מבזקי ספורט לתאריך ה-25/04/10

דיווחים: גיא אסולין על הכוונת של ריאל

דיווחים: גיא אסולין על הכוונת של ריאל

חוזהו של הישראלי נגמר ב-30 ביוני ודווקא בבארסה לא ממש בונים עליו
תאריך עדכון: 25/04/10 00:48


מספר כלי תקשורת בספרד דיווחו ביממה האחרונה שריאל מדריד מתעניינת בגיא אסולין, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל והקשר ההתקפי של קבוצת המילואים של ברצלונה.
חוזהו של אסולין בברצלונה מסתיים ב-30 ביוני ועל פי הפרסומים, במדריד היו רוצים לנצל את העובדה שהישראלי הצעיר איבד בחודשים האחרונים את מקומו בהרכב של המאמן לואיס אנריקה, שלא בונה עליו לקראת ההמשך.
כזכור, בעבר הוזכר שמו של אסולין כמועמד לעבור לארסנל ואף פורסם על התעניינות של קבוצות אנגליות נוספות בשירותיו, אולם זאת הפעם הראשונה ששמו נקשר עם מעבר מרעיש לריאל מדריד.
הישראלי בן ה-19, יליד נהריה, החל את דרכו בקבוצת הילדים של הפועל חיפה בטרם עבר לטוברוק. משם המשיך לברצלונה, במדי קבוצת הנוער שלה החל לשחק כבר ב-2003, לפני שעבר לבארסה אתלטיק באוגוסט 2007.

לכתבות נוספות >
 

Puskas

New member
שיפסיק לשחק בקקה

שילך למקום שיש לו מקום בו..לא ריאל שיש לה את השחקנים הכי טובים בעולם בחלק הקדמי (מההכי טובים ולא הכי טובים) ולא ברסה שמפוצצת בכישרון מקדימה.. הנה ולנסיה מאבדת את סילבה ווייה בקרוב אז זה המקום בשבילו.
 
פוסקס אתה צודק.

שיילך לקבוצה יותר קטנה מהליגה הספרדית/אנגלית,אתלטיקו בילבאו לה קורוניה בולטון משהו בסגנון הזה שם יוכל לקבל דקות משחק.
 

Puskas

New member
קבוצה

שהקהל שלה קיצוני ברמה של אסור לישראלים לשחק שם,לא תציע לו מראש.. אם בילבאו תציע אז הכל בסדר וזו קבוצה שטוב לחתום בה
 
שום ישראלי עם טיפת כבוד

לא יחתום בקבוצה כזאת פרט לכך שהם ממילא לא מחתימים שחקנים לא באסקים כמדיניות ואגב היה גם עדיף אם ליאור אליהו היה מסרב ללכת לויטוריה אותו חרא
 

Puskas

New member
הכל ידוע

ידוע שהם כמידיניות לא מחתימים מי שלא בסקי וזה מעולה לטעמי,כל הכבוד להם אבל כמו שאמרתי..אם תאורטית הם יציעו לו חוזה (ז"א לראשונה יחתימו מישהו שהוא לא בסקי) אז שווה לא לחתום שם מבחינת רמת משחק
 

Puskas

New member
אתה יכול להגיד

שהם לא רוצים ישראלים כי הם אנטישמים או שחורים וסינים כי הם גזענים אבל למה לא ספרדים או איטלקים או צרפתים? שורה תחתונה היא שבניגוד לאוהדי לאציו ובית"ר,הם לא שונאים אף אחד (חוץ מאת הספרדים נו בסדר חח) זה פשוט רצון לשמר את החבל האסקי בספורט וצריך להצדיע להם על זה שבלי זרים/ספרדים/מערב אירופיים אחרים הם מצליחים להיות תמיד בליגה ראשונה ולפעמים צמרת.
 
משום מה

מועדונים מנוכרים לא מעוררים בי הערצה מה גם שהתלבושת שלהם די דוחה
 
בנפיקה במרחק נקודה מהתואר בפורטוגל

בנפיקה במרחק נקודה מהתואר בפורטוגל

אחרי 0:5 על אוליאננשה, גם תיקו במחזור הבא מול פורטו יספיק לה
תאריך עדכון: 25/04/10 01:41


