גירושין טריים - מבקשת חוות דעת

gilat13

New member
גירושין טריים - מבקשת חוות דעת

שלום מבקשת חוות דעת\המלצות
אני ובעלי בתהליכי גירושין יש לנו ילדה בת כמעט שנה וקצת, כל הזמן שהינו יחד הייתי במערכת זוגית לא בריאה (בלשון המעטה) תחת אלימות מילולית, איומים, פחד, שטלתנות, היו כמובן גם רגעים טובים (לא הכל חרא כמו שאומרים) ותמיד קיוויתי שהצעקות וההתנהלות שלו ישתנו עם הזמן.. אחרי הלידה.. וכל מה שאישה טיפוסית חושבת, "שיהיה בסדר" נלך לטיפול זוגי וכו, ראוי לציין שאני עצמאית כלכלית ומשכילה, ,דוגמא: שבר דברים בבית כשהיה כועס\ שאמרתי משו שלא נראה לו, משפטים כמו: "אני אקח את הילדה לאן שאני רוצה ואני לא שואל אותך" , "אם תיקחי לי את הילדה אני יהרוג אותך את תגיעי לחדשות".מילים היו יוצאות מפיו בלי שום רסן, תמיד חשבתי זה רק מילים, "כלב נובח לא נושך", פחדתי אך חיכיתי לרגע שיהיו לי את הכוחות להגיד אני הולכת. הרגע לא התבושש לבוא והוא אמר זאת בעצמו והוקל לי. לפני שהגענו לאיזשהו מצב להציע שיחת גישור (עניין של שעות ספורות) היתה לו שוב התפרצות זעם עם צעקות כשהילדה בידיו, קללות, איומים, וכל הסיפור.. שהשכנים באו להרגיע, שבה כבר הזמנתי משטרה מכאן הסיפור ירד עוד יותר נמוך..מעצר בית צו הרחקה וכו..
עד שהחלפתי עורך דין לכזה שמגשר ורואה את טובת הילדה לפני הכל.
כרגע אנחנו בערים נפרדות. ומנסה להתעלות על כל מה שהיה ולנסות הסכם גישור. ואני חושבת רק לטובת הילדה שצריכה אבא (נורמלי אם אפשר) השאלה שלי היא: 1. האם יכולים לחייב אותי לחזור לאזור המגורים הקודם? (הילדה לא היתה בשום פעוטון) 2. אני לא מרגישה בנוח שהילדה תישן אצלו (לא יקום בלילה) 3. הבן אדם עצבני ואי אפשר להתעלם ממה שהיה (לא יודעת איך לעשות גישור איתו כשהוא דורש משמורת משותפת\ הסכם הורות משותפת כשאני מודעת להתנהגות האלימה שלו) 3. העורך דין שלי מגשר מידי ולוחץ עליי לשחרר את האחריות גם על האבא..(עם שינה). לא יודעת מה לעשות..
תודה מראש
 
גישור וגירושין

קשה יהיה לאורך שמן למנוע מהבת לינה אצל אביה. את יכולה בשלבים של הנקה אולי עד גיל שנתיים לכל היותר אבל בזה זה נגמר. התנהגות אלימה זה דבר כוללני ביותר. השאלה היא אם הוא אלים כלפיך או גם כלפי הילדה. אם הוא אלים כלפי הילדה לא סביר שתהיה משמורת משותתפת ולא סביר שבית המשפט לא יחווה את דעתו על המצב.
 
למעלה