גולדן ליג רומא - אלכס אברבוך

גולדן ליג רומא - אלכס אברבוך

בתחרות חלשה של כל הקופצים במוט השיג הקופץ במוט בתחרות האחרונה שלו לפני אליפות ישראל בתחילת שבוע הבא , קפץ קפיצה אחת של 5.67 והשיג את המקום הראשון . יש לציין שכל הקופצים כולל אברבוך לא עברו 5.77 . בסך הכל היה תחרות ברמה גבוה מאוד , אם תוצאות טובות מאוד .
 
כתבה

אברבוך קבע רק 5.67 מטר - וניצח ברומא גולדן-ליג: תוצאה חלשה ב-18 ס"מ מזו שקבע השבוע הספיקה לקופץ במוט הישראלי לזכייה יוקרתית - הקדים 6 אחרים עם תוצאה זהה. גבארה ואל-גורוז' נוצחו. מאת מערכת ONE 03/07/2004 9:06 קופץ המוט הישראלי אלכס אברבוך רשם אמש (שישי) הישג נאה, כאשר זכה בתחרות הגולדן-ליג היוקרתית ברומא. אברבוך היה בין לא פחות מ-7 קופצים שקבעו 5.67 מטר, אבל הבטיח לעצמו את הזהב אחרי שובר-שוויון עם ריצ'ארד שפיגלבורג הגרמני. במקום השלישי סיים פטריק כריסטיאנסון משבדיה. התוצאה שקבע הקופץ הישראלי היתה טובה ב-18 ס"מ פחות מזו שקבע מוקדם יותר השבוע בהלסינקי, ושהיתה התוצאה השנייה בטיבה השנה בעולם. אלוף העולם בריצת 100 מטר, קים קולינס, סיים רק במקום השלישי ברומא עם תוצאה לא מרשימה של 10.21 שניות, שהיתה הטובה ביותר שלו השנה. עזיז זקארי מגאנה (10.10 שניות) ודווייט תומאס מג'מייקה (10.19 שניות) סיימו בשני המקומות הראשונים. ברומא הגיעו לסיומם רצפי ניצחונות מרשימים של שניים מהרצים הבולטים ביותר בעולם: המכסיקנית אנה גבארה, אלופת העולם ב-400 מטר, נאלצה להסתפק רק במקום השני אחרי 24 ניצחונות רצופים. סיום רצף 28 הניצחונות של הישאם אל-גורוז' המרוקני היה כואב הרבה יותר, כאשר שיאן העולם ב-1500 מטר סיים רק במקום השמיני ברומא. http://www.one.co.il/next.asp?id=51066&bz=11
 

nitsansh

New member
בתחרויות גולדן ליג אין כל המקצועות

יש 6 מקצועות לגברים ו-6 לנשים שנכללים השנה בסידרה ויהיו בכל התחרויות... המארגנים של כל תחרות מוסיפים תחרויות לפי בחירתם, אבל בשום אופן אין מצב שיש כל המקצועות בתחרות של 3 שעות!!
 
למעלה