אבחון וטיפול בנוירוניקס

rinatv

New member
אבחון וטיפול בנוירוניקס

הי . אבי אובחן לפני מספר חודשים כחולה אלצהיימר. אנחנו מנסים למצוא ארגון שבו נוכל לשבת יחד איתו ועם אמא שלי ולקבל מידע, מקום שיוכל לשאול בו שאלות ולחשוב כיצד ניתן לשמר כמה שניתן את מצבו כיום ( הוא במצב מצוין כרגע, אך מתחילה הדרדרות). בעמותת עמדא אין דבר כזה , בטח לא בצפון.
האם מישהו כאן התנסה בטיפול של חברת נוירוניקס? אשמח לשמוע את חוות דעתכם. בריאות לכולנו ובשורות טובות. רינת
 
למה שלא ליצור קשר עם

פרופ' כרמל ערמון שהיה (עודנו?) החוקר הראשי במחקר הקליני בטיפול בנוירונקס באסף הרופא. הוא מנהל המחלקה הנוירולוגית באסף הרופא. מן הסתם הוא ישמח לספר על התוצאות של המחקר ואיפה העניין עומד. או לפחות, ההגינות מחייבת אותו.
חוץ מזה, במחקר עצמו שהחברה מפרסמת נכתב ש"MMSE , ADAS-ADL ו -HAMILTON השתפרו אך ללא מובהקות סטטיסטית ושה- NPI נותר ללא שינוי" תרגום שלי, מאנגלית. תרגום של התרגום: NPI הוא סולם שבוחן התנהגויות שמופיעות בדמנציה, דלוציות, הלוצינציות, עצבנות\אגרסיה, דיספוריה, חרדה, אופוריה ואפתיה. - אלה לא השתנו בעקבות הטיפול. שאר המבחנים (דכאון, מינימנטל,פעולות יומיומיות) לא הראו שיפור במובהק.

הניסוי נעשה ב- 8 חולים, שכמובן זה מספר מועט מידי של חולים לניסוי, והחולים האלה טופלו במעכבי אצטילכולין אסתרז. אבא שלך נוטל תרופות היום? אם לא, זו שאלה פתוחה אם בכלל כדאי לו להתחיל, מפני שהחברה מטפלת רק בחולים בשלבים ראשוניים של המחלה שנוטלים תרופות. אם החולים נוטלים תרופות, איך הם יודעים שזו המכונה שלהם שעוזרת ולא התרופות? לנטילת תרופות בעצמן יש תופעות לוואי. כמו לכל תרופה. ולכן כדאי לשקול עלות מול תועלת.

הכתובת לקבל מידע היא לשבת עם רופא, פסיכו גריאטר טוב, אוגריאטר טוב ולשאול אותו כל מה שאתם רוצים לדעת בכלל ובקשר למצבו של אביכם ספציפית. אין ניסים בשמיים, יש כאן ועכשיו.
 
למעלה