היהפוך הומו לסטרייט?

BabyBoy1

New member
היהפוך הומו לסטרייט?

היהפוך הומו לסטרייט? מחקרים אומרים "כן". מתוך כתבה שפורסמה בYNET: לצד מחקרים שטוענים שהגנטיקה היא הקובעת אם אדם יהיה הומוסקסואל או סטרייט, הולכים ומצטברים מחקרים שמצביעים על כך שגורמים סביבתיים הם שמכריעים איזו נטייה מינית יבחר לעצמו כל אדם • יותר מכך: מתברר שטיפולים פסיכולוגיים יכולים להביא לשינוי האוריינטציה המינית של הומוסקסואלים – בתנאי שהם מעוניינים בשינוי הזה • דברים שנאמרו בכינוס של האגודה הישראלית לטיפול מיני. לכתבה המלאה. מה דעתכם על הכתבה
 

קיל איל

New member
אולי יש משו במחקר..

לדעתי,אם יש שני גורמים (ודי ודאי שיש) לנטיה הומוסקסואלית-והם תורשה וסביבה,יכול להיות שיש אנשים שאחד הגורמים השפיע עליהם יותר. והשפעות של סביבה אפשר לשנות...אני מרגיש שאם היה לי אופםי אחר אולי הייתי יכול יותר לראות את עצמי עם בנות,זה לא שהן לגמרי לא עושות לי את זה אבל מעצבן שעכשיו בטח יתעלקו על הכתבה הזאת,כמה נחמד שלא יהיה מי שכתב אותה ומה שלא היו כוונותיו,ויגידו שזה מבחירה ושאר שטויות מי שרוצה,שינסה:)אני בכלופן,מעדיף להסתדר עם עצמי
 

offir67

New member
אני בכלל חושב...

עינתי בכתבה ואני בכלל חושב שיש קשר בכלל לבחירת נשמה, וכמו כן תיקונים מגלגולים קודמים .
 
כמו שקראתי בתגובות לפורום הורים גאי

ם - משהו כזה שם הפורום . אז התגובות שם היו ש.. שטויות-הכתבה לא נכונה . ובכלל.. ה"מחקרים" זה בעצם כל מיני לקיחות מידע מספרים אחרים וד"ר אליצור נותן את דעתו האישית . אני אישית לא יודע .. אולי באמת יש השפעת חבר'ה - כל חיי (16.7) אני בבתי ספר של בנים (דתיים) ובפורום הזה דווקא יכולים להבין אותי . . ואם כבר בתי ספר דתיים-בנים , אתם חושבים שזה גורם לחרדים להמשך לבנים ולהיות הומוסקסואל כך שכבר בנות לא יעשו להם את זה\דו מיניים ? מה שבעצם הבית ספר\ישיבה שכולם בנים , בכתבה זה מוצג כ"השפעה חברתית" .
 

white star

New member
../images/Emo54.gif דעתי

הכתבה סובייקטיבית, מלאה בדעות קדומות ולפחות שקר אחד ברור, וכמובן הומופובית וטרנספובית
 
לגבי ההומופובית

הם התייחסו לזה בכתבה : "לכל מי שזועם על הכתבה ומגדיר אותה – שלא בצדק – כ"עוינת הומוסקסואלים", הנה נקודה למחשבה: איש לא היה משמיע שמץ של התנגדות אילו היתה הכתבה הזאת מספרת את סיפורו של בחור צעיר שעבר שינוי מין – כיצד כירורגים לקחו גבר, חתכו לו את הפין ואת האשכים, כיצד הם לקחו את העור מהפין ויצרו תעלה מלאכותית בין הרקטום למקום שבו היה איבר המין ויצרו ואגינה מלאכותית; איך מבנה הפנים שלו שונה באופן דרמטי בשורה ארוכה של ניתוחים מייסרים, מכאיבים ויקרים מאוד, וכיצד הוא טופל בהורמונים, שמגדילים מאוד את סיכוייו לחלות בסרטן. "
 

nmc1985

New member
יש סיכוי שמישהו אי פעם...

יגיד משהו, יביע דעה, יגיע למסקנה מתוך מחקר מעמיק, שהתוצאה או המסקנה של הדברים האלו לא יתאימו לרוח הקהילה, לדעות שהיא מציגה ומייצגת ולא יאשימו אותו בהומופוביה, דעות קדומות ועוינות? לא יכול להיות שהעמדה של הקהילה היא מגמתית (ובצדק) ומציגה רק פן אחד של הדברים? אני לא מנסה להגיד שהקהילה והעמדה שלה לא נכונות, אבל מי אמר שיש לה מונופול על הצדק בנושא הגורמים והסיבות להומוסקסואליות, ולמה כל מי שאומר משהו שלא מתאים לה הוא מיד הומופוב ובעל דעות קדומות?
 

