היי ערב טוב יש לי בעיה קטנה

ZARINA1

New member
היי ערב טוב יש לי בעיה קטנה../images/Emo4.gif

אני עובדת במשרה חלקית בתפקיד מזכירה. התחליתי ללמוד האוניברסיטה פתוחה מחודש נובמבר עקב כך אני ביקשת מהמנהלת שלי להעדר מהעבודה לשלוש שעות בשבוע על חשבון חופש שאני לא לוקחת.(ומגיע לי בתוקף חוק) היא אפילו לא מאשרת לי חופש. תחת התענה שהיא לא רוצה לעבוד במקומי. המנהלת שלי צעקה עלי על כך שהלכתי ללמוד תחת הסיבה שהיא לא מתכוונת לתת לי לצאת מהעבודה.ולמה בכלל נירשמתי. היא לא מאשרת לי מחלה ואמרת לי לבואו חולה לעבודה. היא מאיימת שתפטר אותי אם אהיי עוד חולה. היות והיא יודעת שהלכתי ללמוד ובאיזה ימים אני לומדת אני יודעת שהיא תאיים בטענה שאני לא חולה אלה משקת ונוסעת ללימודים אם זה יהיה בימים שאני לומדת ואם זה לא בימים שאני עובדת היא פשוט אומרת שהיא לא באה לעבודה כי גם היא חלתה ואם אני לא אצה לעבוד אין משיהיה. אנא עזרו לי בבקשה מה אפשר לעשות מבלי להסתכסך עם המנהלת שלי אני רוצה לעבוד וללמוד. תודה.
 
אם היא אמא אפילו לילד קטן או תינוק

הדרך היא להתייעץ איתה ולהביא אותה להסכים לצורך שלך ללמוד. ובכן " _____ היקרה. אני מבינה שאת לא רוצה לאשר לי לצאת ללמודים. האם את חושבת שאני צריכה לוותר על הלימודים. העבודה חשובה לי ואין מצב שאוותר עליה. את חושבת שאני אסתדר בעולם הגדול בלי השכלה? אני קצת מפחדת! מה את אומרת?? " הסוף ברור. בגישה חברית זה עובד עם כל אחד. אם לא יילך תחפשי עבודה במקום אחר.
 

משרדית

New member
שלום לך, תבקשי פגישה מסודרת...

עם אותה מנהלת. אבל לפני כן, אני בכל זאת חושבת שהיית צריכה לבקש פגישה עם אותה מנהלת ולהודיע לה על תוכניותיך לשנה הקרובה. מאחר ואת שכירה, עליך לקבל אישור לכל פעולה אשר עלולה / עשויה לפגוע בתיפקוד שלך בעבודה. את בעצם התחלת את הבעיה מהסוף. אם היית הולכת מהתחלה ומבקשת רשות, יש סיכוי יותר מסביר כי היו מאשרים לך לעבוד פחות כמה שעות בשבוע. כעת יש בעיה. אני יודעת, רוב המנהלים/מנהלות מתנהגים בנבזות מסויימת (לא כולם) עלייך לבקש פגישה אישית עם אותה מנהלת, ולהציע לה להשלים את השעות החסרות בגלל הלימודים. אם היא תמשיך לצעוק עליך, על תעני לה. רק על שאלה שהיא שואלת אותך תעני לה. אסור למנהלים להתנהג כך לעובדים, אבל הם אינם יודעים זאת לכן, על כל שאלה תשובה אם היא לא שואלת , את לא עונה כי אין לך על מה. תאמרי לה כי מאד חשובים לך הלימודים, ואת מצטערת כי לא יידעת אותה מראש, אבל את מבקשת כעת את האישור בדיעבד. אני מקווה שזה יסתדר לך , אם לא, והיא תפטר אותך, אז לא נורא, כנראה שהמקום לא בשבילך. אני אישית עוזרת לאנשים בחיפוש עבודה אם תזדקקי לעבודה חדשה , תאמרי לי ואעזור לך. מירי=משרדית=עזרה אישית למחפשי עבודה
 
