בדיקה גניקולוגית ראשונה

יונית4

New member
בדיקה גניקולוגית ראשונה

אני בת 17,מקיימת יחסי מין עם חבר שלי וצריכה לעבור בעוד כמה ימים בדיקה גניקולוגית בפעם הראשונה ואני די פוחדת מהבדיקה...יש לי כמה שאלות: א. האם הרופא יאמר לי להוריד הכול ויעשה לי בדיקה בעירום מלא, או שהבדיקה הינה בנפרד לחלק התחתון ולחלק העליון? ב. האם הרופא נותן לבנות חלוק, או סדין כדי להקל עליהן? ג. האם הרופא יכניס לי אצבעות לתוך הנרתיק, או שהוא ישתמש רק במכשיר? ד.האם צריך לגלח את השיערות למטה לפני הבדיקה משום שהן עלולות להפריע לרופא בבדיקה? ה.האם צריך לעשות שתן לפני הבדיקה? אם כן, מדוע?
 

garjit

New member
תשובות חלקיות

א. תבואי עם חצאית, ואז תצטרכי להוריד רק את התחתונים וזה יהיה פחות מביך (זה מה שאני עשיתי בהתחלה) ב. אני מניחה שיהיה משהו שתוכלי להתכסות בו, ואם לא אז לא נורא.. זה מביך רק בשניה הראשונה. ג. הרופאה שלי בודקת גם עם האצבע (וכמובן כפפות) - פשוט עוצמים עיניים ומדמיינים איזה חוף טרופי במקסיקו... ד. גילוח זה עניין אישי.. אני לא מגלחת במיוחד בשביל הרופאה.. (זה לא שהיא תראה משהו שהיא לא ראתה כבר) ה.זה כבר לטיפול מנהלת הפורום, אין לי מושג, אני תמיד הולכת לשירותים לפני. וסתם טיפ: תתקלחי לפני, ואם את לא יכולה לעבור בבית אז קחי איתך מגבונים לחים ותקפצי לשירותים לפני התור. זה נותן הרגשה יותר טובה כשמתנקים לפני..
 
בדיקה גניקולוגית ראשונה

אני לא יודעת למי את הולכת לבדיקה הגינקולוגית הראשונה אז אני יכולה לענות לך לגבי נמה שנעשה אצלי במרפאה באיכילוב. את לא צריכה להתפשט לגמרי אבל בדרך כלל את נבדקת גם למעלה וגם למטה, אם כי אפשר להוריד כל פעם משהו אחד. סוג הבדיקה מוסבר לפני שנעשה. לרוב יש צורך להשתמש גם במכשיר שנקרא ספקולום והוא עשוי מפלסטיק שמוחדר לנרתיק על מנת לראות את פנים הנרתיק ואת צוואר הרחם ואחר כך יש גם בדיקה ידנית . גילוח השערות למטה לגמרי לא נחוץ לצורך הבדיקה. אין צורך במתן שתן לפני הבידקה אלא אם את רוצה בדיקת הריון.
 
למעלה