למה הם עושים לנו את זה?!?!

AlterNova

New member
למה הם עושים לנו את זה?!?!../images/Emo41.gif

אני לא יודעת אם לכולם זה קרה, אבל יש לי קורס אחד שזורה אימה בכל הסטודנטים שלוקחים אותו. יש לו שם מאוד תמים "מבוא לחישוב"....בפועל מדובר במפלצת. עוד ביום השני שלנו באוניברסיטה הזהירו אותנו מפניו...ראש החוג אמר שהסיכוי לעבור אותו לא גדול. כשבאנו להרצאות הסתבר שמדובר בקורס ב C++...החומר עצמו לא היה מאתגר מדי. הטריק הוא רבותיי, תרגילי הבית. בעוד בהרצאות ובתרגולים אנחנו מתעסקים בבסיס של הבסיס, בתרגילי הבית מצפים מאיתנו להיות מתכנתים מנוסים. הפער בכלל לא ניתן לתיאור. ומי שאין לו רקע של מחשבים- אין לו סיכוי. אסור לנו להעזר אחד בשני כי אם חס ושלום מישהו ייתפס בהעתקה- אוי ואבוי לו. אסור לנו גם להעזר במורים פרטיים או בהורים כי מרוב שאנחנו חסרי ידע- יוצא שהם עושים הכל- וזה המתכון הבטוח לכישלון.בקורס הזה יש 40% נכשלים, הוא הכי קשה בתואר, ולמרות שהוא שווה משהו כמו נקודה אחת, אם לא עוברים אותו אין תואר. מה אפשר לעשות?? אז זהו שלא הרבה. רק להתקע לבד במשך שעות על גבי שעות מול המחשב. אני יושבת כבר שעה וחצי, מול המסך הריק כמעט, ותוהה- מה אני עושה לא בסדר?!?!? ואני שואלת- למה להתעלל בנו ככה? למה הסאדיזם הזה?? מה עשינו רע שסוגרים אותנו מכל הזוויות ואי אפשר לעשות כלום?! אוף!! בא לי למות!!!
 

Lir האחת

New member
../images/Emo201.gif

מכירה את תחושת התיסכול הזאת כל כך טוב. בטוח שיש סיבות לכך שהדברים הם כמו שהם. יש דברים שאנחנו גם לא מודעים להם תמיד.. יכולות להיות כל מיני סיבות אני לא יודעת להגיד לך למה זה ככה, אבל אולי זה חלק מהעניין של לסנן? לאפשר לכמה שמעט אנשים לעבור ולהצליח (?). למשל אצלי, בחוג הפסיכולוגיה, קשה מאוד להתקבל לתואר שני. למה? כי לא רוצים לאפשר לכולם להצליח, רק לקומץ קטן מאוד של אנשים. אז מעבירים המון מכשולים בדרך. איך שאני רואה את זה, זה די דומה למה שקורה אצלכם. אני הייתי ממליצה לך, וזה גם מה שאני עושה, לעשות הכל כדי להצליח! לתת מעצמך את ה-100%. יש דברים שהם לא בשליטה שלנו. אם תצליחי מה טוב. ואם לא, לפחות תדעי שמבחינתך נתת את הכל. ואגב, למה את לא יכולה להיעזר במורה פרטי? אני למשל לקחתי כמה שיעורים בסטטיסטיקה, וזה מאוד עזר לי להגיע לציון גבוה. למה שלא תשקלי לנסות לחפש עזרה?
 

TerminalFrost

New member
תמצאי מישהו מבין שיעזור לך

ואל תפחדי להשתמש במה שאלוהים נתן לך!
 

AlterNova

New member
ואני חשבתי שאני היחידה../images/Emo41.gif

שחשבה לעצמה שאולי זה לא נורא כל כך לפתות את המרצה בשביל 65 (כל ציון אחר בקורס הזה ייראה חשוד) אוי הניוון המוסרי!! זוועה של ממש.
 

AlterNova

New member
אין לנו ספר../images/Emo41.gif

אבל הצלחתי את התרגיל!! (אחד מהשלושה) ועשיתי אותו כמעט לבדי!! אני קורנת מגאווה
 

Terminal Frost

New member
למה להרחיק עד כדי המרצה

משפט: בכל כיתה של קורס בתכנות יש לכל הפחות חנון אחד. הוכחה: חנון כתב את המשפט הזה, ולכן לפי הלמה של קנטור, א"ש קושי-שוורץ ונכונות האלגוריתם של קרוסקל - מ.ש.ל.
 
למעלה