התחייבות לביצוע פעולות יח"צ?
במאמר חדש המתפרסם ב-news1 מציעה ענת פרסמן להתחייב בפני הלקוח על מפרט של פעולות שייעשו על בסיס קבוע, כך שיקבל מושג מוחשי יותר בדבר התועלת שמניב לו איש/משרד יחסי הציבור. עוד טוענת הכותבת כי יחסי הציבור סובלים מדימוי ירוד לעומת אפיקי השיווק האחרים. מה דעתכם על הטענות הללו?
במאמר חדש המתפרסם ב-news1 מציעה ענת פרסמן להתחייב בפני הלקוח על מפרט של פעולות שייעשו על בסיס קבוע, כך שיקבל מושג מוחשי יותר בדבר התועלת שמניב לו איש/משרד יחסי הציבור. עוד טוענת הכותבת כי יחסי הציבור סובלים מדימוי ירוד לעומת אפיקי השיווק האחרים. מה דעתכם על הטענות הללו?