איך להשפיע על מישהו ומהר? תנסו ושתפו איך הלך

Alexsushi

New member
איך להשפיע על מישהו ומהר? תנסו ושתפו איך הלך

האם קורה לכם שאת רוצים לקדם מוצר מסוים של החברה שלכם? אתם בתפקיד מכירות בחברה שלכם או שאתם רוצים לקדם רעיון ויוזמה מול המנהל שלכם.
איך אתם יכולים להשפיע ולשכנע את הצד השני בדרך המהירה ביותר?

אתם צריכים שהצד השני יגיד (ולא אתם תגידו לו) למה הוא צריך את המוצר שלכם / רוצה את השירות שלכם / מקבל את הרעיון או היוזמה שלכם.

לדוגמא: אני מציעה ללקוח בתחום הקוסמטיקה לפרסם באתר בו קהל הגולשים הוא בעיקר נשים, האתר עוסק בלייף סטייל ובעל טראפיק גבוה.
אחרי ההצעה, הלקוח מתנגד להצעה ואומר תודה, שאין לו צורך כרגע או לא בשלב הזה או אני לא מכיר את האתר, אני קודם אסתכל ואבדוק וכד'
במידה וקיבלנו תשובות מהסוג שציינתי, המשמעות היא שהלקוח אינו פסל את ההצעה על הסף!
בשלב הזה אפשר לשאול אותו: " אני מבינה שאתה לא פוסל את האפשרות לפרסם אצלנו, ואם היית מחליט בעתיד לפרסם אצלנו, מה לדעתך הסיבות שהיית עושה זאת?
בשלב הזה, אתם מאפשרים לצד השני לחשוב על היתרונות של האתר שלכם! אתם תשמעו שהצד השני חושב למה זה טוב עבורו ופתאום תשמעו אותו ולא את עצמכם אומרים לו, שהוא היה מפרסם למשל, כי זה קהל יעד שלו וזה ממוקד או שהיה רוצה להגדיל את החשיפה שלו או כדי לעלות את המודעות וסיבות נוספות.
ברגע שגרמתם לצד השני להגיד את היתרונות במוצר / שירות שלכם - זה אומר שהוא בעצמו רואה בו יתרונות וברגע שהוא אומר אותם ולא אתם אומרים לו אותם, הוא מאמין בהם הרבה יותר, וכך יש סיכוי גדול יותר שירכוש אותם בסופו של דבר.

תנסו ותשפו איך הלך
 
למעלה