איך בוחרים יחצ"ן?

איך בוחרים יחצ"ן?

מה אתם ממליצים לי לבדוק, אילו שאלות לשאול, איזה דרישות כדאי לסכם מראש? אשמח לקבל המלצות גם מהיחצ"נים שבחבורה, וגם מלקוחות שהתנסו בעבודה עם יחצ"ן.
 
בחירת יחצ"ן

שלום, כדאי להיפגש עם כמה יחצ"נים לשמוע מהם מה הם יכולים לעשות, לשאול על שיטות עבודה, לשאול על יחצנות לעסקים אחרים שעשו, לברר מחיר, והכי חשוב לראות אם יש כמיה ביניכם. חפשו תמיד יחצן עם "רעב בעיניים", כזה שלא תהיו אצלו עוד לקוח... לי
 

ray9

New member
נקודות נוספות

לא לשכוח שמדובר ביחצ"ן שעשה מקצוע מאיך להפוך משהו למשהו גדול הרבה יותר... לא להאמין לכל הבטחה כאילו ירדה מהר סיני. להבהיר עמדות לפני תחילת עבודה, להציב גבולות כדי למנוע בלבולים, לוודא מה כלול בהסכם ביניכם, לא פעם נתקלתי בלקוח שהיה בטוח שהכל כלול במחיר של שנים וחצי שקלים, לעומת לקוח שהופתע שזה או ההוא כלולים... לדעתי כדאי לבחור יחצ"ן שכבר עשה עבודה עם עסק קרוב בתחומו לשלך, אבל זה תלוי בעסק, נורא נורא חשוב להרגיש נוח עם היחצ"ן שלך הוא זה שבסופו של דבר יבנה אותך מול אנשים כלומר איך את והעסק שלך תיראו בעיני העולם וחשוב מאוד שזה יהיה תואם את ציפיותייך, ה"רעב בעיניים" הכי חשוב בעיניי, יחצ"ן שעייף מעבודתו, וותיק וטוב ככל שהיה בימי הזוהר שלו הוא סוס גמור, יש המון מלחמות והמון יצירתיות קשורים בעניין ובלי ה"רעב" כלום לא שווה!
 
למעלה