לגדול זה לא רק להשקיע בשיווק ופרסום. דעתכם?

Alexsushi

New member
לגדול זה לא רק להשקיע בשיווק ופרסום. דעתכם?

חברות רבות רוצות לצמוח. על מנת לעשות זאת, הן מקצות תקציבים ומשאבים ניהוליים בשיווק ופרסום.
השיווק והפרסום בדרך כלל עובדים, הלקוחות מגיעים, יש יותר פניות ואז נתקלים בבעיה - לא מצליחים לתת שירות כפי שהלקוחות מצפים.
לא מספיקים לחזור לכולם, רמת השירות יורדת, מתחילות בעיות במלאי, לוגיסטיקה, תפעול ועוד.
הלקוחות לא מרוצים, מה שיוצר השפעה שלילית וההשקעה לא מביאה את המתוכנן.

האם מוכרת לכם הבעיה, נתקלתם בה, איך התמודדתם, מה לדעתכם הפתרון?
 

ordanco

New member
ברור

תופעה ידועה במיוחד שפוגשים יועץ עסקי טוב,
הצפיה היום מיועצים זה להביא עוד קצת לקוחות
למשל עוד 2 -4 לקוחות בחודש,
מה קורה שהיעוץ עובד ומגיעים 30 לקוחות חדשים בחודש?

יש כאלה שנקברים ב"רצפת היצור" וזורקים את השירות (עם הלקוחות לפח)
ויש כאלה שמבינים שזה הזמן ללמוד לנהל ולהכשיר צוות

הצלחה שיווקית = זינוק חלומי של העסק או סגירת העסק
אני בעד הזינוקים ולא הסגירות,
מסכים?
 
למעלה