לאסתי וגרי,לא ברכה מעצבנת אל תדאגו

exit_from_here

New member
לאסתי וגרי,לא ברכה מעצבנת אל תדאגו

לדעתי פתיחת הפורום הזאת היא מיותרת ומתגרה וחבל שנפתח הפורום,בהודעה הקודמת שלי הייתי מבולבל ועייף וראיתי פורום חדש אז כתבתי מזל טוב וזה שרציתי לנהל פורום כזה זה נכון,לפני שידעתי על מוסיקה ישראלית,פתיחת פורום זה מיותרת כי "הודעות חשובות נדחקו לפינה" רק בגלל שלא הקפצתם אותם או שלא בדיוק היו ברורות,ואיזה דיון איכותי אחד ממכם באמת העלה במוסיקה ישראלית?תנו לי קישור! ניתוח שירים ישראליים אפשר ורצוי לעשות בפורום מוזיקה ישראלית וחבל לגנוב למוזיקה עברית את הכותבים,הניתוח של "הבא בתור הוא סוס" שיר ענק לדעתי היה צריך להיות במוזיקה ישראלית שם ספרתי לפחות שישה אוהביי נושאיי המגבעת שזאת כמות גדולה יחסית לפורום. ואם הפורום לא ברמה המתאימה לכם אולי תנסו לשפר אותו?אני הגעתי שהפורום היה ממש גרוע ולאו דווקא בגללי הוא השתפר מאוד בחודשיים וחצי-שלוש האחרונים ואי אפשר להגיד שלא,הפורום נמצא במגמת שיפור והפתיחה של הפורום הזה פוגעת בו מאוד. אז סלחו לי על קלקול שמחתכם כי רק אמרתי את דעתי. יחי מוזיקה עברית!
 

במבה1

New member
הצלחת לבלבל אותי

מצד אחד אתה מערבב מוסיקה עברים עם מוסיקה ישראלית יותר מידי פעמים. אתה אומר שהפורום הזה הוא מיותר אבל מסיים ביחי מוסיקה עברית. אתה תוען שחבל לגנוב למוסיקה עברית את הכותבים אבל המתרה שלך היא להגיד שהפורום הזה מיותר. עושה רושם שאתה עדיין עייף ומבולבל קצת אבל אני מסכים איתך.
 

exit_from_here

New member
אז התבלבלתי אבל בעיקרון

אמרתי שמוסיקה עברית גונב ממוסיקה ישראלית.יש מבין?
 

במבה1

New member
מה יש להבין בדיוק אתה מתאקש

לקרוא לזה גניבה.. מי גונב? מי שירצה לרשום פה ירשום מה שיש לו להגיד ומי שרוצה דווקא שם יכול לעשות גם את זה. אין כאן מתרה לגנוב אנשים רק להוכיח שכאן מדברים על מוסיקה של אנתליגנתים. על דיונים ולא על ויחוכים על שירים. אבל למה שיגנבו אנשים? זה לא אותו פורום.. שם זה מוסיקה ישראלית . פה זמ מוסיקה עברית אתה לא מבין את המרחק המשמהותי בין שני המוסיקות. זה כמו שאי אפשר להגיד תל אביב. יש תל אביב ואז יש צפון תל אביב.! מבין.. אבל תזכור שאמרתי גם בהודעה הקודמת אני מסכים איתך
 

ST וגרי

New member
תוכנית ההפרדה.. ../images/Emo22.gif

נראה לי שהרעיון הכי גרוע הוא להפוך פורום זה לפורום דיונים בעד ונגד הפורום הזה.. אישית, נימקתי את דעתי במספר הודעות וגם בהודעת מנהל הפורום. אפשר כמובן לא להסכים ולהסתייג, אך הייתי מעדיף לעשות זאת במייל. את המייל שלי ניתן למצוא בפרטים האישיים. בכל מקרה- אנחנו מקווים שהכל יעשה באוירה נעימה וחברית. אנחנו ממשיכים לבקר בפורום המוזיקה הישראלית ומשתדלים לקיים יחסי שכנות נאותים..
 

exit_from_here

New member
גרי

אם רמת הפורום במוזיקה ישראלית לא מצאה חן בעינייך למה לא שיפרת אותה בעצמך?למה לא פתחת דיונים "חשובים ומעמיקים" כהגדרתך שם? האם הדבר הכי טוב היה שתוכל להגיד "אני מנהל פורום זה העיקר"?
 

ST וגרי

New member
נו באמת..../images/Emo22.gif

אתה באמת חושב שמה שחסר לי בחיים זה התואר "מנהל פורום"?.. יש דברים שעושים מתוך אהבה ולא מתוך רדיפת כבוד ובצע, למשל- ניהול פורום מוזיקה עברית.. לא אמרתי מעולם שרמת פורום המוזיקה הישראלית לא מצאה חן בעיני, ואני גאה בכך שתרמתי (ואני עדיין תורם!) הרבה לפורום ההוא (תוכל לעשות חיפוש ולראות כמה הודעות פרסמתי שם בחודשים האחרונים ולנסות ולהתרשם מהתוכן שלהן). מה שמעבר לכך- אני מעדיף לעשות במייל. קיבלתי את המסר שלך, ואני אכתוב לך בהקדם. אתה מוזמן להמשיך לבקר גם שם וגם כאן!.. גרי רשף
 

mitgo

New member
ברצוני לציין

שדווקא מוצא חן בעיני מאוד, הרעיון של פתיחת פורום שכזה.. אני כאן בפעם הראשונה, ועדיין איני מכיר את מהותו, אבל יש לי תחושה טובה.. בכלל- לאחרונה פורום "מוסיקה ישראלית" מאוד אכזב אותי ברמתו הנמוכה.. (כשאני חושב על מוסיקה ישראלית- הגדרתי היא למוסיקה הישראלית האיכותית: מתי כספי, סשה ארגוב, שם טוב לוי,גרוניך, רכטר... חוה אלברשטיין יהודית רביץ וכד´)(ויסלחו לי כל השאר שלא ציינתי) ולא כל מני לא-יוצלחים שהשד יודע כיצד זכו לפרסום... זו הסיבה שכמעט שנטשתי את פורום מוסיקה ישראלית לאחרונה, ופתיחתו של פורום זה היא בדיוק הדבר המתבקש. ישר כוח. עמית.
 
עמית כל מילה שאמרת, במקום../images/Emo24.gif

כלומר לפורום מוסיקה ישראלית אין לי טענות, אולי בגלל שזה פעם ראשונה שאני שם, אך אני גם מ א ו ד מקווה שידובר באתר זה על שירים עבריים נטו, הישנים והטובים. ואני מאחלת לכם הרבה בהצלחה ועשו לנו חשק לחזור לכאן. כל טוב מירב.
 
למעלה