דחוף! שאלה בפתיחת קרן פנסיה

דחוף! שאלה בפתיחת קרן פנסיה

אמא שלי (בת 45) רוצה ליפתוח קרן פנסיה (בערך עוד 20 שנה) והיא רוצה קרן פנסיה שהיא מכניסה כלחודש סכום מסויים (ולא השקעה חד פעמית גדולה) היא יכולה להשקיע 200‎-400‎ שקל בחודש. איזה סכום היא תקבל כל חודש כשהיא תגיע לפנסיה? באיזה קרן היא תקבל את הסכום הגבוהה ביותר כשהיא תגיע לפנסיה? (איפה אפשר להיתייעץ על בחירת קופת פנסיה וליבדוק איפה היא תקבל את הסכום הגבוה ביותר?) תודה רבה לכל העונים! (אולי זה לא המקום לישאול אבל זה שאלה דחופה לכן אני שואל בכל מקום אפשרי)
 

noam4u

New member
פתיחת קרן פנסיה

שלום יש מספר סוגי אפיקים פנסיוניים ויש להתאים אפיק וכמובן סכומי השקעה, בהתאם לצרכים של כל אדם. לצורך מענה מלא ומדוייק עליך להתייעץ עם יועץ פנסיוני מומחה. אני אישית יכול להמליץ על המומחה שלנו בפורום - איציק בן ארויה, שיוכל לעזור לכם. אני מניח שהוא גם יענה על ההודעה הזו... שבת שלום!
 
תשובה

1לא לנוכם ולא לשני יש מושג 2 גם לי אין מושג 3 אתה שואל כמה יהיה שווה תיק עוד 20 שנה רק אלוהים יודע יש שיטות השקעה לסכומים כאלה אני דווקא לא הייתי הולך על קנות הפנסיה המקובלות אבל אז אתה מפסיד את הטבת המס
 
אממ

איזה עוד שיטות השקעה או אפיקי השקעה יש שאפשר לקבל קיצבה או שיהיה כסף בדרך אחרת בגיל הפנסיה? ומה זה ההטבות מס? מתי יש הטבות מס ומתי אין? ואיך מקבלים את ההטבות מס?
 

global5

New member
בבקשה

על מנת להשיב לשאלה באופן מלא ומדויק יש לבחון פרמטרים נוספים כגון מסלול הפנסיה בתקופת ההפקדות, מסלול היציאה לפנסיה ועוד. בעקרון אם היא תצטרף למסלול כללי ותשלם דמי גמולים כעמית במעמד עצמאי בסך של 400 ₪ עד גיל פרישה 64 סכום הפנסיה החודשי יהיה סביב 600 ₪. יחד עם זאת, נתון זה אינו מחייב ובמועד הפרישה, בהתאם לבחירת העמיתה, יבוצע חישוב ספציפי המותאם לנתוניה. יש לזכור כי קיימות הרבה חלופות לחישוב סכום פנסיה בהתאם לצרכים, העדפות ופרמטרים אישיים שיכולים להשפיע על הסכום. על כן,אנו ממליצים להתייעץ תחילה עם היועץ הפנסיוני שלך!
 
למעלה