חיסונים כגורם אפשרי לתסמונת "התינוק המטולטל"

rainbow i

New member
יש עמדות או דעות שאפשרי להחזיק בהן

רק עד הרגע שבו המהלומה מכה בך באופן אישי וישיר.
אלו הפירות, התוססים ברקבונם, של הדרך הספקנית על הצד המכוער והמתועב ביותר.
מישהו הרי התחיל את זה, את הקונספט הדוחה שעל פיו מכיוון שלא ניתן "להוכיח" בצורה "מדעית".... ולכן על כל סוג של פגיעה אפשר בקלות רבה לאמר "זה לא מהחיסון".
למצער על פי התפיסה הספקנית אין כאן שום בעיה מוסרית - שאנשים טובים, הורים טובים, שלא פגעו בשערה משערות ראשו של תינוק ישבו בכלא בעוון רצח. זאת מכיוון שהמוסר עצמו אינו מבוסס "מדעית". צחוק הגורל הכפול במקרה הזה הוא שדווקא ממושמעי העדר הם אלו שמובאים כקורבן מבוזה ומושפל לאבד גם את היקר מכל, וגם את חירותם שלא בצדק.
בעבר כתבתי שאני מתקשה להאמין שרוב ה"חברים" בחבורה הביזארית ששמה "מדעת" באמת אכן מודעים את מה ומי הם משרתים - הרי זוהי תמצית השורה התחתונה והתוצאה של המופע הדוחה שהם מכנים "זה לא מהחיסון". וזוהי תעודת העניות שלהם. וזהו כתם האשמה שבסופו של דבר דבק בהם על אחריותם ועל מצפונם.
למצער - לא לעולם חוסן.
למצער - יש ביניהם שנסיבות החיים והמציאות מאלצת אותם להתעמת ולהתמודד בצורה ישירה עם הדבר שהחל אולי כמרד מתבגרים או הצורך להיות יותר חכם מחכם.
לצערי האישי וצערי הערכי והחברתי - (חוץ מאולי פול אופיט ועוד כמה ציניקנים על גבול הסוציופטיה) - יש מקום אנושי לחזור אליו, ואת זה רק החיים עצמם מלמדים.

http://thinkingmomsrevolution.com/rolled-eyes-parents-said-vaccines-caused-kids-autism/

http://www.nytimes.com/2016/01/03/u...by-cancer-helps-speed-drug-approval.html?_r=2
 

rainbow i

New member
תודה מור...

בחיי שזה קשה כל כך. אבל הגבולות של מה שאנחנו לא רואים, לא יודעים ולא מבינים בנוגע למוח נותנים טווח של פגיעות שמה שמבדיל ביניהן הוא דרגת הפגיעה.
לא הייתי רוצה שהורים מתעללים (או מטפלים) ילכו לדרכם בלי עונש, ויש כאלו לצערי. אבל לא ייתכן שחפים מפשע ישלמו את המחיר הזה רק מתוך הסיבה ש"לא יעורער מעמדם של החיסונים". זו סיבה בלתי ראויה.
אני מצרפת קישור מהרפרנסים במאמר שהבאת ושמה דגש לא על הצד האנושי - אלא על הצד הפיזיולוגי. יש המון מה ללמוד ולהבין מהמאמר הזה:
http://www.freeyurko.bizland.com/storyofbabyalan.html
 
למעלה