התלבטות להמשך קריירה

yoav האחד

New member
התלבטות להמשך קריירה

שלום, אני עו"ד מתחיל, מאז קבלת הרישיון עובד כחצי שנה במשרד פרטי בתחום הנזיקין. לאחרונה אני תוהה באשר להמשך הקריירה, כשכבר עכשיו די ברור לי שלהיות עו"ד שכיר במשרד פרטי זה לא ממש מציאה - הלחץ, השכר נטול ההטבות, השעות הארוכות וכדומה. בגדול אני די רוצה להמשיך בתחום הנזיקין אבל מעדיף להיות שייך לגוף כלכלי גדול או למגזר הציבורי. (לא מתחשק לי לעמול כל החיים בשביל ניפוח חשבון הבנק של בעל המשרד) אודה לעצה מנסיונכם - מה האופציות שניצבות מולי להמשך הקריירה בתחום הנזיקין והאם הן מומלצות? אציין שאני לא מופיע בבתי משפט נכון לעכשיו (והאמת, גם לא אוהב את זה), אבל בכל זאת מעוניין להתקדם בתחום ולהגיע בעתיד למשרות ניהוליות. אודה לתשובתכם
 

shno

New member
מה שעולה לי בראש כאפשרות בשבילך

הוא להצטרף למחלקה המשפטית של אחת מחברות הביטוח הגדולות, שם יש עיסוק נרחב בנזיקין. אינני מכיר את תנאי ההעסקה בחברות הביטוח, הן מבחינת שכר והן מבחינת שעות עבודה, אך אני מניח שהם לפחות במעט טובים יותר מהתנאים במשרד פרטי קטן, ובוודאי אפשרויות הקידום וההתקדמות רבות יותר מאשר במשרד פרטי קטן שבו למעשה אין ממש אופק להתקדם אליו (מלבד אולי שותפות כזו או אחרת, מה שלא נפוץ במשרדים הקטנים). יש מודעות "דרושים" רבות של חברות ביטוח כאלה באתר ההשמה של לשכת עורכי הדין. תריץ בדיקה, גש לראיון או שניים כדי לבדוק את השטח ותראה אם מתאים לך. בהצלחה!
 
בנוגע לעבודה בחברות הביטוח:

שבמילים יותר מקצועיות זה נקרא: "מסלק (או מסלקת) תביעות". חברות הביטוח מ ו צ פ ו ת בתביעות. מצד שני - יש העבודה בהן היא עד שעה נוחה יחסית (בביטוח חקלאי עד השעה 17:00 ולפעמים יותר מוקדם). השכר מסתכם בדר"כ ב: 6,500 ל- 7,000 ש"ח ברוטו.
 
למעלה