חברה היה אחלה במנטה היום

פלאשבאק

New member
חברה היה אחלה במנטה היום

נהננו מאוד היום ,הילדים התלהבו,ושמחנו להכיר אותכם,
היה אחלה קצת התבאסנו שלא כולם היו........לא נורא. אפשר לשלוח לי אי.מייל מי שרוצה.......... [email protected] או להוסיף למסנ' למי שיש !
 

ATV GIRL

New member
באמת חבל שלא היינו, אבל תבוא...

שבוע הבא ותראה את כולם. אני מוסיפה אותך למסנג'ר.
 

פלאשבאק

New member
טוב חברה תגידו מזל טוב../images/Emo73.gif

מחר אני הולך לבקר אצל אליקו מגינתון לראות קאן אם 650 מקס - XT נראה איזה מחיר הוא יתן לי עליו (חדש) ואיזה פינוקים הוא יפנק אותי....... ככה שאם הכל ילך טוב, בשבת אני מגיע למפגש עם הטרקטורון להשוויץ
 

atv boy

New member
לפלשבאק

אני ממליץ לך מנסיון לבדוק גם בטריפ טרקטורונים סוכנים של קאן אם בנוה ימין אבא שלי קיבל מהם צופרים חבל על הזמן !!! כשהכסף אצלך לפני קניה תבדוק מי יתן לך יותר מה יש לך להפסיד? לפחות אחרי זה לא תצטער שלא בדקת טלפון שלה 09-7676633 ושיהיה לך בהצלחה עם מה שתקנה ואיפה שתקנה !!
 

פלאשבאק

New member
תודה.....

בינתיים אני מגשש ובודק, עושה סקר....... שום דבר לא סגור, כחלון תתחיל להזיז עיניינים בשבילי תברר לי מחירים בינתיים יש לי חצי מהסכום, ונראה אפשרויות מימון כנראה בבנק !
 

ATV GIRL

New member
אם אתה הולך לבדוק ב"טריפ", תזכיר את...

השמות שלנו, ייתנו לך מחיר טוב. אני אבקש מאבא שלי לדבר עם שלום או מאיר, הבעלים, אם אתה רוצה. אם אתה מתכוון לקנות מאליקו יכול להיות שיעזור לך להזכיר אותנו, אבל שלום הוא חבר קרוב. בהצלחה!
 

atv boy

New member
מחירים לפלשבאק

חבר של אבא שלי היה השבוע בטריפ טרקטורונים ועשה הזמנה על אווטלנדר MAX 800 XT אבל הוא בירר לפני זה על ה-650 XT MAX שאלתי אותו והוא אמר לי שה-650 המפואר XT כפול 2 רוכבים עולה 80000 ש"ח ויש גם את הדגם הפחות מפואר (בלי גנטים מגנזיום וגריל חזירים) שעולה 72000 ש"ח הוא קיבל 36 תשלומים ועוד נתנו לו הטבות חבל על הזמן טריפ עצמם (מקום שהוא בית אפילו ATV GIRL העידה כך ) הכי טוב שתצלצל לשלום או מאיר אנשקים מקסימים ומקצוענים חבר של אבא שלי שקנה מהם אמר שהם חבל על הזמן הנה עוד פעם הטלפון שלהם 09-7676633 דרך אגב יש להם מחלקת יד שניה ענקיתתתתתתתת אולי תמצא שם משהוא שיעניין אותך ? בהצלחההההההההה!!!!!!!
 
למעלה