Itzik shemesh

New member
גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 , גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 המלא, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 לצפייה ישירה, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 לצפייה ישירה,גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 , גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 המלא, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 לצפייה ישירה, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 לצפייה ישירה, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 המלא, גולסטאר מרוקו עונה 10 לצפייה ישירה, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 לצפייה ישירה, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 3 פרקים מלאים, גולסטאר מרוקו עונה 10 פרקים מלאים.

גולסטאר מרוקו פרק 3 המלא לחץ כאן!

גולסטאר מרוקו עונה 10 חוגגת עשור של עונות מוצלחות שעשו לנו את המסך. במרכז עלילת גולסטאר מרוקו עונה 10 פרק 1 עומדת עונה עשירית, מתוכן 3 עונות של "גולסטאריות", ואין כמו לחגוג את עונת העשור עם נבחרת חדשה, ולא פחות חשוב – מדינה חדשה! אז לכבוד עונת העשור רשמה "גולסטאר" היסטוריה, והייתה לסדרה הישראלית הראשונה שמצטלמת במרוקו, המדינה עימה חידשה ישראל את היחסים בשנה שעברה. העונה החדשה צולמה בעיר מרקש וסביבותיה, עם נבחרת נוצצת הכוללת את: הזמר מוקי, אלירז שדה, גיא הוכמן, ליאם גולן, סמיון גרפמן, אורי ברויר, אוראל צברי, רז זהבי, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו וקובי סוויסה.

צד משחקים היסטוריים מול קבוצות מקומיות, ביקורים ואימונים בלוקיישנים המדהימים של מרוקו במרקש ובהרי האטלס, העונה גם נערכו 2 ניפויים דרמטיים, כאשר 2 מחברי הנבחרת לא המשיכו עם קבוצה למשחק הגמר הגדול. גולסטאר מרוקו – יש מה לצפות!
 
למעלה