בנות- יש לכן עצה בשבילי?

בנות- יש לכן עצה בשבילי?

קודם כל השאלה שאני מפנה אליכם צריכה להיענות בתשובה שמבוססת על ניסיון, מכיוון שמדובר בנושאי צבא ויש לכן חברים חיילים- בטח חלקכן הכרתן אותם כמו שאני הכרתי את המפקד שלי. הסיפור הוא כזה: בטירונות לפני איקס זמן היה לי מפקד ממש ממש חמוד. שבוע אחרי תחילת הטירונות הבנתי שממש יש לי "קראש" מטורף. אתן יודעות איך זה- מפקד, סמכותי, גבר גבר... בסוף הטירונות נתתי לו דפים עם דברים שכתבתי עליו וכל מיני ציורים כאלה (כי הוא אוסף והוא ביקש ממני) ובפנים רשמתי את הטל' שלי, כי לא היה לי אומץ לבוא אליו ולהגיד לו " אני דלוקה עליך, יש מצב לקשר?" עבר מאז לא הרבה זמן, והוא לא התקשר. השאלה היא לאן אני ממשיכה מכאן- 1. כדאי לי לוותר וזהו כי הוא לא התקשר? 2. אולי הוא פשוט מתבייש לגשת לחיילת לשעבר שלו ולהתחיל להזיז עניינים? 3. ומה אם הוא לא רוצה? אני יודעת בוודאות שאין לו חברה, יש לי מקורות מהימנים ששאלו אותו אישית. אז בנות, למי שקרה מקרה דומה אני אשמח לקבל עצות, או בפורום הזה או במסר אישי. תודה!
 

McBlack

New member
בטוחה שהוא הבין את הרמז עם הטל'

בין כל הניירות שלך? תלוי כמה זמן עבר מאז העניין, תכלס... אם עבר חודש אז אני חושבת שכדאי שתרדי מהעניין, אם פשוט אז יש מצב שהוא עוד מתלבט עם עצמו בכל מקרה, תעדכני אותנו, ובהצלחה
 

לוסין

New member
אני אישית

לא הייתי מוותרת על זה. אבל זאת רק אני:) יש לי חברה טובה (ששנתיים מעליי) שככה הכירה את חבר שלה. באה אליו בשבירת דיסטנס, החליפו טלפונים ונהיו ביחד. נראה לי הפסד יותר גדול לא להתקשר מאשר להתקשר. לא כך? :) אני יודעת שזה קשה, ו"מה הוא יחשוב" ולקבל לא בתור תשובה זה אף פעם לא נעים. אבל יש מליון ואחת אופציות ל"למה הוא לא התקשר" והדרך היחידה לגלות לעומת זאת זה להתקשר:) זאת גם הדרך המהירה להתגבר עליו. במצב של אי ודאות אתה נאחז במה שיש. ברגע שתדעי בדיוק איפה את עומדת יהיה קל להמשיך הלאה - לכאן או לכאן. שיהיה לך המון המון בהצלחה:)
 

devilz

New member
נמנמ

מצד אחד... השאלה אם... הוא באמת הבין תרמז מזה ששמת שם את הטלפון שלך... כי יכול להיות שהוא לא הבין תרמז.. מצד שני.. לא יודעת..
שאלה שאלתית אה..
 
הוא כן הבין, כי

רשמתי לו ליד המספר את השם שלי, + "תשמור על קשר". אין מצב שהוא פספס את זה. עבר מאז שבוע, זה לא כזה הרבה זמן, אבל בגלל שהוא מ"כ ועכשיו אין טירונות לפחות לחודשיים, הוא די מחפשן כל הזמן. בד"כ אם הוא בבסיס הוא עושה עבודות רס"ר (ניקיונות ושמירות וכאלה) ולפעמים יוצא לו להיות איתנו. כשהוא פוגש אותנו אנחנו מדברים וצוחקים, וראינו אותו לפחות פעמיים מאז שנתתי לו את הדפים והוא לא ניגש ואמר לי משהו. אז מה אתן חושבות- כשנחזור מחופשת פסח כדאי לי פשוט לגשת אליו ולהגיד לו? (כי אני לא חושבת שאני מסוגלת)
 

McBlack

New member
תשמור על קשר יכול להתפרש גם כ

"אם תעבור ליד הבית שלי תוכל לצלצל כדי שאכניס אותך בשביל שתשתין"
אם היית אומרת לו ישירות או אפילו כותבת לו יותר ברור ליד המספר סביר להניח שהוא היה מתקשר אם הוא היה רוצה (או אם לא, כך או כך היית יודעת). אם הוא לא מתקשר בכלל כנראה מביך לו בכללי, או מביך לו לסרב. אני אומרת, לכי על זה. כל עוד הוא לא יהיה המפקד שלך אחרי החופש, אין לך מה להפסיד.
 
למעלה