מה זה השם של הפורום הזה???

מה זה השם של הפורום הזה???

מתי שינו את השם של הפורום מה רע היה בשם המקורי שאיתו הגענו מהקומונה??? פנויים פנויות 50????
 
וואלה...

 
ממש לא טוב לי עם השם הזה.........

זה ההבדל בין פורום שהנהלת תפוז יכולה לעשות איתנו מה שמתחשק לה לבין קומונה שיכולה להיות פתוחה לכולם או סגורה אבל............... היא שלנו בלבד......... רוצה לחזור למקור לקומונה..................................
 

Sודית

New member
זה השם החדש שקיבלנו

אני שמחה שאתם מגיבים ומביעים את דעתכם. אם אתם חושבים שזה ממש לא מתאים לנו להיקרא כך אפשר יהיה להחליף שוב את השם (אני מאמינה).... ההצעה האחרת היא..... "פורום לפנויים פנויות לגילאי 50+" אשמח לשמוע עוד תגובות שתחזקנה את בקשתנו להחליף את השם שוב. (כבר שלחתי מסר להנהלה בקשר לזה) אבל בטח רק מחר אשמע מהם.
 
את מבינה עכשיו מה זאת אומרת

להיות פורום???? אני פשוט לא אוהבת את הפורמט הזה.... מעדיפה את הקטן והטוב את השקט . מי שרוצה להציץ מציץ וגם מגיב אבל................הוא שלנו ואף אחד לא יכול לקבוע מה השם למה וכמה.......... וזה אחד הדברים הראשונים שהנהלת תפוז עושה כאן....... מה הדבר הבא שיעשו?????
 

צהלול

New member
לא היית מעורבת בבחירת השם?

היה פעם בתפוז פורום בשם הזה, שהיה למיטב זכרוני, כישלון.
 

Sודית

New member
הייתי

וההצעה היתה כנראה גם בגלל שהיה כבר פעם פורום כזה. וגם בגלל שקיימים שניים אחרים לגילאים אחרים (אז השתכנעתי) ההצעה האחרת היא כמו שכתבתי ליהודית ואני מאמינה שאם נחליט יחד לא תהיה בעיה לחזור לשם.....גם אני בעד...... ואני שמחה שאתם מתערבים ומביעים דעה.....זה חשוב לי.
 
למה דווקא

פורום פנויים פנויות 50 + שוב למה הם מחליטים לנו איך נקרא?????? מה היה רע בשם המקורי שלנו בשביל מה + מה קורה לגבי אלה שמגיעים לבקר והם בגיל 50 - ??????
 

Sודית

New member
אבל

ההצעה האחרת היא כמעט ולא שונה.... אז מקסימום נכתוב "פורום לפנויים פנויות מגיל 50" ואני באמת אשמח לשמוע מהיתר את דעתם.
 
שם של פורום זה לא רק שם

שם של פורום מביע את המהות של הפורום כשאנחנו התאספנו התכווננו לייסד פורום חברתי שמכיל קבוצת אנשים עם פרמטרים דומים... אנשים שאוהבים לכתוב ולהתפטפט ולהפגש כקבוצה אף אחד לא דיבר על הכרויות, אם משהו קרה או יקרה זה אותו דבר כמו שזוגות יתחברו בפורום בישול. ברגע שזה "הכרויות" זו הגדרת מטרה ואז יבוא מוישה במיקרה הטוב ישאיר פרטים על הדף ובמקרה הפחות טוב ישלח מסר אישי-לשם כך התכנסנו? יש מספיק במות לעסק הזה כאן התכנסנו לצורך החברותא לי אישית אין שום עניין בפורום הכרויות ואין לי שום עניין ששמי יופיע בכזה עצם זה שצריך לשכנע מישהו בתפוז "שיסכים" מעורר בי געגועים לקומונה. יאללה שיוחלף לאלתר
 

Sודית

New member
מקבלת מאוד את מה שכתבת פנו ושמחה שכתבת

ואני מאמינה שמחר נוכל חזור לשמנו המקורי........ ובאה ציונה לגואל.....
 
היה לפני כמה שנים פורום היכרויות בתפוז

לגילאי 50+ וזה היה כשלון איום והוא נסגר. אולי באמת צריך להוריד את המילה "הכרויות" ואז יכנס כל מי שבגיל ויש לו מה לומר , לשתף..... יום מקסים
 

Sודית

New member
צודקת צפורת כנראה גם בגלל זה

הציעו לנו לשנות את השם. אני לא הכרתי פורום כזה גם לא ידעתי שהוא היה כישלון. וכמו שקליאו כבר כתבה פורום 50+ כבר יש אבל לא הכרויות לגיל הזה. אבל כמו שניראה יש מספיק חברה כאן שהם נגד השם הזה ואני כבר כתבתי להנהלה ואני מקווה שיחזירו לנו ת'שם הקודם..... ת'אמת? הוא שם נחמד והתרגלתי אליו.....גם אתם נכון?
 
למעלה