דברים חשובים שטוב לדעת לילדים להורים חולים

ehuda01

New member
דברים חשובים שטוב לדעת לילדים להורים חולים

ברשותכם, ברצוני לשתף אותכם בכמה דברים פשוטים לכאורה, שיכולים להקל לילדים במצבים קשים במשפחה ולא רק.

חשוב מאד לדעת שקשר המשפחתי גנטי תמיד מאפשר השפעה טובה בין ילדים להורים גם להורים שנפטרו מין העולם אבל הם עדיין קיימים ביקום בצורת דמות ואישות.
לכן רצוי מאד לא להתייחס אליהם כמתים אלא לשתף אותם במחשבות החיוביות שלפעמים יש לילדים.

בהקשר להורים חולים, הילדים יכולים להשפיע להם הארה נפשית חיובים שתוסיף להורים כוח נפשי הרצוי להתמודד עם מחלה ואף להתרפות במיקרים מסוימים כשהארה הזו תהיה מספיק חזקה ומלאת רגש ורצון.

הקושי העיקרי בדבר שהילדים לא תמיד יודעים שהדבר הזה בר השפעה אמיתית ובהרבה מיקרים אין להם יכולת נפשית להגיע למצב שהם משפיעים ומאחלים להוריהם החלמה בצורה אמיתית כי המחשבות ללא תוכן אנרגטי המתאים הן לא פועלות.

לכן המחשבה טובה אחד מלאת הארה פנימית, טובה מאלף מחשבות ריקות למרות שבבחינה חיצונית הם נראים דומה.

דבר נוסף הוא שלאדם כשלעצמו לא תמיד יש כוח נפשי "מיותר" שהוא מוכן לתרום ו"להתחלק" איתו לטובת הוריהם גם אם תהיה מסוגל לעשות זאת בצורה טכנית. הפתרון היחיד הוא להשתמש בכוחות חיוביים ביקום שכל אדם יכול "לגשת" אליהם למגוון הצרכים אבל הימצאות של הכוחות האלו דורש עוד יכולת וידע מסוים להיות במגע אתם.

מכאן משתמע שילדים יכולים לעשות הרבה דברים לטובת הורים החולים אבל עלולים הזניח דבר העיקרי שבהרבה מיקרים הוא הדבר היחיד שניתן לעשות כי אין תחליף לכוח נפשי ששום תרופה כימית לא יכולה להחליף.

אשמח לקבל הערות ותגובות.

* למען הסר ספק ולפי בקשת מנהלת הפורום, במידה ומישהו מעוניין לבדוק יישום של המסכנות הנ"ל במיקרים מסוימים אישיים שאינכם רוצים לפרסם בפורום הזה בצורה גלויה ניתן ליצור איתי קשר דרך הודעה פרטית ללא שום תשלום עבורו.
 
למעלה