בוקר טוב לך../images/Emo13.gif

יש מספר נקודות שאשמח אם תעני עליהם:
את עובדת במישרה חלקית ועדיין זקוקה לשלוש שעות חופש בשבוע: 1. גם אני למדתי ב"אוניברסיטה הפתוחה" דרך "מכללת רמת-גן" תואר ראשון בכלכלה וניהול. סידרתי את המערכת כך שלמדתי בערב ועבדתי מישרה מלאה פלוס. אני לא כל כך מבינה איך במישרה חלקית את לא מסתדרת מבחינת מערכת השעות. 2. האם חשובה לך העבודה במישרה החלקית שמצאת
חשובה עד כדי כך שתעשי הכל לישמור עליה
כי אז אולי תשני את המערכת כדי להתאים אותה לעבודה לא להפך
תנסי לעשות משחק תפקידים ולשים את עצמך במקום המנהלת שלך. את לוקחת מזכירה למישרה חלקית. אותה מזכירה מבקשת לקצץ במישרה שהיא חלקית ממילא. את לא יכולה למלא את מקומה כי יש לך עוד מטלות גם בעבודה וגם בחיים האישיים, ואת לא יכולה לפתור את הבעיה של המזכירה כי זה תפקידה של המזכירה לסדר את חייה האישיים. אכן דילמה.
נקודה נוספת היא שהמנהלת תוכל למצא מישהי במקומך בקלות במצב הכלכלי של היום. את לעומת זאת צריכה לחשוב אם מקום העבודה חשוב לך. אם טוב לך. אם בכלל חשוב לך לעבוד? ואם את חושבת שתוכלי למצא בקלות עבודה אחרת שתעמוד בסטנדרטים שהצבת לעצמך.
אם היחסים שלך עם המנהלת (חוץ מהמחלוקת הזו) טובים וחשובים לך, לא הייתי מקלקלת אותם. אם היחסים ביניכם אינם טובים אז אולי תחשבי על אלטרנטיבה. כי אם את רוצה לעבוד וללמוד הויתור לא חייב לבוא במקום עבודה שבמילא את עובדת בו במישרה חלקית אלא הויתור יכל לבוא במערכת השעות בלימודים.
אשמח למוע מה שעתך
.
 

ZARINA1

New member
היי צהריים טובים

אז ככה הבעיה לא השעה האחת שאני מבקשת להעדר אחת לשבוע הבעיה היא הרבה יותר שורשית. גם כשאני ביקשתי חופש בקיץ עוד לפני שנירשמתי ללימודים בכלל כדי לנסוע לחו"ל היא סרבה לי. תיראי אני עובדת במשרה חלקית 36 שעות כי ככך ההנהלה עשתה לכל העובדים כדי שהיא לא תשלם לעובדים עבור הפיצול. התחלתי לעבוד במשרה מלאה אך עקב קיצוצים וגרעון ההנהלה לא מאפשרת לעובדים לעבוד יותר.אני לא נילקחתי למשרה חלקית אני אולצתי לעבור למשרה חלקית !!!!!! וכך גם כולם. הבעיה היא שגם כשאני חולה היא צועקת עלי לצאת לעבוד ואני באה לעבודה ועובדת חולה. השכר שלי הוא נמוך אין לי הרבה מה להפסיד אך אני מאוד אוהבת את העבודה שלי. היחסים שלי עם המנהלת הם טובים אך אני לא יכולה לתת לה לשבת לי על הראש ולתת לה לנצל את חולשתי בכך שאני לא לוקחת חופשים ובאה לעבודה חולה בכל מצב. אני רוצה להפסיק הרגל זה. המנהלת שלי חשובה לי אך אני לא יכולה לתת לה לעשות עם החיים שלי מה שהיא רוצה. כולם בעבודה שלי מי שרצה הלכו ללמוד למרות שהיא לא כל כך רצתה. יש לי החלפה אך היא לא מסכימה להחליף אותי עם שום החלפה אחרת. אני רוצה להישאת במקום עבודתי אך גם חשוב לי להבהיר לאנשים שסביבי ובעיקר למנהלת שניתן בהחלט להחליף אותי בשעה בשבוע רק אם המנהלת שלי תיתן לי זאת אבל היא לא נותנת לי זאת ויתרה מזה אפילו לא מוותרת לי בדקה........... למרות שהיא יודעת שאני ממהרת ללימודים. כל הדרכים נוסו גם זו של בקשת עזרה ממנה אך אני ממשיכה לקוות כמו ילדה נאיביט. ממש כך. אני יודעת שכל דרך יש פיתרון אני יודעת מה עלי לעשות אך אני לא רוצה לבחור בדרך הזו של נקיתת עמדה אני רוצה שהיא תרשה לי זאת מרצה. אך זה לא מצליח. תודה לכם על זמנכם. ועצות מקוריות יתקבלו בברכה.
 

