מדוע לא אצפה יותר ב-גולסטאר - יוון

נדירליאל

Active member
למה לא אצפה יותר בגולסטאר - יוון.
אתחיל בזה שלא הייתי מעולם צופה מושבע, אבל לא ויתרתי על מנת הטטוסטרון הישראלית עם מיטב זכרי האלפא וה- גייז הנלווים אליהם.
לא אהבתי בלשון המעטה את הדמות שבחר ללבוש דורון מירן, איש צנוע, שכן שלי, אבל ברור לחלוטין שזו בחירה שלו, להיות הקורבן של הטורפים.
בנקודה זו צריך להתעכב. הנטייה לאכזריות וליחסי אנוש קיצוניים, מחד דמעות ורגישות ומצד שני התנהגות מבזה ומשפילה כולל בריונות. כנראה אין אמצע.
ועל מה הסערה? ספוילרים - ראו הוזהרתם

העונה נופה אחד דניאל יונה בטקס ניפוי מעליב במיוחד, כשכל אחד מסביר לו כמה הוא אוהב אותו, אבל.... [ אני בטוח שהוא יחזור בעונה הבאה לו תהיה]
הביאו כוכב עבר, יהודי שהבלונד ההוליוודי, הבוטוקס ומכוני שיזוף הפכו אותו מייד למטרה לחברי הקבוצה, איאן צירינג מבברלי הילס 90210.
אז הבה ונראה מי מהחברים, שבקושי מדברים אנגלית, פותח ומרחיב את פיו?
אחד ששמו ברלד, שחקן ישראלי, בעל כרס ענק שאוהב לחושפה כשמצויירים עליה 6 קוביות. פיו נוטף ארס ובעיקר כולם מטומטמים. אז צירינג הוא "מי שהיה" שבא לעקוץ את ההפקה. הוא יושב ליד צירינג עם פיאה בלונדינית ומציג את כיעורו על רקע האיש שלידו. נורא.
אחריו, בחור צעיר ששמו "חמימו" שהתעלל בדורון מירן בעונות קודמות, שמקלל ומעליב אחרים כמו מכונת ירייה. הפעם חמימו עסוק בהרעלת האוויר ליד צירינג, שכנראה מתרגמים לו באוזן והוא מסמיק. לענ"ד לא בגלל מה שחמימו אומר עליו, האנשים האלה, בהוליווד שומעים ורואים רעל גרוע מזה, וחיים אתו. הוא מסמיק בשביל חמימו, שגם הוא נראה ליד הגבר יפה התואר במלוא עליבותו, אומללותו.
בין לבין ביטויי הפרובנציליות והרוע הישראלי הנורא [ אייל גולן ושייע גלזר - זו ממש היתה דוגמה לשחרור השדים הישראליים שבדר"כ נחשפים אליהם בטוקבקים.] מריבה בין רז זהבי לאלירז שדה. שניהם, לא בדיוק אילנות גבוהים. שניהם פרסומם מתוכניות ריאליטי [ על רז לא שמעתי עד גולסטאר, אבל אני מניח שהוא מוכר כעיתונאי ספורט.]
זו מריבה נגררת מעונה קודמת, ואלירז נהנה להתלהק לדמות האהובה שלו מהאח הגדול, הקורבן הנצחי. הפעם מצטרף לדמותו רכיב דתי-צדקני בלתי נסבל. זהבי, מנפח ומגזים מציאות בעברית שחוקה ממליצות, לא טומן ידיו בצלחת, והנה עברנו לביבי- אופוזיציה.
איכס
כמה אלימות מילולית, בריונות, רוע שנחשב משום מה כ"בידור", חמימי וברלד?

לסיכום -
אני מבין שג'נטלמן כמו אנדי רם, או כמו ליאור דיין, לא יחזיקו עונה שלמה, אבל ועדיין, מן הראוי לא לעורר ולאוורר את תחתיות חביות הרוע הישראלית. אני לא אצפה יותר
 
למעלה