זה בשביל כולכם!

djoren

New member
זה בשביל כולכם!

צ`מעו אנשים. יש לי נסיון בכמה וכמה סוגי אומנויות לחימה. המסקנה שלמדתי מ8 שנות לימוד אומנויות שונות: ז=ב=ל ! ! ! הכל שטויות! הסבר: תראו, התרגילים אכן פועלים, אבל הבעיה היא שבזמן אמת אנחנו שוכחים אותם, או שהם לא מצליחים מכל מיני סיבות שונות, בין אם זו ההתרגשות או הפחד, או הבהלה וכדו`. בכל אופן, אני ממליץ ללמוד את זה רק כתחביב, אל תחשבו שאם תלמדו את זה תהיו ברוס לי. כדי להגיע למצב שאתם כבר ``קורעים אנשים`` צריך להתאמן המון ולהשקיע. ``המון``= כל יום כל היום. ושלא תחשבו שאם פעם פעמיים מישהו תקף אותכם בזמן אמת והצלחתם להגן על עצמכם, אז יופי, עכשיו אתם קורעים את כל העולם. לפעמים תצליחו לפעמים לא. יכול להיות שהיה לכם מזל באותו רגע, לכו תדעו, אני לדוג` פעם אחת הותקפתי והצלחתי רק בגלל שכשהוא לא שם לב, השחלתי לו אחת לביצים.. בכל אופן, עכשיו אני לומד כפוארה ולא בגלל שאני רוצה לדעת להרביץ אתה אלא בגלל שזה יפה, ואני מאמץ את זה כתחביב. שלכם, אורן.
 

untitled

New member
אני חושב שאתה טועה

דבר ראשון קארטה זה לא רק הגנה עצמית (כמו שזה לא רק ספורט) אלא הרבה יותר. דבר שני, זה נכון שיש כל מני תרגילים שבחיים לא תשתמש בהם, לא רק במספר מצומצם של בעיטות והתקפות, אבל אתה לומד לא(!) להשתמש בהם, אלא אם כן ממש צריך. וחוץ מזה קארטה כן עוזר לך, וזה לא בולשיט. עובדה שאתה סיפרת שהצלחת פעם אחת. פעם אחת זה מספיק. וחוץ מזה אתה צריך להתמקד במשהו אחד ולא לקפוץ ממקום למקום אם אתה רוצה להתפתח באמת
 

אנריקה

New member
תשובה לאורן

אורן שלום אני עוסק בקראטה מגיל 13, ז``א 17 שנים. מצד אחד אתה צודק ומצד שני טועה ובגדול. זה נכון שידע באומנויות לחימה לא מבטיח שברחוב אתה תתגבר בהכרח על היריב שלך, אולם מי שמתאמן נכון, ואצל מורים טובים יכול לרכוש יכולות שיעזרו לו להתגבר על יריבים. אני לא יודע איפוא ואצל מי למדת, אולם אם היית עוסק בקרטה תחרותי + קרב מגע ששם דגש על קרב רחוב לא היית אומר שזה זבל!!!!!
 

viper2k

New member
אתה טועה

אם את מאומן מספיק זה כבר נכנס לך לתת מודע ואתה מבצע את התרגילים בקלות במצבי לחץ זה הכל תלוי כמה אתנ מתאמן וכמה אתה משקיע
 

ghosts

New member
כאשר מדלגים מאומנות לאומנות......

לא לומדים כלום.אך אם תתמקד באומנות לחימה אחת,ותלמד אותה טוב. גם ברחוב תגיב נכון(הפחד שלנו מזין את כוחו של האויב). מי שמדלג מאומנות לאומנות אינו בשל ומוכן ללמוד אומנות לוחמה.
 

Flickerman

New member
יש לך טעות...

אתה מתרגל את התרגילים המון פעמים, כדי שזה יהפוך לתנועה רפלקסיבית, כלומר, תוכל להגיב מיד בלי הרבה מחשבות.
 
למעלה