היש סיבה לדאגה עקב התנהלות נתניהו ושטייניץ

MARIA40

New member
היש סיבה לדאגה עקב התנהלות נתניהו ושטייניץ

בפרשיית הגזירות הכלכליות .....יצאה הודעה מטעם השר על לכלכלה ושר האוצר כי הם לא היו מודעים לאכזריות הגזירות והם הורו על ביטולם..
.. בוגי יעלון אמר בזמנו...נתניהו הוא ראש ממשלה שיטחי שאינו קורא חומר מודיעיני.. האם זו יכולה להיות הסיבה שתכנית הקיצוצים אושרה ..הן על ידי נתניהו " הכלכלן הגדול" והן על ידי החכם הד"ר שטייניץ ?.יורם אריהב מנ"כל האוצר אישר אתמול כי גם נתניהו וגם שטייניץ קיבלו את תכנית הקיצוצים טרם פירסמה ורק לאחר שאושרה התפרסמה. אם כך מתנהלים מול קיצוץ של 14 מיליארד ש"ח מה ניתן להסיק מזה לגבי ההתנהלות בנושאים ביטחוניים וקריטיים לבטחון מדינת ישראל..?.אייזנהור נשיא אמריקאי שלא היה כל כך פופולרי בזמנו... גנרל בעל 5 כוכבים יעץ לסגן קנדי שלא יתחוב את אפו לוויטנאם והשאר מסופר בדברי הימים של ההסתבכות האמריקאית בוויטנאם. טוב לדעת כי אהוד ברק נמצא היום בצומת קבלת ההחלטות של מדינת ישראל ..הגם שהוא משלם מחיר יקר על זה כמו גם מפלגתו.
 

עוז113

New member
שמעתי את מובארק אומר בראיון../images/Emo163.gif

כי נתניהו אמר לו באופן אישי, שלא ימסור את הגולן. כלכלה זה סיפור יותר מסובך. פעם זו קלקלה ופעם זו קללה. כל זמן שביטחון ישראל ישמר בזכות הגולן, גם הכלכלה תתייצב, עם שטיניץ, או בלעדיו. ובכלל מי שמנהל את הכלכלה זה לא שר האוצר, ולא ראש הממשלה, אלא נערי האוצר, ככה היה עד עכשיו...
 

MARIA40

New member
בכן לאחר שגילית כי נתניהו שיקר בעבר .........

כאשר טען כי הוא אחראי לצמיחה ולפריחה הכלכלית שהייתה כאן החל מ-2003 {ולא הצמיחה בכלכלת העולם}הרי אין סיבה שלא תניח כי גם בעניין הגולן משקרים אותך. דברי מובארק ...המודגשים על אי הוויתור של ישראל על רמת הגולן דווקא צריכים להדאיג אותך...אין למובארק כל סיבה להדגיש אמירה כזו של נתניהו.
 

עוז113

New member
../images/Emo17.gifמובארק ענה בתשובה לראיון עיתונאי

שהצטרף לנסיעה. הבעייה שפקידי או נערי האוצר, יושבים על השמנת, ולא מאפשרים לנגוע במשכורות המנופחות שלהם. לעומת זאת ממהרים להמליץ לגזול את המעט שמקבלים הזקנים מביטוח לאומי, או להקפיא את הקצבאות, , וכך יוצרים מצב של יותר אנשים מחטטים בפחי הזבל, והם עצמם ממשיכים להשמין. ומנהלי הבנקים ממשיכים לקבל משכורות עתק, וכאשר הם עוזבים מקבלים מניות במיליוני ש"ח.
 

MARIA40

New member
הבנתי הבעיה של כלכלת ישראל היא באחריות......

פקידי האוצר כאשר היא אינה מתקבלת ...ואינה פופולרית.. וכאשר היא מצליחה נתניהו הוא העילוי שבגללו צלחה הכלכלה .
 

עוז113

New member
עזזוב נתניהו

פקידי האוצר דופקים את כולנו. ללא הבדל .אם שמת לב אתמול כתבתי בעניין הפקידים, והיום ראיתי בטלוויזיה כי הם עצבניים וכועסים על נתניהו. וזה סימן עבורי שנתניהו צודק. ובאותה הזדמנות אענה לך בעניין חברי המרכז. את מי מעניין הצעקות שלהם.? הם דאגו רק לעצמם. בעבר היו ממנים את חבריהם לחברי מרכז, והם היו מצביעים לפי שיקול דעתם, מי יהיה חבר כנסת. ורק ביבי חיסל את הבעייה. וזכור לך כיצד טיילו ברחבי הכנסת כאילו זה ביתם. אם תחשוב בהגיון, תראה שבאיטיות וביטחון, ביבי מנקה את השטח.
 

סוהי

New member
את הלעגנות שלך הבנו....

מה שלא הצלחתי להבין זה את עמדתך על התוצאות הסופיות של המשא ומתן בין הממשלה להסתדרות והמעסיקים. אתה דומה למישהו שצופה בטבח המכין ארוחה,מתלבט ומשנה תוך כדי ואתה מבקר כל שלב בהתנהלותו.....בסופו של תהליך אתה אוכל את מה שהוכן אבל לא ברור אם זה טעים לך בסופו של דבר..... ובקשר לויטנאם.....וזו רק הערה....נסה לחשוב מה היה קורה לעולם כולו ןלאסיה בפרט לולא תחב קנדי את אפו לויטנאם......
 

MARIA40

New member
../images/Emo13.gifטוב שיש משהו שאתה מבין...

חבל רק שזה לא הנושא החשוב...כי את עיקר הדברים לא הבנתה.ומהכרות קודמת אין סיכוי שתבין...בכל זאת אנסה...ובכן.. נתניהו היה זקוק למקור מימון לחור בתקציב בגין ירידה בהכנסות המדינה...רק לפני ימים מספר הייתה לגאון הכלכלי תכנית ופיתרון לבעייה והיא הורדת מיסים...שתתן תנופה למשק.
.. נו אחרי שנוכח לדעת כמ אווילית התכנית הזו הוא עשה מהפך..
רעיוני ודווקא העלה מיסים ...אבל כדי שזה לא יתקל בהתנגדות הטייקונים.. חבריו . הוא בחר לדפוק שוב את דלת העם ..אלו שקולם לא נשמע ..במהלך מבריק הוא קיבל את תמיכתו של עייני "המגן על העובדים "שזקוק היה לנצחון תדמיתי כדי לקדם את מעמדו הפוליטי .ולכן נתניהו העניק לו את תמיכתו בחקיקה המחזירה את ימי ההסתדרות ומפ"אי העליזים. כך שנתניהו נדפק משני הצדדים...גם האירגונים הכלכלים טוענים שזו לא תכנית שיקום..גם המעסיקים כועסים עליו ויוצאים כנגדו...גם עייני יצא המרוויח הגדול ונתניהו נתגלה שוב ברפיסותו...וכן סוהי גם אתה יצאת מופסד..כמו שאר אזרחי מדינת ישראל..אאה אפרופו מהתכנית הזו לא ישאר זכר לאחר שהיא תונח על שולחן וועדת הכלכלה בכנסת. ובאשר לוויטנם..אתה מבקש ממני להתנבא...ובכן מאחר ואינני שוטה אני לא נוהג להתנבא...אבל אני מניח שמה שקרה לברי"המ ומה שקרה למזרח אירופה כולה היה עלול לקרות גם בוויטנאם גם ללא 50.000 הרוגים אמריקאים.ודרך אגב הקומיניזם ניצח אז למרות ההתערבות ומרות האבידות הגדולות...לידיעתך .
 
למעלה