BabyBoy1

New member
אוי באמת...

הכתבה הזו היא הומופובית בגלל שהיא מעלה כמה נקודות מטופשות כמו: 1. הומואים יותר בוגדניים. 2.הומואים כנראה "דפוקים" בגלל שהם עבור התעללות מינית בילדותם. ובנוסף, לא שמעתי על בן אדם אחד שעבר "טיפול" לשינוי הנטייה המינית בהצלחה, לעומת זאת, שמעתי על כמה אנשים שניסו טיפול שכזה, ולא רק שהטיפול נכשל, הוא גם השאיר אחריו צלקות...
 

nmc1985

New member
אל תגיב לי בקשר לכתבה...

לא קראתי אותה לעומק והיא לא מעניינת אותי. אתה אולי לא פגשת הומואים שעברו שינוי, אני פגשתי כמה הומואים שלא הלכו לטיפול מיוחד ב"עצת נפש" או משהו כזה, אלא לאחר תקופות ארוכות של סבל מחיים כהומוסקסואליים בחרו לחזור לארון, והם אנשים מאושרים כמו שאני רק יכול לאחל לעצמי כהומו. בעניין ההתעללות המינית- אני בטוח שבאחוז קטן מאוד מכלל ההומואים והלסביות זה נכון. בתקופה שעבדתי עם ילדים ממשפחות מצוקה ראיתי תהליך כזה מתרחש לנגד עיניי, ואני לא אתפלא אם יתברר שלכמה אחוזים בודדים מתוכנו יש את הנטיות האלה בגלל התעללות מינית מעברם. הנקודה שלי היא שכל פעם שמושמעת ביקורת כלשהי נגד הקהילה, או דעה שלא מסתדרת עם עמדותיה, היא מיד מואשמת בשלל האשמות צבעוניות (או אנטי צבעוניות) וזאת רק מטעמי פוליטיקלי קורקט.
 

BabyBoy1

New member
היהפוך הומו לסטרייט Part 2

בתגובה לכתבה היהפוך הומו לסטרייט, פורסמה כתבת נגד.
 
../images/Emo26.gif

ואני הפנמתי לעצמי את הכתבה של אליצור .. אז ככה , ד"ר אליצור כמו שהבנתי לא הומו ואילו טל איתן הומו . לשניהם יש דיעות שונות כי הם מסתכלים בצורה אחרת על הדברים . אבל אני יכול לומר לכם ש..הכתבה של טל איתן מדויקת . לא בגלל שהיא לא הומופבית או משהו כזה , פשוט כי אני מרגיש לנכון לפחות אם עניין אחד מהכתבה : "- ד"ר אליצור טוען שהומואים מתאבדים יותר בגלל חוסר נאמנות וחוסר יכולת למצוא בני זוג. "רובם המכריע של המחקרים מראים אחוז גבוה של מתאבדים הומואים צעירים לעומת לסביות צעירות, ומסבירים זאת לא בהיעדרם של בני זוג פוטנציאליים - טענה מביכה אשר משמיע ד"ר אליצור ואשר תיזכר ככזו עוד זמן רב - אלא לסיבות שקשורות לקשיים הנובעים מהומופוביה בציבור, עמדות שליליות כלפי הומואים וחשש מתגובת הסביבה והקרובים". " ובגלל שנותנים לבנאדם כזה לכתוב בYnet , מקום פרסום גדול , זה מה שעלול להיות : - מה התוצאות של טיפול לשינוי הנטייה המינית? "לצערי, בעבודתי ב'צוות מטפלים גיי-פרינדלי', מכון לפסיכותרפיה המתמחה בטיפול פסיכולוגי בגישה תומכת ובלתי-שיפוטית להומואים וללסביות, נתקלתי במספר לא מבוטל של מטופלים אשר פנו אלינו לאחר שבטיפול הקודם המטפל או המטפלת הבטיחו להם שיוכלו לעזור להם להתגבר על משיכתם לגברים". מאורר מציין כי "מדבריהם של מטופלים אלה עולה כי התוצאות המפוקפקות של הטיפולים היו למעשה חיסולה של יכולתם להגיב באופן מיני לאחרים, וזאת לאחר שלימדו אותם להדחיק, להכחיש ולשנוא את מיניותם. זאת ועוד: כל המטופלים הללו, ללא יוצא מן הכלל, דיווחו על כך שהדרך היחידה שבה הצליחו להגיע לזיקפה או לאורגזמה בעת מגע מיני עם אישה הייתה על-ידי פנטזיות מיניות על גברים. זוהי ללא ספק "הצלחה טיפולית" מפוקפקת ביותר". "בנוסף", הוא אומר, "לא מעט מהמטופלים הללו הגיעו כאשר הם במצב דיכאוני קשה, עם הערכה עצמית נמוכה ביותר הגובלת בשנאה עצמית ממש, קשיים ניכרים בתפקוד המיני וקשיים ביצירת קשרים בינאישיים. מדבריהם, אשר חזרו על עצמם במספר רב של ראיונות קליניים אשר ערכתי, עלתה בבירור העובדה כי "הטיפול הפסיכולוגי" אשר עברו היווה קטליזטור לשנאתם את מיניותם ואת עצמם. זכור לי בבירור מקרה מסויים שבו כאשר המטופלת, צעירה מרקע דתי, נשברה ואמרה למטפל שהיא לא יכולה עוד ושהיא רוצה שיעזור לה לקבל את עצמה כלסבית, המטפל הודיע לה שהוא מאוכזב ממנה ושהוא מסיים את הטיפול בה. היא נותרה כשהיא המומה, נבגדת, פגועה עד עמקי נשמתה ובמצב אובדני. המטפל שלה, שבו היא כל כך בטחה, למעשה נטש אותה כאשר החליטה להפסיק לספוג עוד עמדות נגטיביסטיות כלפי חלק שהוא חלק מהותי מעצמה". גם כמו שאחד כתב שאמא שלו כבר חושבת לא לקבל אותו בעקבות הכתבה של ד"ר אליצור בטענה שניתן להשתנות . בכלל אני מאמין שבתגובות לכתבה בYnet אני אצפה בהרבה תגובות מעניינות (
כבר 133 תגובות...) .
 

