היי אנשים.. כנסו!!

היי אנשים.. כנסו!!

לפני כשבועיים עברתי ניתוח, והיה לי כאבים נוראים, והייתי במצב נפשי לא טוב.. ודודה שלי למדה רייקי 1 ורייקי 2.. והיא באה אלי ועשתה לי רייקי על כללללל הגוף.. זה ממש עזר לי.. אבל אחרי זה היא הרגישה כאב ראש.. אבל עבר לה.. אני גם כן מעוניין ללמוד רייקי.. אבל השאלה אם אני יכול רייקי מספרים בלבד?..
 

Anabel74

New member
לא

אז ככה, קודם כל ברוך הבא לפורום
. אני מצטערת שהיה עליך לעבור את הניתוח ולהרגיש כאבים. אני שמחה שיצא לך להרגיש טוב יותר בעזרת הרייקי ושאתה מעוניין ללמוד זאת בעצמך. רייקי יש ללמוד ממאסטר. הרייקי הוא לא רק ידע תאורטי אלא כולל תרגול מעשי ובסופו של הקורס גם חניכה - רק המאסטר יכל להעביר אותה ולא שום ספר בעולם. כמובן שיכל ללמוד יותר על מה זה רייקי מספרים ואתרים (ראה קישורים מומלצים של הפורום) אבל זה עדין לא יעשה אותך מטפל ברייקי. הקורס מומלץ ביותר לטיפול עצמי וברייקי 2 נותן כליםנוספים גם לטיפול באחרים. הקורס לא ארוך ולא יקר יחסית וניתן למצא מאסטרים בכל רחבי הארץ המלמדים אותו. אתה יכל להכנס ללוחות הפורום שם תמצא פרסום של חלק מהם. בהצלחה ונשמח לשמוע מה שלומך, מי אתה ולענות על שאלותיך.
 
תודה על התשובה!!../images/Emo6.gif

ואגב.. אני טום מת"א.. אני בן 16 אני אוהב לקרוא ספרים, אני מתעניין במיסטיקה רייקי וכאלה דברים יש לי כישרון בציור ופיסול.. אשמח להראות לכם פעם אני אוהב לשיר אני מנגן על סקספון כבר 5 שנים.. וזהו עד לעכשיו.. אני ימשיך בפעם אחרת
תודה על התשובה ומקווה שנהנה ביחד כולנו ונלמד מהפורום שלכם, טום
 
למעלה