האם אפשר לעבור את התהליך לבד?

  • פותח הנושא dqd1
  • פורסם בתאריך

dqd1

New member
האם אפשר לעבור את התהליך לבד?

הוצאתי כבר את האישור של הקהילה היהודית. בזמנו הם שלחו לי הסבר של התהליך, שכלל אישור המסמכים בשגרירות בתל אביב, ונראה פשוט למדי. אבל עכשיו קיבלתי מהם הסבר שנראה הרבה יותר מסובך. האם יש דרך לעשות את זה בעצמי, ללא עורך דין?
 
הגשה באופן עצמאי

[1] תנפיק תעודת לידה [בחינם. דרך אתר רשות האוכלוסין] ותחתים עליה מדבקת אפוסטיל במשרד החוץ בירושלים. אם אתה לא מירושלים והסביבה תשלח בדואר רשום [בצירוף מעטפה מבוילת ריקה וקבלה על תשלום אגרת אפוסטיל -- פרטים מלאים באתר משרד החוץ או הסבר בפוסט שכתבתי בפורום "עוברים לאירופה"].
&nbsp
[2] תנפיק תעודת יושר אשר תופנה לשגרירות פורטוגל בת"א. משם אתה אוסף את התעודה [לבוא עם דרכון] ומחתים אפוסטיל בדומה לתהליך של תעודת לידה. חשוב שעל כל התעודות והמסמכים יופיעו אותם פרטים, באיות המדויק שלהם באנגלית בהתאם למופיע בדרכון.
&nbsp
[3] תקבע פגישה בשגרירות. בפגישה תגיש את המסמכים [דרכון. אישור קהילה. ת. לידה. ת. יושר, וכל מסמך שאתה נדרש לו ושאולי החסרתי]. יתרגמו לך את המסמכים ויאמתו. יאמרו לך מתי לאסוף אותם. בשלב הזה תבקש הנחיות איך להגיש את המסמכים ודרך מי.
&nbsp
אני לא יודע איזה הסבר קיבלת, אבל אני לא חושב שהתהליך מסובך, ואני לא חושב שהשתנה הרבה מאז הגשתי את המסמכים של קרוביי לפני שנה. אם בכל-זאת אינך מעוניין להקדיש זמן לכל הניירת והכנת המסמכים, שקול קבלת סיוע מגורם מקצועי. מנהלת הפורום היא עו"ד. אתה יכול לפנות אליה ולהתייעץ לגבי מחיר. בהצלחה.
 
למעלה