הגיע הזמן להגיד שלום

הגיע הזמן להגיד שלום


חברי הפורום לאנדוקרינולוגיה יקרים, בעצב לא קטן, אני מודיעה על סיום תפקידי כמנהלת הפורום.
לאחר 15 שנים בהן קמתי וניהלתי את הפורום המקצועי, אני מרגישה שהגיע הזמן לפרוש מתפקיד זה.
במשך שנים רבות הוא היה חלק לא קטן מעיסוקי המקצועי, ובוודאי בשנים הראשונות היה פורום מאד פעיל. בשנים האחרונות, עם זמינות מידע רפואי מקצועי ברשת, הצורך בפורום פחת וגם מספר הפונים בעקבותיו.
אני מקווה שעזרתי לכמה מכם.
אני רוצה להודות לאנשים שעזרו לי בתפעול הפורום, במיוחד בתקופות שנעדרתי מהארץ (ואז לא היה לא איי פד ולא Wi-FI בכל מקום): ד"ר מריאנה ירון, ד"ר איריס יעיש, ובשנים האחרונות הסגנית הבלתי מוכתרת שלי ד"ר שרון גינת המהממת, וכמובן לרבים רבים ממבקרי הפורום שהגיבו לשאלות ונתנו לעיתים תשובות שלא היו מבישות אף אנדוקרינולוג.
אני מקווה שי/ימצא מחליף/ה (עובדים על זה) ושהפורם יוכל להמשיך.
ובכל מקרה אני רוצה להודות לכם על ההשתתפות הערה ועל זה שהפכתם את הפורום הזה בוודאי לפורום האנדוקריני הפעיל ביותר בארץ ואולי הפעיל ביותר בעולם.
היה כיף ליצור את הסביבה הזו, וכיף להיות בקשר עם ציבור רחב של אנשים מכל הארץ.
לאלה מכם שרוצים להמשיך את הקשר הזה, שערי המרפאה שלנו פתוחים, אפשר לבקר בה עם טופס 17 מהקופה, אבל גם תוך תשלום על ביקור "פרטי" בעלות סבירה, ולעיתים זה פתרון מצויין לתורים הארוכים לאנדוקרינולוג בקהילה, שהם, למרה הצער , חולה רעה של האנדוקרינולוגיה בכל העולם בשל מחסור באנדוקרינולוגים.
ובינתיים הרבה בריאות. נעמתם לי מאד
 
תודות מקרב לב

מאוד מאוד התעצבתי לקרוא את הודעתך. את מקסימה ועזרת לי המון בפורום ובמרפאה. שיהיה לך המון בהצלחה. שבוע טוב ושוב תודה על הכל ?
 
ד"ר תורג'מן תודה רבה גם מאיתנו!

אנחנו רוצים להודות לד"ר תורג'מן על המסירות הרבה, המקצועיות וההתמדה.
זה לא מובן מאליו לנהל פורום שכזה בהתנדבות, ללא כל תגמול, להתמסר לו בכל מובן במשך כל כך הרבה שנים ולהפוך אותו לאחד הפורומים הפעילים והמצליחים ביותר בתחום.
תודה רבה לך ד"ר תורג'מן,
וגולשים יקרים- מבטיחים לעדכן ברגע שימצא מחליף.
 

יעל גגג

New member
זו הרגשתי. תודה רבה רבה קרן

הפורום הזה הוא פנינה בתוך הפורומים המקצועיים. נתת פה תשובות מעומק הלב והמחקר, בדקת דברים לעומק ונסית באמת להבין את הבעיות.
לי, באופן אישי, תחסרי פה.
תודה רבה על השנים בהן ניהלת פה את הפורום ועל ההתמדה גם כשהתחברת לתת תשובות מארצות זרות או על חשבון שעות שינה בלילה.
מבוטחני כי נתראה במרפאה באיכילוב.
תודה רבה.
 

