הבונזאי שלי מת

Yael Floyd

New member
הבונזאי שלי מת ../images/Emo10.gif

הוא היה כזה יפה וירוק עם פרחים לבנים כשקניתי אותו, ועשיתי הכל לפי ההוראות, שמתי אותו ליד החלון כדי שיקבל שמש, השקיתי אותו כל זמן שצריך, ואפילו עשיתי לו אקוצ'י פו מדי פעם. ופתאום הפרחים הלבנים נעלמו והעלים החלו להתייבש וליבול. אז עברתי ליד החנות פרחים וסתם סיפרתי לו מה עובר על הבונזאי המסכן שלי, והוא אמר לי להביא אותו אליו שהוא יבדוק אותו, וכשהבאתי הוא אמר שזהו, שהבונזאי גוסס, מת, פיניש. אז הוא הביא לי עציץ במקום ואמר לי "קחי!". אז נורא נחמד מצידו שהוא מפצה אותי, אבל פאקינג מת לי הבונזאי!!!!!!~ אוף...
ובכלל, קניתי את הבונזאי כי חשבתי שאם אני לא יכולה לטפל בבונזאי אז איך אני יכולה לטפל בעצמי פור פאקינג סייק?!
 

סן תאי

New member
כואב את כאבך

צר לי על הבונסאי שלך, אני מכיר את כאב האובדן. אני מציע שכשתרכשי את הבונסאי הבא שתפי אותנו מיד בהתחלה ונוכל אולי לעזור לך לעזור לו לחיות שנים רבות. ואגב.. את עצמך את יכולה להזניח פה ושם אם בא לך, את הבונסאי לא, כי הוא ימות מיד, אז בהחלט לטפל בבונסאי זו אחריות גדולה.
 

bleeding rose

New member
יהיה זכרו ברוך....

אם זה מנחם אותך אז אני בטוחה שממש נחמד לו בצד שני...נו, את יודעת....
 
משתתפת בצערך.. ../images/Emo4.gif

אולי אני יכולה לעודד אותך.. אח שלי מגדל בונסאים מושבע כבר שנים רבות, יש לו אחד ממש מבוגר ואחד צעיר יותר. הוא נסע לחופשה של שבועיים לפחות והשאיר לי את הטיפול בצמחים. אין לי מושג איך אבל אני פשוט שכחתי מהם, יותר נכון בכלל לא זכרתי שהם קיימים והם לא קיבלו מים כל התקופה, שלא לדבר על שאר מיני פינוקים ועינוגים... הקיצר כשהוא חזר, אין צורך לתאר את מקבצי הקללות שחטפתי (ויתכן מאוד שבצדק, אבל ראבק זה רק עציץ...) אבל מה? הוא הצליח להחיות אותם. אחד גר היום איתו בספרד.. והשני אצלי, על אדן החלון (מסתבר שאחרי הכל הוא עוד סומך עלי..). אז אני יכולה לשאול אותו מה הוא עשה ואולי זה גם קשור לסוג העץ ועוד דברים. אבל בכל זאת, ראי, יש עתיד. אם עוד לא השלחת אותו לפח, אולי שווה לנסות. אני לא מבינה בזה בכלל, אבל זה שאצלי חי טוב ליד חלון דרום-מערב, ללא שמש ישירה אבל עם אויר. אני משקה אותו כשהוא צמא.. ומנקה את העלים מידי פעם. אולי יש עוד תקווה..
 
למעלה