דילמה : מה הייתם עושים אם...

ATAXIA1

New member
דילמה : מה הייתם עושים אם...

יש לכם AF באוסף שתמיד נופלת לכם מהמדף: א. מורידים אותה מהתצוגה בכדי שתפסיק ליפול ולהנזק ב. מזיקים קצת לרגלי הAF בכדי לייצב אותה ג. יש פטנט אחר והוא... מה אתם חושבים?
 

DVD10

New member
סטנדים!

תראה בקישור לאתר של מקפרלן. יש לי אחד, זה נחמד.
 

MajorWinters

New member
לא חייבים להזיק

לא חייבים להזיק ממש לרגליים, אפשר לשים דבק דו"צ, שאח"כ יורד עם קצת מים... אולי תוסיף תמונה של הדמות ונוכל לתת לך עצות יותר רלוונטיות.
 

DVD10

New member
ממש לא!!!

אם אתה רוצה להיות מקצועי, אל תחבל ב AF בשום צורה. מצטער MajorWinters אבל, זה פוגע בדמות, ולפעמים גם בכיתוב שעל הרגליים (חברה מיצרת, שנת יצור, ארץ יצור...). רק בסיסים כמו שבקישור שנתתי. תבדוק טוב, לרוב יש תנוחה מסוימת שכל דמות שבא היא עומדת מושלם (שהמשקל יהי שווה, לפעמים צריך להזיז את הידים קצת לפצות על כך). מה שכאן, אתה חיב, פשוט חייב ויטרינה לאיחסון, כי אבק זה סיוט בארצנו, וגם זמן הניקיון פעם בשבועיים והנזק שאתה גם אם בלי להתכוון תגרום כל הזמן לא שווים את זה, רק אחסון בוויטרינה. קפוץ אלי ואני ידריך אותך, שלח לי מסר אם אתה מעוניין.
 

Wing Chan

New member
תבדוק אם באמת יש סטנדים

לדמויות שלך. (איזה דמויות אלה? של איזה חברה? 6 אינץ'? 12 אינץ'? תן איזה פרט) עוד אפשרות היא לנסות להשעין חלק ממנה על הקיר, אבל עדיין שהיא תהיה בפוזה. אפשרות שלישית (אבל אני בכלל לא ממליץ עליה) היא באמת מה ש MajorWinters החליט, אבל אני דיי נגד זה מכיוון שלך תדע מה יהיה עם הדבק... :\
 

MajorWinters

New member
מה שהצעתי זה בהחלט לא אידאלי...

אבל לפעמים חייבים... אם זו דמות לא יקרה מדי...
נו... עושים מה שיש. הפתרון עם הקיר בהחלט שימושי לפעמים.
 

HackMachine

New member
פלסטלינה

זול, ניתן לעיצוב, לא נראה לעין ויורד בקלות ללא צורך לשפשף! (נמס במים)
 
למעלה