ronalia5

New member
עידן הנפילה

זה פורום שהדהים אותי כל פעם מחדש. כמות האיכפתיות בתגובות היתה לא תאומן. והכל בחינם, חינם אינכסף. איך אפשר שלא להעריך את זה שאת, ושרון לא פחות, מצאתן את כל הזמן ואת כל הרצון הטוב לעזור עם כל הלב. שתיכן הייתן קרן אור . עבורי ביטאתן את התחושה שבארץ בה יש שתי רופאות כמותכן לא הכל יכול להיות רע. אני מצטערת צער רב על עזיבת דר תורגמן. בכל מקרה המון תודה לשרון וקרן. שתיים בדור.
 
וואו, נותרתי ללא מילים

אמנם כבר מזה זמן שאני לא נכנסת לפורום בתדירות בה הייתי רוצה, אבל הוא תמיד בליבי.
הפורום הזה היה מקום בו בעיקר למדתי. הרבה מהלמידה היתה בזכות פרופ' תורגמן ותשובותיה המפורטות, אבל לא פחות מכך למדתי מתוך השאלות שלכם, שגירו אותי לחפש מידע ולהחכים. ועל כך אני מודה לכולכם.
&nbsp
אני אתגעגע לפורום הזה, ולמנהלת שלו. אולי זה הזמן באמת להפגש באופן לא וירטואלי
 
אוי, חבל, בזמנו עזרת לי וגם הייתי אצלך ונכנסתי לשאול על התבג

אותך שאלה בנוגע להתבגרות מוקדמת של ביתי,
בזמנו כשהייתי בהריון עם ביתי הבכורה לאחר שנכנסתי להריון בIFV, התברר שיש לי נוגדנים והשימוטו ונוצרה תת פעילות,ולכן קיבלתי אלטרוקסין בהריון, הייתי במעקב אצלך, תמיד תמכת ועזרת ועודדת ונתת את העיצות הכי נכונות שיש, את רופאה מקסימה ומקצועית ביותר והכי חשוב את אשה מקסימה ואנושית. ממש חבל לי שאת לא פה עכשיו כדי להגיב.
אחרי הלידה הכל התאזן בסופו של דבר והיום אני לא צריכה אלקטרוקסין הכל מאוזן בלי תרופות.
בנתיים ביתי גדלה והיום היא בת תשע וחצי , מכיוון שהתגלו אצלה תחילת סמני התבגרות נשלחה לצילום כף יד שמאל והתברר שהיא בגיל עצמות של בת 11 , נשלחנו לאנדוקרינולודית שאמרה שצפוי מחזור בעוד כשנה כלומר בגיל עשר וחצי,לבצע מעקב בלבד וללא בדיקות נוספות,התעקשה שלא תבצע בדיקות דם...לביתי אין בעיה בכלל עם בדיקת דם, היא מקבלת את זה בבגרות ויותר בקלות ממני..
השאלות שרציתי לשאול הן:
1. האם לא צריך לבצע בדיקות דם ובדיקת בלוטת התריס או בדיקה ספציפית אחרת כדי לברר שההתבגרות תקינה ולא קשורה לבעיה רפואית כלשהי? (גם אימי וגם אני קיבלנו מחזור בגיל מאוחר 15) איזה בדיקות כדאי לערוך כדי לשלול בעיה פסיולוגית ולראות האם הכל התפתחות תקינה?
2. האם יתכן שיש לזה קשר לזה שההריון נוצר בIFV ? או בגלל ההשמיטו שלי ותת הפעילות בזמן ההריון או האלחקטרוקסין?
3. האם בעיה בבלוטת התריס עלולה לגרום להתבגרות מוקדמת?
4. האם יתכן שיש קשר לתזונה? ביתי תמיד היתה באחוזון גובה מעל 95 מגיל שנה ,היא רזה יחסית ובלי הרבה רקמה שומנית בגוף, אבל אולי משהו שהיא אוכלת גורם לכל ההקדמה הזאת.?
 
למעלה