כבר 17 ימים לא מעשנת ...

ettie

New member
כבר 17 ימים לא מעשנת ...

כבר 17 ימים לא מעשנת וזה קשה. מתה לסיגריה. זה לא אמור לעבור אף פעם החשק הזה לסיגריה?. אני משתגעת כבר. לא רוצה לחזור לעשן, ואסור לי לחזור לעשן. אבל די כמה כבר אפשר להתאפק..עוד כמה זמן ויהיה קל יותר? זקוקה לחיזוקים!!!
 

yoo

New member
חזקי ואמצי!

אני הכרתי אנשים שניסו להפסיק אחרי שנים של סגריות, ובסוף הצליחו! תהיי בעלת אופי חזק! אל תעזי אפילו פעם אחת לחזור לעשן, אחרת התהליך יהיה ארוך וכואב יותר, החשק הזה אמור לעבור ויעבור בקרוב! רק עם הזמן, ההתמכרות לסיגריות היא ממש כהתמכרות לסמים, הגמילה קשה מנשוא, אבל שווה יותר מכל דבר אחר... בנתיים, הדרך להקל על הגמילה הקשה, היא המקלות "דמה" האלו, ששמי בפה... שוב חזקי ואמצי ובהצלחה!
 

ornas

New member
../images/Emo41.gif

על כל יום שעובר תקבלי כוכב:))) אני כיום שנה אחרי שהפסקתי לעשן... כן, זה קשה... אבל אם החלטת שום דבר לא יעצור בעדך. הצעה שלי... כשתרצי סיגריה.. תחליפי את נושא החשיבה... כך אני עושה.. חושבת על דברים אחרים וממשיכה הלאה... בהצלחה!!!!
 
ייוווו.. אני ניכנסתי לכאן בדיוק

בגלל זה... ייווו.. אני כבר 6 ימים לא מעשנת .. ואני לא חוזרת !!!! דיי נגמר !!!!!! ואני לא יודעת אם החשק הזה לסיגריה עובר.. למרות שאבא שלי שהפסיק לעשן אחרי איזה 30 שנה שעישן .. אמר לי שאחארי כמה חודשים מפסיקים לחשוב על זה.. וזה כבר לר מציק כל כך... אבל כן.. זה קשה.. כלומר לפעמים במהלך היום יש לי שעות שאני בכלל לא חושבת על זה.. אבל אחר כך פתאום בא לי "הקריז" ואני צריכה להחזיק את עצמי כדי לא ללכת ליקנות ולהדליק סיגריה... וחוץ מזה אני מעסיקה את הפה שלי עם אוכל כל הזמן...ובטח אני אשמין...אבל למען האמת הגעתי למסקנה שעדיף להיות שמנה מאשר מעשנת.. מה גם שקראתי באיזה מאמר שזה רק בהתחלה מתנפחים אבל אחר כך זה עובר... טוב..את זקוקה לחיזוקים?? גם אני..!!!!! אז בואי נחשוב על כל הכסף שנחסוך .. ובעוד כמה חודשים נוכל לקנות לנו את הבושם הכי חדש בניחוח הכי טוב.. וכבר לעולם לא נצטרך להסריח מסיגריות
טוב.. שיהיה לנו בהצלחה !!!!!!!
 
כמה נכון!

הקריז הזה הוא בדיוק התוצאה של ההתמכרות לניקוטין. הגוף צריך להתנקות מזה. זה אכן קשה. נסי להעסיק את עצמך ברגעים הללו במסטיקים, במציצות דימיוניות, בהליכה, ב10 נשימות עמוקות, לא באוכל. כי תהליך הגמילה אכן גורם להשמנה. נסי גם לשתות המון המון מים או משקאות דיאט בלבד.
 
למעלה