geshem2

New member
קל יותר לשנות את המיעוט

מאשר את החברה בקשר למחקר על הגנטיקה באחד הסעיפים מצויין ששכיחות ההומואים בקרב האוכלוסיה עומדת על 2% אבל בסעיף אחר אומרים שהסיכוי ש2 אחים יהיו הומואים עומד על 9%, שזה מוזר כי בעוד שהוא עומל על מנת להוכיח שנטיה מינית אינה תלויה בגנטיקה אפשר למצוא בו ראיה שמצביעה אחרת. למרות שאני תוקף קצת את המאמר אני לא פוסל את הניסיון למצוא דרכים לשנות נטייה מינית, אני בשמחה הייתי הולך לטיפול כזה אם לא הייתי חושש ממנו. אבל אני גם תוהה לעצמי, למה בכלל שמישהו ירצה לשנות את הנטייה המינית שלו? מהילדות שלי, הנושא של הומוסקסואליות הוזכר בלגלוג, שנאה או שהיה עליו טאבו (כמו בבית הספר). אני מאמין שהרבה הומואים מקבלים את ההרושם מצד האנשים שהם מכירים שיש בהם משהו דפוק ושהם צריכים לשנות את עצמם כדי להתאים את עצמם לסטנדרט של משפחה עם 2 ילדים וכלב - שההורים לא ישארו חלילה מחוסרי נכדים מאחד הילדים, ומה השכנים יגידו. אבל כשאני חשבתי על זה הגיונית שאלתי את עצמי "מה לעזאזל עשיתי רע?". כמובן שחייו של הומו פחות נוחים - המציאו בעבורו את הארון שבתוכו הוא צריך להתחבא, הוא צריך מקומות מפגש מיוחדים שבו מותר לו להתחיל עם בני המין שלו וכו'. אבל מה אם הומוסקסואליות הייתה מקובלת בחברה? עדיין אנשים היו רוצים לשנות את נטייתם? מצטער שזו תגובה ארוכה ולא מאורגנת ואולי הוצאתי קצת אגרסיות ד"א זה בסדר שאני מגיב כאן למרות שאני לא דתי?
 

SimsY

New member
היהפוך יהודי לנוצרי?

מחקרים אומרים - כן!!! כמובן שאלה מחקרים שערכו גורמים אנטישמיים שמעוניינים בהמרה ובהשמדת הדת. אותו הדבר לגבי מי שכתב את המחקר.
 
למעלה