האם אוגר סיבירי ננסי יותר מסוכן....

drorfu

New member
האם אוגר סיבירי ננסי יותר מסוכן....

האם אוגר סיבירי ננסי יותר מסוכן(נושך יותר חזק) מאוגר סיבירי רגיל יש לי חוברת על אוגרים ולא כתוב שם אם אוגר סיבירי ננסי הוא יותר מסוכן(נושך יותר חזק) מאוגר סיבירי רגיל?????! האם אתם יודעים מי מיבניהם נושך יותר חזק?
 

fasterNY

New member
מה זה אוגר סיבירי ננסי?

אני יודע שיש אוגר סיבירי... וזהו... אין ננסי... שם אחר לאוגר סיבירי זה אוגר גמדי (Dwarf Hamster). בתור אחד שמגדל עשרות כאלו... אני יכול להגיד שהאוגרים הסיבירים בקושי נושכים, וגם כשנושכים, זה לא ממש כואב. היתה רק פעם אחת שהאוגרת שלי ממש נשכה אותי, אבל זה היה כשניסיתי להפריד בינה ובין אוגר אחר, כשהם רבו על הטרטוריה. רן
 

chuchi46

New member
זה לא משנה...

כי אם הם יאהבו אותך, הם לא ינשכו אותך בכלל.
 

fasterNY

New member
אני לא מסכים עם זה...

נשיכה היא אמצעי הגנה... ואמצעי משחק... ובכלל.. דרך לאכול... האוגר יכול להיות הכי חברותי שבעולם... ופתאום להרגיש מאוים לשבריר שניה... והיא ינשך. חיות משחקות הרבה בקטע של נשיכות... לא חזקות... עדינות כאלו... והדבר השלישי הוא... שאם נתתם להם לאכול כרגע... או שאולי אכלתם משהו בעצמכם... יש לידיים שלכם ריח של אוכל... ולפעמים הם יכולים להתבלבל... מה בטוח הוא... שאוגר סיבירי לא ינשך אתכם כמעט אף פעם... רק במקרים נדירים ביותר. אבל צריך לשים לב, כי הרבה פעמים מבלבלים בין שני זנים... בין אוגר סיביר, ובין נשכנים... כן... יש חיה כזו... והם באמת נושכים! הם תוקפנים.
 

Karin917

New member
../images/Emo210.gif

זה תלוי באופי של האוגר ולא בסוג שלו. האוגרת הקודמת שלי הייתה נושכת דיי הרבה והאוגרת שיש לי עכשיו [שתיהן מאותו הסוג] לא נשכה אותי בכלל עד היום [היא אצלי קצת יותר משנה]. וחוץ מזה גם אם הוא ינשוך אותך זה לא כזה כואב..יש להם שיניים ממש קטנות.
 

arneivil

New member
אני לא חושב...

לי יש לא פחות מ-28 אוגרים סיבירים,ואולי ננשכתי פעמים אחדות,אבל רק מתוך עצבים,לא בגלל ששלי נושכים. כעיקרון האוגרים לא אמורים להיות מסוכנים ולנשוך,גם אני בהתחלה פחדתי,אבל שאני מכניס יד ל"חוות האוגרים",אז מריחים את היד שלי,לא נושכים. יש אוגרים שאומרים שהם נושכים ומסוכנים,אני לא חושב שאוגר הוא יהיה תוקפני כלפי בן-אדם שמטפל בו טוב.
 
למעלה