הסימנים המוקדמים אצל ילדים

מוצרלה

New member
הסימנים המוקדמים אצל ילדים

שעברו תקיפה מינית. את האינפורמציה החשובה הזאת, קיבלתי במסר משילה, עקב בעיה טכנית, היא לא יכלה להעתיק את זה לפורום,אז עושה במקומה. האינפורמציה הזאת חשובה מאד לנו ההורים,כדי שכשהילדים שלנו מתנהגים "מוזר" נדע לאיזה כיוון ללכת. אנא קיראו, והקשיבו לילדיכם "הסימנים הבולטים הם: עשיית צרכים בעיקר במיטה,פחד ללכת לשרותים,פחד ממבוגרים,בכי הסטרי,סרוב לאכול,אי שקט מוטורי, פחד להשאר לבד,פחד מחושך,פחד ממקלחת ופחד מלהראות את הגוף. והעיקר-לא רק סימן אחד,ותחושת ההורים החשובה ביותר. כשמגלים?לדעתי ההורה חייב לגשת למשטרה ולמסור פרטים.שם יכוונו חוקר נוער-ילדים כדי שישוחח עם הילד,או הילדה. עוד מיתוס שיש שלבורףגם ילדים בנים הם קורבנות לעבירות מין. אין להכנס להסטריה. ניתן להתקשלי לאל"י,ולכל ארגון שעוסקת בנפגעי עבירות מין,וכן לער,ן. גם להורים ממליצה לא לשמור בבטן,אלא לספר לאדם קרוב. וחלילה חלילה מלקחת החוק לידים! אם יש בעיות ספציפיות,שלי לי מסר ואם אני כאן-אעזור בשמחה. אישית?ממליצה גם ללכת לפסיכולוג שעוסק בנפגעי עבירות מין,או למרפא באומנות.אלא לפי ציורים ועוד,מזהים במהירות וביעילות. ומה עוד?להרחיק הילד מיידית מגורם שסבורים כי פוגע בו,שיכול להיות גם :דוד,סבא,בן דוד או אח בוגר. מצטערת שאני כל כך ישירה,הנסיון מדבר,והאמיני לי שראיתי בימי חיי... כל טוב ושוב בהצלחה" שילה
 

שילה1

New member
ועוד משהו:שימו לב לציורים של הילדים

ובעיקר לדרך בה מציירים גברים. לא צריך להיות בעל מקצוע כדי להבין. והעיקר:האינטואיציות הבריאות שלנו.תנו להן את הכבוד והמשקל הראוי!
 

שילה1

New member
ועוד:אל נא תרשמו את שם הילד בגדול

על תיקו וחפציו. הסבירו לילד לא לשוחח עם אנשים לא מוכרים,ולא למסור להם כתובת טלפון שם ועוד פרטים. וכמובן-לא לקבל מהם סוכריות,כסף,תמונות וכל דבר שכזה,ולא להתלוות אליהם. חשוב מאוד מאוד!!!
 
למעלה