אכסניות, זולות, בארץ ?

א י י ל 19

New member
אכסניות, זולות, בארץ ?

אני יודע שכולם חושבים שישראל היא ארץ יקרה - וזה נכון, אבל בשבוע שעבר, כשישנתי באכסניות (של אגודת האכסניות) בתל אביב ובירושלים, שילמתי 81 ו-94 שקלים; וזה עוד בעזרת הכרטיס חבר. לא זכור לי שבערים שנחשבות ליקרות ביותר בעולם, כמו פריז, לונדון ואמסטרדם - נאלצתי לשלם 20 יורו ללילה או מעל 10 פאונד. אז נכון שבארץ יש ארוחת בוקר יותר גדולה, ונכון שבירשולים הייתה אפילו טלוויזיה בחדר - ובכל זאת, הם נסחפו. אני יודע שבתל אביב יש את אכסניות בן יהודה ודיזנגוף (הייתי בשניה פעם, ואני לא חוזר יותר...), אבל אולי מישהו מכיר אכסניות במחירים שפויים באילת, ירושלים, טבריה וים המלח, ודרך ליצור איתם קשר?
 

sela v

New member
אז ככה

10 פאונד הם 75 ש"ח ככה שאתה מתקרב למחיר של הארץ. ידוע שמחיר האכסניות בארץ יקר, וזו סיבה שהרבה תרמילאים מעדיפים לא להגיע. יש גם מקומות יותר זולים. למשל במזרח ירושלים יש מקומות מאד זולים, אבל מה הם לא מקבלים ישראלים, אני חושב שהם גם לא מקבלים פלסטינאים לשם ההגינות, אלא רק תיירים, ככה שאם יש לך דרכון זר אין בעיה לשהות שם, אם אתה לא מפחד לשהות במקום שמנוהל ע"י פלסטינאים. לגבי אילת, למה לא לעבור את הגבול ולישון בחושה בסיני. מה יש כבר באילת שאין בסיני? בסיני אפשר למצא מקום לישון מ-5 פאונד ללילה. ולגבי אכסניות של אגודת אכסניות הנוער. בכל העולם אכסניות אלה יותר יקרות מאכסניות הפרטיות, נראה לי מכיוון שהן צריכות לשלם איזה מס לארגון. מצאתי גם אתר עם אכסניות לנוצרים, אם זה לא מפריע לך. אני לא מאמין שהם שואלים אם אתה נוצרי או מנסים שתתנצר. אז אם בא לך תרים טלפון, ואם יצא משהו תספר לנו. אני יודע שיש להם אכסניה בשם בית אל בחיפה ברח' הגפן, אבל אין לי מושג כמה זה עולה שם. גם בנצרת ראיתי שיש כמה אכסניות כאלה.
 

א י י ל 20

New member
באמסטרדם הייתי באכסניה נוצרית

קוראים לה The Shelter Jordan, והיא מן הסתם נמצאת באיזור Jordan, ליד הבית של אנה פרנק. היא הכי זולה שתמצא באמסטרדם (16.5 יורו ב-dead season), יש להם פנקייקים בארוחת בוקר, והיא מתאימה לאנשים שכן רוצים לישון בלילה. יש שם "שיעורי תורה" כל יום, אבל אף אחד לא מכריח אותך ללכת אליהם, ואף אחד לא ייכפה עליך שום דבר דתי. הם לא שואלים אם אתה נוצרי או לא (אולי בגלל שזה לא מקובל לאפלות בהולנד, בניגוד למקומות אחרים?), ויש להם דפי מידע אפילו בעברית. אני מתעניין בהוסטלים, בגלל שאני מתכוון לצעוד את שביל ישראל. לפחות משהו כמו 790-800 קילומטרים ממנו, אם מורידים את האיזור שבין בארותיים ועד לטרון, מסיבות ביטחוניות. אני כבר חושב שאני מסוגל לצעוד את זה. תמיד היה ברור לי שיום אחד אני יעשה את זה. הגיע הזמן.
 

א י י ל 20

New member
חחח, לא

חזרתי בשבוע שעבר לארץ אחרי טיול ארוך באירופה, שבמהלכו נהפכתי מאייל 19 לאייל 20. הייתי חייב להחליף שם משתמש מתיישהו... אגב, קראתי עכשיו את הכתבה על הבחור שצעד 4900 ק"מ בארה"ב. אממ... אני יתחיל כמוהו: בשביל ישראל.
 

sela v

New member
מה עוד יש לך לספר

על אכסניה זו? כמה כסף הם גובים?
 

רזמטז

New member
old jaffa hostel

בסביבות 40 שח לחדר משותף(6-4 מיטות) ואם אני לא טועה בסביבות 160 לחדר פרטי
 
לידיעתך, תוואי השביל השתנה

השביל עובר כעת לאורך חוף הים מנחל אלכסנדר עד הירקון, ובמעלה הירקון חזרה לתוואי המקורי. אם בכוונתך לצאת לשביל ישראל, אתה מוזמן לפורום הטיולים (683 בפרדס) לקבל מידע מעודכן, וכן לכתוב לוועדה לשבילי ישראל שיעבירו לך את המידע המעודכן ביותר.
 

elsanto

Member
ואווו.הפורום עוד קיים איזו הפתעה.
נזכרתי באכסמיה הנוצרית בהרצלונה בה שהיתי מספר פעמים
זו שסוגרת.את שעריה בשעה 2200 המאחרים נשארים לישון בחוץ...
או שאם יש להם מזל מכניסים אותם ב תלחצות ..
איך קראו לה שם האכסניה על ההר ...
יוצא לחפש ...
 

elsanto

Member
יש מאר דה דיאו דה מונסראט
האכסניה הנוצרית על ההר.
ארוחת בוקר נחמדה מאד
כמובן קצת קמצנית אך עדיין נחמדה מאד...
ואוו כבר שלוש שניםשלא עזבתי אץ הארץ.בשל חוקי הדיקטטורה הרפואית
פתאום הכל נשכח...
 
למעלה