ZARINA1

New member
הבהרה קטנה.

גם לשעה אחת של העדרות אין אישור וגם לא לדקה. הבעיה כאן שהיא לא רוצה שאני אלך ללמוד וכל מה שביכולתה לעשות על מנת שאני לא אלמד היא עושה כולל לא נותנת לאנשים אחרים שיחליפו אותי. יש פה לא בעיה של העדרות אלה של עיקרון הלימודים שלי. היא לא רוצה לאפשר לי ללכת ללמוד.והיא אמרה לי את זה בפרוש.
 
תודה על ההבהרה../images/Emo13.gif

אולי כדאי שתרשמי לה מיכתב. כי מיכתב היא תיקרא בזמנה החופשי כשהיא רגועה. במיכתב היא תיאלץ לקרא הכל בלי לקטוע אותך ויהיה לה זמן להגיב. תירשמי לה עד כמה העבודה חשובה לך ועד כמה היחסים ביניכם חשובים לך
. יחד עם זאת תבהירי לה עד כמה הלימודים גם חשובים לך ויתרמו לעתידך
. כמו כן תבררי בלימודים אם את יכולה לשנות את המערכת כך שלא תפריע לך לעבודה. עדיין יש את בעיית המיבחנים. כדי ללמוד למיבחנים תצתרכי לקחת ימי חופש. והרי ציינת שהבוסית לא נותנת לך ימי חופש שמגיעים לך על פי חוק. תירשמי לה במיכתב שאחת לסוף סימסטר תיקחי X ימים חופש ללימוד למיבחנים. אל תחסירי מידע כדי שהכל יהיה ברור. אם זה לא יעזור אז אולי כדאי שתחפשי אלטרנטיבה עם כל הצער שבדבר.
 

ZARINA1

New member
היי ערב טוב../images/Emo66.gif

אני לא חושבת שאני צריכה להיות כך כך ישרה. כל החיים שלי האיתי ישרה איתה וזה מה שיצא לי היא יוצאת לחופש ואני לא. בחיים צריך להיות הרבה יותר מתוחקמים. לא תמיד ישרים לא תמיד צודקים צריך לדעת לתמרן. ולהיות חכמים.אין מה לעשות. ואם זה מה שצריך אז זה מה שאני יעשה. מי אמר שאני לא יכולה להיות חולה ומי אמר שאני לא יכולה לדרוש חופשה. אני לא מבקשת אני דורשת. אני יודעת שהיא לא תפטר אותי היות ואז היא בטוח לא תצאה לחופשות בתדירות שהיא צריכה כל שבוע אם לא חצי שבוע היא כל לוקחת. אז לפחות גם היא תוותר על החופשות הארוכות. ולי לפחות יהיה פיצועים. אף אחד לא יפטר אותי אם לפעמים אני אהיה חולה. מה יש כולנו בני אדם.
 

zoe2004

New member
נסי לחפש משרה גמישה יותר במקביל

אם היא בפירוש מצהירה שהיא לא מוכנה לתת לך ללמוד, אז זו בעיה גדולה יותר.. אולי היא לא רוצה שתתקדמי, מפני שהיא רוצה שתשארי המזכירה שלה. התחילי לחפש עבודה ובמקביל, כפי שהציעה לך לביאה, הגמישי את המערכת כך שתשתלב עם העבודה הנוכחית, עד שתמצאי עבודה חלופית. בהצלחה!
 
למעלה