כבה על פיל אייבי

Cosmic Trigger

New member
אכן מעניין.

למרות שהאמירה בסוף הפיסקה הרביעית קצת לא הוגנת כלפי אייבי- למה לו לוותר על משהו שהוא אוהב לשנה שלמה בשביל סכום שהוא יכול להרוויח בכמה שעות?
 

Shaycus

New member
צודק

אבל הוא היה צריך לדעת מלכתחילה שהוא לא יכול לעמוד בזה, לא חראם על 150 אלף דולר? אמנם זה דג בים הכסף שהוא שוחה בו אבל זה בכ"ז שווה ערך לבליינד וחצי :)
 

AdAmD1

New member
כתבה מעניינת

אבל רואים שהכתב לא באמת מבין על מה הוא כותב: "אגב, באופן די פרדוקסלי, שחקן הפוקר הטוב בעולם עדיין לא זכה בתואר האולטימטיבי של הענף: מקום ראשון במיין איוונט של ה־World Series of Poker" כנראה שהוא לא יודע שזה טורניר של 10,000 אנשים
 

Shaycus

New member
אני לא מסכים איתך

דווקא חשבתי שאני אקרא ואקבל הרבה שגיאות בכתבה אבל הוא מראה בקיאות נאה שם, במיוחד בידיים מסויימות שהוא מדבר עליהן. חוצמזה שהWSOP באמת נחשב לקרם-של-הקרם ולא פעם שמעתי שאייבי יחשב לגדול ביותר רק אחרי שיקח אחד. נכון, גם אני וגם אתה יודעים שגם אם זה לא יקרה הוא עדיין הגדול ביותר אבל זה ישאיר רושם אחר אם הוא באמת יקח את הטורניר הזה, עד כמה שהסיכויים שדבר כזה יקרה לא גבוהים
 

AdAmD1

New member
בטורניר כזה אתה צריך לדעת שיכולת לא תנצח

אלא המזל. גם אם יקום בנאדם שיהיה שחקן פי 10 מאייבי, כדי לנצח כמות מירוצים ולדפוק הרבה סאקאווטים לאנשים צריך מזל, לא בהכרח שכל. ההוכחה לכך היא ג'ו קאדה ודרווין מון ועוד רבים כמותם.
 

shaywh

New member
מעניין, למרות שלא הכל מדויק

כל התיאור של ה'ביג גיים', המשחק מול אנדי ביל, לא לגמרי מדויק. אף אחד גם לא מצפה שהוא יקח את המיין איבנט כדי להוכיח את עצמו. אם כבר אז מצפים שהוא יקח הכי הרבה צמידים והוא לגמרי בדרך הנכונה בשביל לעשות את זה.
 

shaywh

New member
עוד משהו (ספוילר עונה 5 מיליון דולר קאש גיים)

לפעמים נמאס לי לראות כמה שהוא משחק טוב. זה כבר חולני ברמות שאני נהיה נגדו. תקחו את פרק 6 של מיליון דולר קאש גיים 5 בתור דוגמה. אייבי מחזיק A5, דיויד בנימין Kxcc. פלופ בא אס תלתן, תלתן ועוד קלף. הולך צ'ק צ'ק. טורן (נדמה לי שמוסיף לבנימין גאט-שוט) גם הולך צ'ק צ'ק. ריבר בא 5c ונותן לבנימין נאטס. הוא עושה אובר בט קטן, אייבי חושב לכמה שניות ומשווה. כשאייבי רואה את היד של בנימין הוא מתבאס על עצמו כי הוא חושב שהוא היה צריך לקפל את הaces up שלו. הוא גם צודק כנראה. בנימין היה יותר קצר מרוב השחקנים ובמינוס בסשן. הוא היה כבר מהמר על כל הבלופים שלו בפלופ או בטורן וכנ"ל לגבי הידיים הבינוניות. 90% מהזמן לפחות במצב הזה הוא מחזיק זוגיים עליונים או יותר טוב, לא בלוף ולא ואליו בט עם יד חלשה-בינונית. לכן אייבי היה צריך לקפל ולכן הוא חשב שהוא שחקן גרוע שהוא משווה לו 6K עם הזוגיים שלו. לפני זה או אחרי זה הוא גם עושה 5בט לאנטוניוס עם QT מול הQT של פטריק. יאמר לזכות אנטוניוס שהוא חשב ברצינות ולא קיפל ישר, יש מצב שעם יד כמו 89s הוא היה דוחף. אבל בתכלס, אני כבר נהיה חולה מלראות את זה שאייבי יודע איך האחרים יגיבו. גם ביד עם הK7 הוא ידע שהוא לא טוב בטורן ובכל זאת השווה. בשביל זה צריך להבין שלאנטוניוס אין כנראה את הנאט-פלאש, שזה לא מסובך מדי כי הוא כמעט תמיד מהמר בפוזישן מול שחקן-שניים. אבל צריך גם להבין שאין אותו לבנימין כי הוא רק השווה בטורן. במצב הזה יש לו גם הרבה אאוטים לפגוע ולהשלים לפולהאוס וגם הוא מבין מראש שהוא יכול לתת בלוף חזק. כל זה בכמה שניות. הבן אדם פשוט מריח חולשות.
 

Cosmic Trigger

New member
עוד מחשבה.

הסיפור על איך אייבי וחברים שיחקו נגד אנדי ביל נשמע קצת מופרח. במשחק עם בלינדים של 100K/50K באיי-אין רגיל יהיה 10 מיליון דולר, ואני חושב שאפילו הבנקרול של אייבי לא יאפשר לו לשחק בסכומים כאלה (שלא לדבר על שחקני פוקר אחרים).
 

Shaycus

New member
אני איתך פה

אני חושב שהוא התבלבל קצת והבליינדים היו נמוכים יותר.. דרך אגב אומרים מופרך
 

shaywh

New member
זה היה לימיט הולדם, לא נו לימיט

והבליינדים עלו עד שהגיעו לרמה הזאת. לכן גם חשוב שאנדי ביל טוב במתמטיקה, לימיט הולדם זה משחק סופר מחושב. בכל מקרה, 10M זה לא בנקרול מספיק גדול גם בשביל לשחק בסכומים האלה לימיט הולדם. ברמות הגבוהות המשחק הזה מורכב מ99% ואריינס. למשל אייבי עכשיו מורווח בערך במיליון במשחק 3K-6K (שזה אפילו לא עשירית מהסכומים שהוא שיחק מול ביל בסוף) מול שחקן שגם אייבי אומר שהוא יותר טוב ממנו.
 

2המרפא

New member
Kagome Kagome

או ihatejuice בשמו הקודם. וכמו שאמרו פה זה היה לימיט הולדם ולא NL. ואגב הרול לא היה שלו אלא של כל השחקנים ביחד.
 

Shaycus

New member
תודה

יצא לי לראות אותו כמה פעמים מחכה לבד ב NL טקסס בבליינדים 2000/4000
 
למעלה