היום הזדמן לי לראות לראשונה

היום הזדמן לי לראות לראשונה

את הביצוע של שירי ל'עטוף ברחמים' (לא עקבתי באופן סדיר אחר התוכנית.) היא נתנה הופעה בכמה וכמה רמות מעל כל מי ששמעתי/ראיתי. יש לה נוכחות מדהימה על הבמה. אני קורא תיגר על כל חובבי נינט - תנו לי ביצוע שלה באותה הרמה. ראיתי רק את הביצוע שלה לשיר של ה'יהודים' (איזה שיר זה היה? לא מכיר אותם) ואת הביצוע ל'ים של דמעות' (איזו בחירה מתחנחנת) בגמר.
 

love amor

New member
הנה לזה התכוונתי בהודעה שלי לפני

שניה.. בשביל מה להתחיל ריב?! ואייי!!!
 
../images/Emo140.gif

לא מתחיל ריב. באמת מעניין אותי לדעת לאור העובדה שלא צפיתי בכל התוכניות.
 
ואם התכוונת להערה על הבחירה

ב'ים של דמעות' - זו בחירה מתחנפת בשיר שהוא קונצנזוס כמעט מוחלט, כדי להבטיח קולות. זו דעתי. מצטער אם היא פוגעת במישהו ואין בה, לדעתי, כדי לפתוח בריב. לכל היותר, יתפתח דיון מעניין
 

בועז ד

New member
מממ..../images/Emo8.gif

ל-לאזארוס לונג ערב טוב: רק לצורך הוויכוח הענייני 1. בכל שלב בתחרות נינט קיבלה יותר קולות מכל אחד אחר.. ורק אל תגיד לי שהשיר של "היהודים" זה קונצנזוס.. 2. ההצבעה לגמר החלה ב-8:00 בבוקר וביצוע השירים החל מעל 12 שעות אח"כ לאחר ההצבעה היה עוד שעה להצבעה.. לפי התאוריה שלך נינט צברה את הפער העצום כ-300 אלף מהמקום השני תוך.. מממ..שעה..
בועז
 
הרסת לי את התיאוריה

טוב, האמת שלא ממש. (וזו גם לא ממש תיאוריה. סתם דעה.) זה לא מפריך את "התיאוריה" שלי מכיוון שנינט גילתה את הפער רק בזמן הצגת התוצאות, ומן הסתם, לא ידעה שהוא יהיה כזה עצום.
 

בועז ד

New member
../images/Emo13.gif

שים לב ידידי את התוצאות תמיד נתנו בסוף ונינט תמיד הופתעה.. ההפרש תמיד היה ענק 54 אלף מול 17 אלף ברבע גמר מול בן שרעבי 259 אלף מתוך כ-410 אלף הצבעות בחצי הגמר(היו 5 משתתפים..) 734 אלף בגמר לעומת 410 לשירי ו-300 אלף לשי.. כך שאין במקרה זה שום קשר לשיר כזה או אחר ולנסיון חנפנות כזה או אחר היא פשוט מדהימה..
בועז
 

בועז ד

New member
אכן זוהי ההופעה הטובה של שירי אבל..

ל-לאזארוס לונג שלום: השיר של שירי במקרה זה היה הטוב ביותר שלה בכל התחרות אבל.. מומלץ לך לצפות בשיר "מקיץ אל חלום"..של נינט פשוט מושלם !!
בועז
 

JennyKalender

New member
גם אני ממליצה על

"מקיץ אל חלום" שיר מהמם, ונינט שרה אותו ממש יפה (כרגיל) נצל"ש- למה אי אפשר להוסיף את הפורום למועדפים?
 
למעלה