אפשר לשרשר כאן רשימת מורים?

../images/Emo99.gif כמה נעימות לי מילותיך.

זאת אומרת, בעיקר על מה שהמילים מצביעות
 

ibag

New member
את מערבבת המון דברים

בבודהיזם אין מולקולות, במדע אין קרמה ובדרך הלוחמים אין לא את זה ולא את זה. בדרך הטולטקים יש מודעות, בבודהיזם יש תודעה, במדע יש תודעה במשמעות אחרת לגמרי מאשר בבודהיזם. כאשר את משתמשת באותה מילה תוך קפיצה מתיאור עולם אחד לשני ממש אפשר ללכת לעיבוד בהסבר שלך. כידוע לך (אולי) תיאורי עולם נוצרו כדי להראות איך העולם פועל מזווית מסויימת, תוך כדי שימוש בהגיון פנימי היחודי לאותו תיאור עולם, אותו הגיון שמשנה את משמעותם של מילים מסויימים לחלוטין. במילים פשוטות...מה זה חי בעינך? או מה את רוצה להסביר בעצם?
 
למה ללכת לבודהיזים כשיש את הטבע ואת המציאות

למה ללכת לבודהיזים ולמה ללכת למדע המקום היחידי אליו אתה כאדם צריך ללכת הוא מסע אל המודעת שלך, כל הכלים כשרים לכך כאשר אתה משתמש באבני הבוחן הנכונות, התודעה לא נמצאת לא במדע ו לא בבודהיזים התודעה היא זאת שקוראת עכשיו את מה שכתוב כאן וחווה את עולמה בלי קשר שום קשר בלתי אמצעי לגישות שונות של תפסיות המציאות, אני לא מחוייב לשום גישה ולא רואה את עצמי כבול על ידי שום חוק אלא על ידי חוקי המודעות, חוקי החיבור הרוחני, חוקיו של לוחם בשדה ההוויה, שאלת שאלה קשה מה הם החיים בעיני. אני לא בטוח שכאן המקום להתחיל אפילו לענות לה.לא בגלל שאת לא ראויה לתשובה חס וחלילה אלא שזה דורש הרבה הסבר, בהסבר החלקי האחרון שכתבתי בנושא על מנת לנסות להעביר את התפיסות היו שם איזה ארבעים דף, וזה לא בגלל שאני לא יודע להתנסח בבהירות ותמציתיות אלא בגלל שלנסות להעביר חוויות של מעבר להסביר עולם רוחני עולם שבנוי היררכית עולם בו הכל חיי ועולם בו הכל מודע עולם שבו לכל דבר יש משמעות והמשמעויות מתכנסות ומתאחדות למשהו אחד רוחני גדול גדול, ואין סופי קצת קשה על רגל אחת העולם הוא קסום מכדי שיוכל להכנס למילים פשוטות ושטוחות ועם זאת להעביר את תחושת המשמעות המצטרפת לכך. לכן אנסה בכמה משפטים שטוחים ורקים כמעט מהמשמעות שממנה הם באים להגיד מה הם החים בעיני, החיים הם משהו רוחני מעין מהות רוחנית זורמת שזורמת בכל שלב של הטבע מקבלת צורות שונות ופתרונות שונים, בונה לה מערכים שונים ורמות ארגון שונות בהם הם מתבטאת, בונה לה מרחבי משמעות מרחבי זמן מרחב שונים, היררכים המתפרטים להם כמו שדה אפשרויות ובחירות מקומיות, אנחנו כבני אדם מהווים יצור מורכב מאד השרוע על טווח רחב של מרחבי משמעויות ומרחבים בהם המשמעויות האלה מקבלים פתרונות מקומים שמהווים מרחבי משמעויות נוספים לרמות ירודות מהם, והטווח של ההכרה שלנו החלק "המודע" שלנו הוא חלק הדומה לקצה הקרחון שצף על המים בלבד, והחלק שצף על המים זה לא החלק האיכותי ביותר, יש בתוכנו רובדים שהרבה הרבה הרבה יותר מחוברים מאיתנו לעולם גם בלי לדעת בודהיזים או מדע, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לנסות לשאוף ולהתחבר אליהם יכולתי להמשיך פה עוד ועוד אבל לא רוצה להעמיס, לכן אסתפק בקווים כללים לשאלה מקיפה זאת
 

העוזרת

New member
אולי הוא השתמש בתיאור שלו?

אני למשל לא זוכרת ברגע זה שלקחתי מלים מתיאורי עולם אחרים קודם כל כי אני לא מכירה אותם מספיק טוב. אני משתמשת במלים שיש במילון, בשפה, כי זה מה שאני מכירה. אם אני אומרת תודעה אני מתכוונת לא במשמעות של בודהיזם או מדע שאני אפילו לא יודעת מהי בדיוק אלא במשמעות של החוויה האישית שלי או של מה שאני חושבת שהאדם השני יבין את הכוונה שלי כשאני אגיד. אני חושבת שככה זה גם אצל (הרבה) אחרים.
 
למעלה