דיס המלצה- הרץ ביטוח ואלייד ביטוח (של צ'מפיון מוטורס)

ligal mezger

New member
דיס המלצה- הרץ ביטוח ואלייד ביטוח (של צ'מפיון מוטורס)

היי אנשים, אני רוצה לספר לכם על סגאת הביטוח שלי...
קנינו רכב חדש ואנחנו אמורים לקבל אותו היום/מחר. בשבועות האחרונים בדקנו לגבי ביטוח מקיף לרכב. רוב חברות הביטוח לא מבטחות את הרכב שקנינו (רכב ספורט יוקרתי), ולבסוף הגענו ל-2 חברות ביטוח:
1. איתי פילוסוף – סוכן ביטוח
2. אלייד ביטוח (מקבוצת צ'מפיון מוטורס)
שניהם נתנו כמעט את אותה ההצעה, אך מכיוון שהרכב נקנה בצ'מפיון מוטורס העדפנו לעשות דרך אלייד ביטוח. כשרצינו לסגור איתם כדי שנוכל לשחרר את הרכב הם אמרו שלא עושים רק ביטוח חובה (מה שצריך כדי לשחרר את הרכב) ולא הסכימו לעשות את פוליסת המקיף עד שנביא אישור העדר תביעות. האישור התעכב שלא באשמתו (ועל כך ארחיב בהמשך), הצענו להם לסגור את הביטוח תוך התחייבות להביא את האישור תוך מס' ימים אך הם סירבו. הצענו לשלם יותר עד לקבלת האישור ואז להיות מזוכים, גם לזה הם סירבו. בנוסף, השארנו להם מס' פעמים כמה הודעות בבקשה שיחזרו אלינו דחוף כדי לסגור עסקה, והם לא ממש טרחו לחזור אלינו.
כמובן שהתעשתנו וסגרנו עם הסוכן השני, שנתן שירות מעולה! ובסופו של דבר גם את אותו המחיר. נראה לי מטורף לעשות ביטוח במקום שלא חוזר אל לקוח פוטנציאלי, אני לא רוצה לחשוב מה יהיה אם נזדקק להם באמת.

לגבי הרץ סונות לביטוח- אצלם מבוטח הרכב הנוכחי שלנו. התקשרתי וביקשתי לקבל בדחיפות אישור העדר תביעות. מניסיון העבר שלי, זה לוקח כמה דקות להפיק ולשלוח מסמך כזה. ציינתי כי האישור ממש דחוף לנו והפקידה אמרה ש"דחוף יש רק בחדר ניתוח"... תשובה דוחה לכשעצמה. היא אמרה שזה לוקח כמה ימים, הסברתי לה את דחיפות הענין והיא אמרה שתשתדל שזה יהיה מהר. אחרי מס' שעות התקשרתי לבדוק מה קורה וענתה לי פקידה אחרת שאמרה לי שאין דחוף, ושיש להם עבודה והבקשה שלי לא דחופה. לאחר דין ודברים הפקידה אמרה שלא מבינה למה אני לא מבטחת אצלם, הסברתי לה שהם לא יכולים לבטח את הרכב הזה (בדקתי כבר לפני כן) אז היא ענתה לי שזו בעייתי ושאמתין בסבלנות. הסברתי לה שעפ"י חוק הם חייבים להעביר לי את זה, והיא אמרה שזה לא מעניין אותה ושיעבירו לי כשיהיה להם זמן. שיחות נוספות נעשו לאנשים נוספים בחברה, שלא ממש ששו לעזרתי. כמובן שהתנהגות כזו רק מוכיחה שאם חלילה אזדקק להפעלת הביטוח, לא יהיה עם מי לדבר.

אז לסיכום- הישמרו לכם ואל תבטחו אצלם !
 
למעלה