הצצה לפרק 2X11 יוניברס

הצצה לפרק 2X11 יוניברס

סרטון ה sneak peek ששוחרר לרשת - http://www.youtube.com/watch?v=pyT8mPPxA9w לא ממש מלהיב.... מישהו כבר הצליח לראות "אצל הדודה" את הפרק ? - שודר בארה"ב ביום שני בעשר בלילה (כלומר בערך עכשיו) ויכול לומר אם הוא שווה יותר מהטריילר?
 

18zoot

New member
דווקא היה פרק טוב ../images/Emo58.gif

העלילה של הקרב כנגד החייזרים הייתה טובה, סוף סוף הם מצאו פתרון שאשכרה נראה הגיוני. הקטע עם קלואי לא הייתה ממש מובן, למה שהחייזרים ירצו ל"תקן" אותה מחדש סתם כך? לא ממש ברור, נראה שסתם התסריטים החליטו שקו העלילה הזה נסחט עד הסוף. והפרומו הוא ממש דפוק, דווקא בחרו לשים קטע מהחלק המשעמם ביותר.
 

galh

New member
../images/Emo58.gif למה אתה חושב שזה פתרון הגיוני?

במקרה ויש לך מערכת של רובוטים לא עצמאיים, את זה אפשר להניח מאחר והרובוטים הפסיקו את ההתקפה בעקבות שיבוש התקשורת, למה אתה צריך מערכת זיהוי של "עמית-טורף"?
 

Ofer1114

New member
../images/Emo58.gifפרק נחמד

לא יודע מה לרשום על הפרק הזה. כן הוא היה יפה, כן היה אקשן וכמה קרבות, אבל לא יודע אני לא מרגיש את אותה התרגשות שאני מרגיש כאשר אני רואה פרק של SG1 או SGA. אבל בגדול פרק לא רע.
 
נראה לי שהגיע הזמן להפסיק עם ההשוואות

פשוט לנסות ראות איך הסדרה הזו סוגרת את עצמה. עם גזע אחד חדש כבר גמרו בפרק הזה , בוא נראה עכשיו איך גומרים את כל הגלקסיה בפחות מ-10 פרקים נוספים.
 

Ofer1114

New member
../images/Emo58.gif

אני לא משווה בין הסדרות, אני כן משווה בין ההתרגשות בפרק הזה(בדרך כלל בפרקי עצמה עונה יש הרבה יותר עקשן ומתח), להתרגשות בסדרות האחרות. לפי דעתי העונה תסתיים עם סוף פתוח, ולא עם סוף סגור, ככה שאני לא חושב שיסיימו את הסיפור עד לסוף העונה.
 

18zoot

New member
בטוח ../images/Emo58.gif

היא תסתיים עם סוף פתוח, עשרת הפרקים האחרונים צולמו לפני ההודעה על הביטול. היוצרים אמרו שהם מקווים להפיק סרט(ים) שיסגרו את עלילת הסדרה אבל באופן אישי זה לא נראה ממש סביר.
 
אוף

אני לא מצליחה לראות את פרק 11 של יוניברס בשיטות שתמיד הצלחתי לראות את הקודמים. מרגיז. וגם הוט מרגיזים כי הם הבטיחו להביא את יוניברס. בא לי להתנתק מהם.
 
סופסוף הצלחתי ../images/Emo58.gif

אז היה פרק נחמד עם קצת קרבות חלל וחייזרים, אבל באמת הקטע שבגללו הכחולים ריפאו את קלואי לא ברור - מה יצא להם מזה? אמנם הם לא בהכרח ידעו שיש קבוצה שניה של רובוטים בדרך, אבל לא היה להם באמת שום אינטרס אחר לעשות את זה. מה שיכול להיות זה שהם חששו שקלואי תדע איך להביס אותם בסוף, אולי? הסיום של החייזרים שהיו בספינת ה SEED (שכחתי איך קוראים להם) היה די מטופש. מאות שנים אתה שורד בחלל ואז מחליט להתאבד ? אבל לפחות ככה ירדו מהפרק גם הגזע הזה שהיו די מכוערים ומרגיזים, וגם ספינת ה SEED... מישהו רוצה להזכיר לי מה קרה לחבר'ה מהלושיאנים ? מרוב הזמן שחלף - שכחתי.
 
למעלה