טוב, ננסה דיון?

DarlingAdam

New member
טוב, ננסה דיון?

מי פה כותב פנפיק? מי פה מכיר פנפיק? למי פה יש להגיד משהו בעד או נגד? :) (בעתיד: דיונים רציניים יותר! אני מבטיח.)
 

ליטל ו

New member
פנפיק זה טוב.

אמ, כן. טוב. <g> אני אוהבת סלאש, מאלדר/קרייצ'ק די נמאס לי (למרות שאני תומכת), ותמיד יש לי מקום חם לקרייצ'ק/מתוס (כן-כן, קרוסאוברז חפשי). חוץ מזה הגאנמן חמודים... אם כי לא יצא לי לקרוא מעולם. אוו - ואני רוצה פיק על ניק לי ודוכובני? והשחקן של סקינר. הוא וניק לי ממש חמודים ביחד :) אדם, את מי אני שוכחת?
 

DarlingAdam

New member
את מי שכחת.... הממ...

CSM? ;) האמת שלא הזכרת סקינר/אלכס, ולא הזכרת שלישיות או רביעיות. והיי, לא הזכרת HET... snort
 

yoooni

New member
נ"ש - אדם מתי יכניסו את קהילת אקס

פילס לשער תפוז קהילות ולרשימות פורומים השונות?
 

Ellurian

New member
ערימות של פנפיק

קראתי ערימות של "בדיות מעריצים" :) אם תרצה, אמליץ לך על כמה סיפורים נהדרים שקראתי ואתן לך לינקים נבחרים. תמצא שם יצירות של ממש .
 

Ellurian

New member
:))

ואללה? אז אתרים שמוקדשים במיוחד לסלאשים, ואף לקרייצ'ק סלאשים. אעזור לך למצוא אותם, אם תרצה.
 

DarlingAdam

New member
nah, thanks

רק רציתי לעורר דיון. אני נמצא במאתיים רשימות של קרייצ'ק סלאש, לא חסר לי, ברוך השם :) אוי, כמה שהוא יפה....
 

Ellurian

New member
ישבן חייזרי

ומה עם מאלדר? הבנאדם הורס. יש לו ישבן לא נורמאלי! הבחור פשוט פצצת סקס :)
 

DarlingAdam

New member
דוקובני מתוק. אין ויכוח.

מאלדר, מצד אחר, מעצבן אותי קשות. הוא נודניק ואובססיבי. בכל מקרה, אני אקרא את אלכס שלי עם כל אחד, מאלדר, סקינר, מי שיבוא. מסיבה :)
 

Ellurian

New member
Do you...?

האם קראת את אותו סיפור אפוקליפטי בו נהרגו 90 אחוזים מאוכלוסיית הנקבות על פני כדור הארץ ומתואר משולש רומנטי בין סקינר, קרייצ'ק ומאלדר? בסופו של עניין מאלדר פיתח לעצמו מן איבר מין נשי שנוצר דרך הטבור שלו... חולני לגמרי... ענק! :)
 

DarlingAdam

New member
לאו דווקא,

לא את זה ספציפית, למרות שקראתי הרבה מאוד ק/מ/ס. הם לא צריכים שכל הנשים ימותו כדי לאהוב אחד את השני :) מה שכן, נתקלתי פעם בפיק שהבטיח שכל הארבעה, מאלדר, אלכס, סקינר ודוגט, ייכנסו להריון עד סוף הפיק כתוצאה מניסויים של חייזרים... זכור לי שלמאלדר ואלכס לפחות היו אברי מין נקביים וזכריים אחרי שהחייזרים סיימו איתם. זה היה גם קרוס עם הסנטינל ... לא גמרתי לקרוא אותו, הוא היה נורא ארוך. אני באמת צריך לחזור לשם פעם. דרך אגב, כל ההודעות שלך מגיעות פעמיים ואני צריך לנקות - תלחץ על "שלח" רק פעם אחת :)
 

Ellurian

New member
ארקדיה

האמת שאני די מאוהבת בסיטואציה של מאלדר וסקאלי, ואני חושבת שהייתה להם מציצת פנים מדהימה בפרק האחרון, אם זכית לראותו (אם לא, הוא מוחזק אצלי כאן ואולי נוכל לסדר שליחה או העברה אם תרצה :) ). ובכלל, רציתי לשאול על הגבהים והגילאים של הדמויות... במיוחד הגבהים :) סתם תהיה, אם אתה יודע משהו, אשמח לשמוע. ד"א, אני בחורה, ומצטערת - אלחץ רק פעם אחת על פקודת "שלח".
 

DarlingAdam

New member
אני לא קורא מאלדר/סקאלי,

למרות שאין לי בעיה עם אנשים שאוהבים את זה :) ראיתי את הנשיקה... נראה לי שראיתי. יכול מאוד להיות שהדחקתי. לא יודע מה הגבהים, ובקשר לגילאים, אני בד"כ הולך עם הגיל של השחקנים, למרות שלפעמים זה קצת סותר. אני יודע שדוקובני די גבוה... וניקולס לי בערך מטר ושמונים, אולי טיפה יותר.
 
למעלה