החלטה לגבי רכישת מכשירי שמיעה

ישRאל

New member
החלטה לגבי רכישת מכשירי שמיעה

שלום חברים יקרים!
לאחר "סחבת"של מספר שנים החלטתי לרכוש מכשירי שמיעה וזאת כדי לשפר את איכות חיי אין לי בעיה בשיחה פרונטלית מול אדם אחד הבעיה לשמוע במקומות עם רעש סביבתי , כגון הרצאות ,שיחה בין חברים וכדומה,עברתי את כל התהליכים הנדרשים והברוקרטיים , יש לי אישור מקופת חולים כללית על השתתפות מקסימלית (אני מעל גיל 65) ואפילו בדקתי כמה מכוני שמיעה לפחות שבעה המסקנה שהגעתי אליה היא שרוב המכשירים דומים פחות או יותר עם פונקציות דומות כמובן בהתאם למחיר שנידרש לשלם,לדעתי חשוב מאוד רמת המקצועיות של הקלינאי והכי חשוב השירות,הנגישות למקום המגורים דבר אחד עדיין לא בדקתי ואשמח על עזרה מכם ,אם יש מישהו פה בפורום שכבר רכש מכשירי שמיעה אשמח לדבר איתו
תודה
ישראל
כרמיאל
 

ישRאל

New member
חשוב לציין

עם כל הכבוד למנהלת הפורום הדס אבל היא מייצגת את חברת שטיינר חברה זו לא עובדת עם קופ"ח כללית נכון שהם חברה גדולה וטובה אבל למי שאין השתתפות מהכללית ההנחה בשטיינר היא מיזערית ,,אז לתשומת ליבכם
 
החלטה לגבי רכישת מכשירי שמיעה

שלום לך,
אני שמחה לעדכן אותך שהמידע שבידייך שאינו מדוייק,
חברת שטיינר מעניקה למטופלי כללית מעל גיל 65 החזר מכובד ומלא, בדיוק בגובה ההחזר אותו תקבלי במכונים להם יש הסכם עם הקופה. מדובר בהחזר של מעל 4000 שח למכשיר. אנו מזמינים אותך להגיע לייעוץ, ולשמוע ממקור ראשון לגבי המכשירים שלנו, וגם להתרשם בדיוק מאותם משתנים שכתבת לגביהם שהם כל כך חשובים: מקצועיות ושירות ללא פשרות.
חברת שטיינר בחרה, במודע, לפרוש מהתהליך של כללית בזמנו כי הרגישה שלא ניתן לתת את השירות המצויין שצוות החברה רוצה להעניק לציבור לקויי השמיעה בישראל תחת התנאים שהקופה הציבה. לעומת זאת חברת שטיינר כן נמצאת בהסכמים עם כללית בכל תחום אחר, כולל שתלים קוכליאריים, בדיקות שמיעה, טיפולי שפה ודיבור, אטמי אוזניים, אביזרי עזר ועוד.
מכשירי פונאק אותם משווקת החברה הם הנמכרים ביותר בעולם וכבר מספר שנים כל מכשיר רביעי שנמכר בעולם הינו מכשיר של חברת פונאק, כ-3 מיליון מ-12 מיליון המכשירים הנמכרים כל שנה."

הדס.
 
למעלה