בנפיקה ליסבון דרסה 0:5 את אוליאננשה והציבה את עצמה במרחק נקודה בלבד מזכיה באליפות פורטוגל, כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה בליגה הבכירה במדינה. תיקו מול פורטו במחזור הקרוב יספיק לאדומים מהבירה בשביל לקטוף את התואר, לראשונה מאז עונת 2004/5.
העובדה שפורטו מכרה בקיץ האחרון שחקנים כמו ליסנדרו לופס (ליון) ולוצ´ו גונסאלס (מארסיי) סייעה לבנפיקה, שערכה רכש מאסיבי, להשתלט על הליגה המקומית. אל סגל הגנתי ויציב צורפו שחקנים כמו רמירס (נבחרת ברזיל), חבייר סביולה ופאבלו איימאר, שיחד עם אנחל די מריה ואוסקר קרדוסו הציגו את ההתקפה הכי מסוכנת בפורטוגל.
כאמור, הפעם הקורבן הייתה אוליאננשה הצנועה, שספגה כבר בדקה השלישית מפנדל של קרדוסו. 7 דקות חלפו ודלסון האורח הורחק, מה שאיפשר לבנפיקה לעבור למצב דריסה.
בדקה ה-18 הכפיל את התוצאה אנחל די מריה, הקיצוני השמאלי של נבחרת ארגנטינה המחוזר בעקשנות על ידי ברצלונה וריאל מדריד. אוסקר קרדוסו השלים שלושער מהיר (54 ו-56) והעלה את מאזנו העונה בליגה ל-24 שערים. איימאר חתם עם שער משלו בדקה ה-79.
נקודה נוספת בשני המחזורים שנותרו תספיק לבנפיקה לקטוע את רצף 4 האליפויות של פורטו. מה התרחיש שזה לא יקרה? אם האדומים יפסידו פעמיים, בראגה תקטוף את התואר במקרה שתנצח במשחקים שנותרו לה בגלל מאזן פנימי עדיף. בינינו, בבנפיקה כבר יכולים לפתוח שמפניות.

לכתבות נוספות >
 
../images/Emo207.gif מישהו יכול להאיר את עיניי?

ראיתי עכשיו את הסגלים המשוערים של כמה נבחרות למונדיאל, ולפי מה שזה נראה כולם מדברים על זה שפאטו ובאלוטלי לא יזומנו. סיי וואט? חקרתי קצת בנושא, ומסתבר שהם לא זומנו כי הם "צעירים מדי" ולא מנוסים מספיק למעמד. אבל ברצינות, אני לא מצליח להבין את ההיגיון מאחורי זה. לא מדובר כאן בשחקני הגנה שחייבים ניסיון, גם לא בקשרים אחוריים שצריכים לנהל את המשחק בחוכמה, אלא בחלוצים צעירים ורעננים, הדבר הבא בכדורגל העולמי (במיוחד פאטו). נגיד שאת ליפי עוד אפשר להבין כי באלוטלי שחקן שעושה בעיות, אבל מה בדיור גורם לדונגה להעדיף את ז'וליו "כבשתי שני שערים העונה" באפטיסטה על פני אדון "שמתי צמד בברנבאו ועד שנפצעתי הובלתי את מילאן למאבק על האליפות" פאטו?
 

Puskas

New member
באלוטלי לא בן אדם בכלל

ואת העונה הזו כדאי שכולם יזכרו טוב כי זו העונה שעלולה לשלוח אותו לקריירה בינונית כמו של קסאנו..אז הוא לא צריך להיות בנבחרת. לגבי פאטו-הוא חלוץ אדיר אבל ברזיל עמוסה חלוצים והוא היה פצוע חצי עונה אז בקטנה,הוא יהיה ב-3 המונדיאלים הבאים.
 

borat1

New member
עזוב באלוטלי

איך מיקולי,אחד השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב בעולם, לא מקבל זימון?
 

G 2

New member
מי החלוצים של הנבחרת בכלל?

רוסי? פאציני? ג'ילארדינו?
 

borat1

New member
מי שזומנו במשחק הידידות האחרון

נגד קמרון היו:בוריילו,פאציני ,קואריארלה ודי נאטלה. במוקדמות היו יאקויינטה וג'ילאדיניו במקום פאציני וקואריארלה ואם אני זוכר נכון גם טוני קיבל קרדיט בהתחלה.
 

Puskas

New member
כנראה

שהם יבנו על רוסי,טוני וג'ילא. קסאנו יהיה הקשר ההתקפי היחיד (אלא אם ג'ובינקו יהיה כשיר ויזומן) וכרגיל 18 שחקני הגנה.
 

Puskas

New member
אגב

יש גם את קאמורנסי ויאקווינטה טוטי פרש ניראה לי..
 
למעלה