למי יצא שיעור פרטי איתי?

למי יצא שיעור פרטי איתי?

קרה שהגעתם לשיעור ואתם הייתם האנשים היחידים בשיעור???? במקרה כזה, היה לכם כמובן שיעור פרטי!!! איך היה? מה היה? אנא, ספרו, שתפו!!
 
זה כיף ומיוחד, זה מאפשר סוג אחר של

מיקוד, של נושאים. עם תלמיד אחד אני יכול לקחת את השיעור למקומות אחרים, לאן שבא לנו. יכול להיות שנשב ונדבר על נושאים מסויימים... יכול להיות שסתם יהיה לו יותר נוח לשאול אותי שאלות, שבקבוצה הרבה פחות נוח לו לשאול, לאו דווקא בגלל בושה, אלא בגלל שהוא פשוט לא חושב על זה. הרבה פעמים באים לשיעור כמו אל "משהו" שקיים מחוצה להם. בשיעור פרטי זה פחות קיים. הם פחות חושבים שה"שיעור" קיים כמו משהו מחוצה להם - ולכן נוצר בהם ריכוז מסוג מיוחד ושונה מהרגיל, שאותו אפשר לנצל. המממ... הייתי מובן?
 

Kiru

New member
לי יצא ביום

ראשון האחרון שיעור פרטי... והיה אחד השיעורים היותר טובים וכיפיים שהיו לי.
 
כן, אבל ספר על מה היה השיעור...

אני רוצה שאנשים פה יספרו על השיעור הפרטי שיצא להם לעבור, מה היה במהלכו, איזה נושאים הועברו, אולי גם מה היה ההבדל בינו לבין השיעור הקבוצתי... לא יודע, מה שרוצים. נראה לי שזה יהיה מעניין, לא???
 

Kiru

New member
השיעור, (שהתחיל

קצת מאוחר מהרגיל, בגלל שילוב של כמה גורמים בלתי צפויים
), היה שונה מאוד מכל שיעור אחר. שונה מאוד אפילו משיעורים של בן + שני תלמידים, שכאלה כבר הספקתי לעבור יותר מפעם. בתחילת השיעור, בן שאל אותי מה אני מעדיף שנעשה, מתוך כמה אפשרויות שהוא הציע. בגלל שהרגשתי שכך נמצה יותר את הפורמט הבלתי חוזר הזה (וגם בגלל שלא היה לי כח לזוז הרבה באותו יום
), גרמתי לשיעור לזרום יותר לכיוון התיאורטי. כך יצא שבמשך חצי שעה בערך בן הסביר (תוך כדי שאלות שלי) על כללים ברב מסומן; על זה אין טעם שאני ארחיב, כי הכל כתוב בשתי הודעות מפורטות של בן בעמוד הזה. בהמשך השיעור עבדנו על כמה דברים שחסרים לי כדי להשלים את השלב השלישי, בעיקר 5 החיות; ובסוף - למדנו את הבעיטה הנמוכה המגניבה שתמיד רציתי לדעת
. בקיצור - שיעור מצויין... בשיעור פרטי אפשר להעביר דברים מסויימים בצורה טובה יותר מבכל פורמט אחר (מה שנכון, כמובן, גם לגבי שיעור קבוצתי).
 
למעלה