חברים יקרים, מבזק חדשות!

חברים יקרים, מבזק חדשות!

לכל חברי הפורום, יש לי מספר הודעות: 1. בעקבות הטיול המוצלח ביותר לדרום, רציתי לברך את כל המשתתפים. אין לי ספק שנשוב לחאן בארותיים", מקום מדהים, צפו בתמונות. 2. בימים אלו אנחנו עובדים על טיול נוסף, לצפון, בסוף ינואר. נא לשכנע את הנשים להצטרף! זה טיול משפחות! 3. בחודשי הקיץ ייתכן ונארגן טיול למשך מספר ימים לקפסירין, תלוי בהיענות. 4. בנוסף לידיעת כולם, שאלתי (בועז) ואני עובדים על ייצור תיקים ועוד אביזרים איכותיים לטרקטורונים. כשיהיו מוצרים מוגמרים נמכור לחברי הקבוצה במחירי עלות. 5. רפי, החבר החדש בקבוצה, עובד בימים אלו על ייצור מגינים לתחתית הטרקטורונים. 6. פתחנו בפורום לוח לפירסום ומכירת טרקטורונים! אז מי שרוצה לפרסם, לקנות או למכור, מוזמן להכנס ל: "לוחות" בדף הראשי של הפורום. תמשיכו להנות מהפורום, אייל.
 
אני מצטער שאני אומר את זה

אבל זה ממש נראה כמו פורום רק "שלכם" יענו רק האנשים של הקבוצה שלכם צריכים להיות פה =\ " רפי החבר החדש עובד על מיגונים ?" נו ולמי מפה שלא שייך אליכם זה אכפת? נו באמת.. זה פורום קהילתי, לפחות ככה כתוב.
 
אני שמח שאני אומר את זה

איציק היקר התחושות שלך נכונות, אך מסקנותיך שגויות. הפורום הוא פועל יוצא של קבוצת הטרקטורוניסטים, אשר בחרה בפורום כדי להרחיב את פעילותה, כמו גם את חוג חבריה. מדובר בקומץ מגובש של רוכבים בעלי מכנה משותף של אהבת הארץ, שמירת טבע, משיכה לחופש, למרחבים וכמובן, לטרקטורונים. ללא הקבוצה, לא היה מוקם הפורום. עם זאת, הקבוצה אינה סוגרת את שעריה בפני רוכבים חדשים ואף קראה כאן מספר פעמים לרוכבים חדשים להצטרף. שם לב כי אייל פונה בדבריו "לכל חברי הפורום" ולא רק לחברי הקבוצה. מה גם שלדעתי, לוחות קונים/מוכרים וקניות מרוכזות של אביזרים יכולות לעניין בהחלט גם רוכבים אחרים. עד כה ההווי המשותף הוא של הקבוצה וכל מי שיצטרף יוכל לקחת חלק. המשך ערב נעים
נ.ב. זה שרפי עובד על מיגונים בהחלט יכול לעניין חברים חדשים שמחפשים מיגונים, ביחוד כאלו המגיעים מהעיר
שדרות...
 
חחח כנס כנס

בפורום קטנועים\אופנעים וכל מה שדומה יש קבוצות? לא! והפורום קיים יפה מאוד ושואלים ועונים על שאלות שמה, זה לא קשור לקבוצה אני לא יכול לבוא לטיולים שלכם. .איך אני אביא את הטרקטורון ברגל? =\ אין לי רכב.
 
קבוצות ../images/Emo204.gif ../images/Emo205.gif ../images/Emo107.gif ../images/Emo55.gif ../images/Emo110.gif

ברור שיש קבוצות בפורומים. בפורום אופנועים, למשל, יש את הקבוצה של אלו שמתחרים. כל פעם אחרי מרוץ, עולים תמונות בפורום והמתחרים מעלים חוויות אודות הקפיצה המוטרפת שהיתה באמצע המסלול, או איך אחד הרוכבים התרסק בסיבוב המהיר והמשיך להתחרות... יתר הגולשים אינם מתלוננים על כך שזה לא מעניין את כולם. הפורום לא מתחייב לספק עניין לכל הקוראים. כל אחד מתחבר לשירשור שמעניין אותו ובוחר אם לשלב בו את תרומתו, או לא. יש עוד שפע של תתי קבוצות בפורומים, על פי חיתוכים גיאוגרפים, דמוגרפים, סוציואקונומיים וכיו"ב. לדוגמא: הרוכבים מהצפון, השבילאים הקשישים, נערי ה- DT הפוחזים, אוהבי הדיונות ועוד ועוד. לעולם קבוצה גדולה תתחלק לתתי קבוצות.זה פשוט טבעי ונוח. אך אין מן הנמנע שחברים בקבוצה אחת, יקחו חלק גם בקבוצות אחרות (כמו אותו נער מתחרה מצפון הארץ, שחולה על דיונות...) ועכשיו נטפל בך. אם יש לך טרקטורון ואתה מסוגל להגיע באחת השבתות למגשימנטה, תוכל להכיר את הקבוצה ולהיפך. אולי בכלל לא תמצא כל עניין בקבוצה (אני בספק) ואולי תהיה כימייה מעולה. במידה ותצליח לתקשר טוב, כמו שאתה מצליח כאן בפורום, אולי תוכל להצטרף לעגלה זוגית של אחד הרוכבים במסע הבא, או להשתתף בשכירות של עגלה גדולה. אם לא, תמיד קיימת האופציה (היקרה לצערי) של תשלום לגרר עבור ההסעה.
 

ATV GIRL

New member
הצטרפות לטיולים

אנחנו משפחה דואגת מי שבאמת רוצה דואגים לו יש עגלות, יש משאיות אין תרוצים אצלנו באיזה גיל אתה? נתחיל בשאלה הכי חשובה.
 
חח אחלה, כבר יש בינינו הבנה ../images/Emo6.gif

שמישהו בבקשה יוסיף אותי למסנג'ר שנמצא בחתימה.
 
למעלה