אל תקפצו עלי, זו דעתי

dogwomen

New member
קמפיין התעמולה הזה, בדיוק כמו כל תעמולה

גם לפני מאה שנה הביאו לך מחקרים מדעיים כביכול ששחורים הם לא בני אדם. יש הרבה יחסים מתחת לשולחן וכתבי עת מפרסמים רק מה שנוח להם לפרסם, הם קובעי אג'נדה, זו זילות המדע, מדענים רבים מביעים תראומת על כך שכתבי עת לוקחים מאמרים שלהם ומציגים אותם כאילו הם עובדות.

ואת זה אני אומרת לך כסוציאולוגית, אם אני אגיד משהו כזה בראיון עבודה יסלקו אותי במקום ואת זה אני אומרת לך כראיה לכך שתרבות הגאווה הפכה לדת פאשיסטית בדיוק כמו כל דת אחרת.

זה לא שונה מהתעמולה הקומוניסטית או הנאצית, צורת הפעולה זהה והכי בולט זה סתימת הפיות
 

Widsith

New member
אה כן, סוציולוגית, הייתי צריך לנחש.

על מתיחת סוקאל שמעת? לא? סביר שלא.

תקראי ותחזרי עליי. מדע מתפתח בתוך פרדיגמות, אך אני מצטער לבשר לך, מאחר ואת סוציולוגית (שזה בעצם מי שנכשל בלימודי אנתרופולוגיה) מדופלמת, שאת לא מבינה דבר וחצי במדע. בתור אחד שלומד את הפילוסופיה של המדע, אני יכול לומר לך שאת מקשקשת. מדע מושפע מחברה בצורה זאת או אחרת, אך מה שאת כתבת כאן זאת האשמה חסרת שחר. אי אפשר לומר על תורת היחסות שהיא התפתחה מתהליכים חברתיים (על הקוונטים עוד ישנו קייס, וגם הוא אזוטרי ברמות קשות), ובטח שאי אפשר לטעון שפאי מייצג אפליה חברתית. את אומרת שטויות שניכר שאינך מבינה בהן.
 

dogwomen

New member
אתה עושה מעצמך צחוק


אתה משווה מחקר שכולו ניסוי וטעייה בזירה המתמטית שתוצאותיו משוחזרים כל פעם מחדש בכל ניסוי עם "מחקרים" שתוצאותיו נגזרים כולם ממדגמים שמידת אמינותן לא ניתנת לבחינה וניתנים למעשה להפרכה בדרכים מאוד פשוטות???

פילוסופיית המדע - המדע של הגמשת הנתונים לקבלת התוצאה הרצויה?
זה לא מזכיר לך דת כלשהי, או בעצם את כל הדתות?

ובנוסף לזה שאני סוציאולוגית בכירה, יש לי תואר ראשון בהנדסת כימיה. אז אתה בא ומספר לי על מדע ומחקר?

אתה בסך הכל פרובוקטור צעיר שעוד לא מבין את זה אפילו, כמה נאיבי. מרוב שטיפות מוח אתה ממש נאחז בתפישה הזו עם השיניים

תמשיך, תמשיך לפתח את הדת שלך. ההיסטוריה מראה יפה לאן זה מוביל (אם היית תלמיד טוב שלא מוגבל למה שמלמדים בתיכון אז היית מבין חמודון
)
 

Maldini Girl

New member
למען האמת, אם מדברים על פרובוקציה

וזה כשנמנעתי לחלוטין להגיב לדברייך, כי יש בי קצת יותר איפוק ואני אלרגית לבולשיט, את באה לפורום של תמיכה, של קהילה גאה, של חבר'ה שרוצים להתמודד עם מה שעובר עליהם ותומכים אחד בשני ומנסים לעזור זה לזה להתגבר, ואת באה בדעות אנטי-נחרצות, שבינינו, אני מאמינה שאין מאחוריהן דבר וחצי דבר, חוץ מהרצון לעורר פרובוצקיה בפורום.
אז אנא ממך, להבא חסכי את זה מאיתנו.
 

dodko

New member
הוכחות מדעיות מהתורשה

יש מחקרים שמספרים ומסבירים בצורה די הגיונית שנטייה מינית עוברת בתורשה רק שרובה היא נטייה מינית סטרייטית ככה שרוב האנשים יהיו סטרייטים אבל יש פעמים שהנטייה המינית העוברת בתורשה היא גם נטייה חד מינית....
 
למעלה