אני מבואסת שבמקום העבודה שלי

SIRI41

New member
אני מבואסת שבמקום העבודה שלי

רובם נשים, אפשר לומר שלמעט שני גברים כולם גברים ומדובר במוסד גדול, הריון, רכילויות, דיאטה, כמה אפשר לדבר רק על נושאים כאלה? אוףףףףףףףףףףףף איך אני מצליחה לשרוד שם? גם לי יש ילדים, אבל קצת מן גברי אי אפשר רק נשים ועוד שנים ועוד 8 שעות ביום:)))
 
היי ../images/Emo140.gif

אני מבינה שזה די מבאס לפעמים. אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה.
תעסוקת נשים במדינתנו היא מאוד חשובה. חשוב שנשים תצאנה לעבודה ושיותר מקומות עבודה יקלטו נשים ויעזרו להן לפרנס את עצמן. כל הכהוד למעסיק שלך!
עולם כמנהגו נוהג. איפה שלא תשימי הרבה נשים יחד יהיו ריכולים ושיחות על הריון ודיאטה. לדעתי זה עדיף על שיחות על ספורט, רכבים ובדיחות גסות. לא כל הנשים עונות לקריטריונים למעלה וגם לא כל הגברים. לכן, אני בטוחה שתמצאי עוד נשים שחושבות כמוך, אז תתחברי אליהן.
הדרך לשרוד הוא שינוי הגישה שלך. הכרה במציאות הקיימת והפקת הטוב והמיטב מהמצב. ברגע שתשלימי עם המציאות יהייה לך יותר קל ויותר כייף.
 
במקום העבודה שלי אותו מצב.

אין מה לעשות. זה מה יש. ולהנות מהקיים, ואני נהנית מעבודתי כל רגע למרות החוסר הגברי.
 
קודם כל

מנסיון אישי שלי, גם הראש הכי גדול במשרד לפעמים בהפסקות רוצה לדבר רק על שטויות, כי זה לנקות את הראש... וגם בגלל שבדרך כלל זה נושאים שכולם יכולים להשתלב בהם, וכשהחברות היא חברות לעבודה ולא מעבר לזה אז לפעמים לא טורחים להכנס לנושאים כבדים, ואת יכולה לעבוד שנים עם מישהו בלי להכיר את היחס שלו או את הדעה שלו לדת/לפוליטיקה/למזג האוויר וכו' וכו' דבר שני, אם בא לך לדבר קצת על דברים אחרים, אז אל תשכחי שעם כל הכבוד לגברים , נשים יודעות לדבר גם מעבר לענייני הריונות ולידה, אז למה שלא פשוט תזמי בעצמך שיחה בנושא אחר, אני בטוחה שתופתעי לטובה ושלפחות מישהי אחת תשמח שיש סוף סוף על מה לדבר ועם מי :)
 
למעלה