בעיה עם סנסה קליפ

בעיה עם סנסה קליפ

בשעה טובה קניתי סנסה קליפ, ושמתי אותו בהטענה, אתמול ב-3 בצהריים, וראיתי שהוא באמת נטען (הסמל של הסוללה הבהב כמו שצריך). בזמן שהוא נטען, העברתי אליו שירים מהמחשב, ואז השארתי אותו בהטענה כל הלילה (עם המחשב דלוק). היום בבוקר ניתקתי את הנגן מהמחשב, וראיתי שהסמל של הסוללה לא השתנה, כאילו הוא לא נטען בכלל... מה עושים?
 

רונה140

New member
בעיה מוכרת- קרה לי גם.

בדרך כלל אם את רואה שיש טעינה, אבל פתאום לא נטענת הסוללה או שלUSB אין מספיק מתח כדי להטעין את המכשיר ולכן מפסיק באמצע, או שיש במגעים של המכשיר איפה שהכבל מתחבר לכלוך. אם יש לך עדיין אחריות, תקחי את המכשיר שיבדקו אותו. אבל לפני זה תנסי לבדוק עם הכבל של ההטענה עובד גם בפורטים אחרים של USB, כמו עם מתאם לקיר לדוגמה- יכול להיות שהכבל דפוק. אם כבר נגמרה לך האחריות את יכולה לנסות (בזהירות רבה ותחת זכוכית מגדלת) לנקות את שקע הUSB במכשיר עם קיסם. לפעמים המגעים שם פשוט מלוכלכים מאבק (אם כי לפי תיאורך זה לא נשמע סביר). את גם יכולה לגלוש לאתר של סאן דיסק לראות מה הם ממליצים לעשות.
 

רונה140

New member
אני פשוט מנסה בחיבורים אחרים

של USB במחשב. באופן כללי, טעינה דרך המחשב היא יותר איטית מאשר דרך שנאי שמתחבר לקיר לפי הניסיון שלי. מלבד זאת אפשר לקרוא בחוברת נתונים של המכשיר לכמה מתח הוא זקוק כדי שהסוללה תיטען.
 

Fuhor

New member
במחשב שולחני - חברי לחיבור USB

א ח ו ר י באופן ישיר (כלומר לא דרך מפצל). השתמשי בכבל שהגיע עם הנגן (גם אם הוא קצר).. החיבורים הקדמיים לפעמים עושים בעיות במחשבים שולחניים. אם מדובר על נייד, אז כולם צריכים להיות אותו דבר (אם כי בניידים קטנים במיוחד עלולים להיות חיבורים עם יותר כוח מאחרים). אגב, קנית את הדגם החדש או הישן (בישן אין אפשרות לכרטיס הרחבה)?
 
למעלה