היי, מצב חדש....

  • פותח הנושא ray9
  • פורסם בתאריך

ray9

New member
היי, מצב חדש....

לי לפחות , בפעם הראשונה בשנות עבודתי אני עובדת עם אומן, שמשוכנע (ולא בצדק) שהוא יודע איך לעשות את העבודה של כולנו - המפיק, המנהל האומנותי, אני (יח"צ) וכו'. ומצר צעדינו...מאוד! מעניין אותי לדעת אם זה אכן חריג ויוצא דופן או שאולי התמזל מזלי עד כאן, ונפלו בחלקי אמנים שיודעים להפריד בין האומנות שלהם לעבודה שלי.
 

bimbom

New member
חחחחחח זה חדש????

אני אומנם לא מכיר את האומן שאיתו אתה מתעסק אבל זה ממש נכון שיש אומנים שהם חושבים שהם יודעים ויכולים לעשות הכל. בגלל זה הם אומנים...יצירתיים וכו' (לפעמים סתומים אז מה???) אל תשכח שאתה מייחצן את האומן ומכיוון שמדובר בו ובחייו האישיים והמקצועיים , יש לו את הזכות להטיל וטו על כל החלטה שלא נראית לו גם אם היא סופית מבחינתך. אנחנו, מעבר להיותינו אנשים מומחים ביחסי ציבור, אנו משרתים לקוחות תחת הסיסמה "הלקוח תמיד צודק!" או "בעל המאה הוא בעל הדעה" אנו צריכים הרבה פעמים להלך על חבל דק ולהתחשב בכל מיני מיגבלות של תקציב ואופי. אני יכול לומר לך מה אני עושה במצבים כאלה... אומר לו שהוא צודק, מיישר אליו קו ואחר כך מנסה למשוך בעדינות למקום אליו אני מעוניין להגיע. זה קשה, זה בכלל לא קל...אבל עם אומנים אתה צריך להיות יותר פסיכולוג מאשר איש יח"צ יאללה חביבי.....בהצלחה
 

ray9

New member
תודה ....

אבל אני לא חביבי, אני חביבתי...
ודבר שני העניין הוא כזה - אני יוצאת מנקודת הנחה שהוא מאוד סומך עלי וזה נגזר מהעובדה שהוא משלם כסף (לא מעט) עבור שירותי, ואנחנו עובדים יחד לא המון זמן אבל התוצאות מדברות בעד עצמן - כתבה גדולה, ידיעות רבות, פרימיירה מדוברת עם כל המי ומי... וכו' לעומת זאת הוא באופן תמידי מתווכח עם הסטייליסט, (שבחרנו יחד ושתואם את התדמית שבנינו יחד) והתוצאה היא שני קליפים שכל אחד מהם משדר משהו שונה מהאומן.... או עם מעצב הבמה - והתוצאה היא במה שאינה תואמת את המוסיקה וכו'... ההשאלה היא אם לא הגיע הזמן to put my foot down ולהתעמת איתו... כמובן שבצורה יפה והכל (בכל זאת - זו העבודה) אבל אסרטיבית ועיקשת!
 

bimbom

New member
לפי מה שאני מבין ותתקני אותי אם ..

לפי מה שאני מבין ותתקני אותי אם .. הבחור התחיל אצלך ועכשיו שזכה לפרסום והכרה הוא פשוט קיבל תחת של נגמ"ש פלסטיני!! הפתרון: להתעמת איתו בתקיפות ובעדינות (אם את אישה זה צריך להיות לך מאוד קל) בכדי שידע ויבין שאם יזכה לביקורת גרועה בגלל שינויים כאלה ואחרים זה רק בגללו. אני חושב שלקוח כזה הוא אחלה פרנסה וגם מאוד מעניין. ובנימה אישית: אם הייתי מסתכל לך מתחת לחצאית הייתי יודע שאת חבבתי
ודי, אני לא יכול לעמוד מול דימעותייך.
 

החתולית

New member
מצב מוכר לי

לאו דווקא מזוית אשת יחסי הציבור כמו מזוית ההפקה. כשעסקתי בהפקה (במשך כ- 10 שנים) עבדתי לא פעם ולא פעמיים עם אמנים שידעו הכל טוב יותר מהצוות המקצועי שעבד איתם. תמיד עלתה השאלה: "אז למה אתה צריך אותנו בעצם?". אני מוצאת שזה לאו דווקא עניין של אמן שפרץ וחושב שכעת הוא יודע הכל, אלא עניין של אישיות. זה האיש, יש לשער שכך הוא פועל ומתנהל מול כולם. מה עושים ? אם את מצליחה לעבוד איתו למרות הקושי - נשכי שפתיים והמשיכי. אם את רואה שזה ממש בלתי אפשרי - סכני את החוזה ואמרי לו שקשה לך להתנהל כך.
 

ray9

New member
ממש ככה...

זו אישיות, גם בתחילת דרכנו ע מדנו באותו מצב כמובן שזה הולך ומחמיר עם ה"הצלחה" ...אבל זה בהחלט אישיות... הבוקר נפגשנו עם מישהו בעל עניין בהפקה שלנו, לפני שנכנסנו הוא אמר לי אני לא מדבר אני לא אוהב את הדברים האלו... בשניה שהתיישבנו הוא התחיל לדבר ולא סיים סוף הפגישה היה "דונט קול אס ויל קול יו..." וזה נתן לי פתח מצויין לשיחת ההבהרה שהייתה הכרחית! אני מקווה שפתרנו את הבעיה לפחות ליומיים הקרובים... כי ממה שנראה לי לא יהפוך נמר חברבורותיו...
 
תתנחמו, זה לא רק בעסק שלכם ככה

גם לי היה לקוח, ששילם לי היטב כדי לקבל יעוץ שיווקי, ובסופו של התהליך לא ממש יישם את ההמלצות. הקפדתי להתקשר אליו אחרי חצי שנה (רק כדי לנחם את האגו שלי), ונחשו מה? העסקים שלו היו על הפנים. רמזתי לו בעדינות שעדיין לא מאוחר לאוורר את התכנית ולהתחיל ליישם אותה. אין לי מושג אם הוא עשה זאת. לא טרחתי להתקשר אליו שנית.
 
למעלה