ועוד שאלה בנושא ציוד.

fishey

New member
ועוד שאלה בנושא ציוד.../images/Emo61.gif

מישהו מכיר חנויות זולות יחסית (חוץ מלמטייל וריקושט) שמוכרות ציוד (דגש על תרמיל ונעליים )לא יקר מידי ובאיכות טובה (כגון חנויות של עודפי יצור...)? ורצוי באיזור חיפה קריות תודה מראש
 

syair

New member
ציוד

למטייל אמורה להיות חנות עודפים במרכז חורב, יכול להיות שהם ביטלו את תוכניתם לבסוף, אבל יש להם ברעננה, ונדמה לי גם בפתח תקווה. כדאי לך אולי להתקשר לחנות העודפים ולשאול אותם מה יש להם. החנות היחידה שאני מכיר מחוץ לרשתות שהזכרת, זו חנות בקיבוץ גבעת חיים, שכחתי את שמה, אבל לא בטוח ששווה לך לסע עד לאיזור חדרה, בשביל לקנות מהם את הציוד. לי יש נסיון די טוב עם חנות למטייל ומעולם הם לא עשו בעיות, שבאתי לתקן או להחליף ציוד פגום. במאמרים קודמים הזכרנו עוד חנויות, בקשר שדיברנו על הרצאות, אבל כולן באזור המרכז. אשמח לשמע על חנויות ציוד, ולהכין רשימה מקיפה על כל חנויות הציוד בארץ.
 

syair

New member
עוד לגבי ציוד

שכחתי לציין שהקמתי לפורום בלוחות מודעות. לוח בנושא מכירת ציוד. אז אם יש לכם תרמיל, כובע, בנזינייה או כל מוצר אחר שאתם כבר לא צריכים ורוצים למכור אתם מוזמנים לפרסם את זה פה.
 

shaishoo

New member
שלום, חנויות

שלום יש את "לכ הרוחות" שמישהו כבר ציין באיזור חדרה שמוכרים ציוד פגום, שלפעמים פגום זה גם כתם צבע או ליכלוך לא רציני, או משומש ... באיזור פ"ת יש את "מסעות" שהם מצויינים, מקצועיים ושירות טוב. באיזור רעננה יש את "למטייל עודפים" שהמבחר שם לא הכי טוב אבל יש מציאות וליד בקניון רעננים יש את "טנדורה" שהם גם לא רעים ... יותר צפונה מזה אי לי שמץ.... בכיף !
 

hazy jane

New member
חנות ציוד

החנות בגבעת חיים נקראת לכל הרוחות, שווה ביקור. יחס טוב ועצות למטיילים. ניתן לקנות ציוד משומש. מחירי מכנסיים 1/3 מחיר מהמחיר בלמטייל.
 

לטםgal

New member
מקומות לקניית ציוד לטיול

אני יודעת שיש חנות בגבעת חיים, הציוד שם אולי קצת יותר זול מריקושט ולמטייל, למרות שאני קניתי את הציוד בלמטייל, ויש להם ציוד מצויין.
 
למעלה