למה אני צריך להעדיף את זה על אייפון?

razberko6

New member
למה אני צריך להעדיף את זה על אייפון?

אני באמת שואל לא מתוך התנשאות... לפי מה שבדקתי נכון לעכשיו המכשיר הכי חזק בסצנה הוא הHTC HERO והמעבד שלו כמעט אותו דבר אבל קצת פחות מהאייפון יש להם את אותן תכונות בדיוק חוץ משלאייפון מייצרים הרבה אפליקציות חינמיות בלי סוף שוב אני דיי חדש ואני בתהליכי בדיקה אשמח לדעת מה דעתכם...
 

DustMan

New member
המממ...

מבחחינת המפרט אולי אתה צודק, אין הרבה הבדלים. ל-HTC אולי יש עוד כמה כפתורי ממשק, הוא טיפה יותר קצר, צר ועבה, המצלמה שלו טיפה יותר טובה, אבל כל אלה הם הבדלים זניחים יחסית. ההבדל העיקרי, והוא מאוד עקרוני - זו מערכת ההפעלה, והרשיון לשימוש בה. ותאימות לתקנים. אפל מחליטה באיזו אפליקציה אתה תשתמש ובאיזו לא, ואם אתה מפתח תוכנה, עליך לשלם לאפל כדי להיכנס למאגר התוכנות שלה. כדי להשתמש בצורה יותר חופשית באייפון, צריך לפרוץ אותו! ולך תסמוך על מי שפורץ, אולי באותה הזדמנות הוא גם מכניס לך סוסים טרויאניים בדלת האחורית. באנדרואיד לעומת זאת, האידאולוגיה בדיוק הפוכה. לא צריך לפרוץ, קודם כל. ובנוסף, היא מעודדת יצירתיות של מפתחים במקום להטיל עליהם מגבלות וסחטנות. הכל חופשי. ועבור לא מעט אנשים, חופש הוא סוג של ערך. וגם הימנעות מפריצה וגניבת תוכנה.
 

DustMan

New member
אבל לשאלתך: אתה לא *צריך* להעדיף שום דבר

כל אחד יעדיף את מה שנראה לו הכי תואם את הצרכים שלו. אחרי הכל, אין דבר כזה "המכשיר הכי טוב". כל אחד ומה שטוב לו. אם טוב לך אייפון, אף אחד לא יתעקש לשכנע אותך שזה לא טוב לך. ואני לא אומר את זה מתוך זלזול, אלא אני ממש מתכוון לדברים כפי שהם. למשל, אני חושב שמי שהטלפון שלו משמש אותו רק לשיחות, SMS ושעון מעורר, בכלל לא צריך לא את זה ולא את זה, ויכול להסתפק במשהו חמוד וקטן כמו למל נוקיה 6100...
 

HypeRoy

New member
מה ההבדל בין APPLE ל MICROSOFT ?

APPLE ממציאים את הגלגל, ממציאים תקנים, משנים את הגישה שלנו למחשבים. Microsoft הופכים את אותו גלגל לזמינים לכל. APPLE אולי המציאו את התקן של טלפוני הtouch כמו שמכירים אותם כיום, אולם GOOGLE הם אלו שיגנבו בשורה התחתונה, לדעתי, את ההצגה עם הANDROID. ממשק ידידותי למשתמש, ואף יותר למפתח. כך בקלות ובלי לשים לב הANDROID בצעדי ענק משתלב לנו בחיים הדיגיטליים ויום-יומיים. אז בסופו של יום, כיום ההבדלים הם מינוריים, אבל צריך להחליט. כל אחד טוב בתחומו... או לפחות מקבילים. ולכן אתה צריך להחליט עם איזה עדר אתה רוצה ללכת - ה IPHONE הממוסחר או ה ANDROID המביא רוח חדשה ומציע מוצר שהשמיים בו הם הגבול.
 

BravoMan

Active member
אתה לא צריך להעדיף, אבל בהחלט יש לו כמה

יתרונות. ראשית תיקון: יש המון תוכנות חינמיות לאנדרויד. למעשה, עד לא מזמן הMarket (חנות היישומים המובנית) הכילה רק תוכנות חינמיות. באשר ליתרונות: 1. לא צריך לפרוץ אותו כדי להתקין תוכנות שאתה רוצה או אפילו סתם בשביל שיעבוד עם SIM של חברה מקומית. 2. אין בו מנגנון מובנה שמאפשר ליצרנית למחוק תוכנות שהתקנתה מרחוק מתי שבא לה (בiPhone יש) 3. Hero הוא אולי המכשיר החזק מבחינת חומרה כרגע, אבל עד סוף השנה יהיו בשוק קרוב ל20 דגמים שונים עם המערכת הזו, מה שייתן לך אפשרות לבחור את מה שהכי מתאים לך. 4. בiPhone כך מסתבר, צריך תוכנה צד 3 (שלמיטב זיכרוני אפילו לא ניתנת להתקנה ללא פריצה) רק כדי להחליף את הרקע במסך הראשי. באנדרויד אתה יכול לשלוט על כל אספקט של המראה והפעולה בלי להתאמץ יותר מידי. 5. תוכנות שימושיות כמו google voice נזרקות מהחנות ע"י Apple על דעת עצמה. באנדרויד, גם אם google תחליט לסנן משהו מהחנות כל משתמש יכול להתקין תוכנה ידנית על המכשיר ללא צורך בפריצה (ע"י הורדה כלי חינמי מgoogle)
 

razberko6

New member
זה מצחיק כי היצירתיות והרוחנית תמיד היו אפל

הצרכים שלי מהמכשיר שיהיה הכול. גם טלפון. גם כלי לצפות בקבצי אופיס גם נגיש לכל רשת תקשורת שיכלול בו ג'יפי אס והכי חשוב שיעבוד ללא תקיעות. וגם צפיה בסרטים והאזנה למוזיקה. אני עובד עם מקינטוש והעיסוק שלי זה סרטים. אבל האירו בהחלט הצליח להרעיד לי את כל התמונה. מעניין איך הוא מתממשק עם מקינטוש. וגם לאייפון מייצרים הרבה תוכנות ותוספות חינמיות. אבל כרגע אני נוטה מאוד לכיון האייצ' טי סי. הבנתי שיש לו קצת בעיות עם עיברית. מישהו מכיר על זה משהו??
 

an droid

New member
אפליקציות לאנדרואיד

ב Android Market לא חסרות אפליקציות חינמיות,יש מלא!!! כל הקונספט היפה של האנדרואיד הוא התתממשקות על היישומים של Google כמו Gmail, Calendar, Contacts, GoogleTalk,Youtube.
 
למעלה