מה חשבתם, ששלושה ניצחונות רצופים מייצגים משהו

Rygon

New member
מה חשבתם, ששלושה ניצחונות רצופים מייצגים משהו

מכבי היא אחת הקבוצות הגרועות בליגה, הגנתית, מבחינת קישור דפנסיבי והתקפי, וההתקפה בכלל, אבל זה עוד מילא, מה שהורג את הקבוצה בחודשים האחרונים היא לא רק היכולת, אלא השחקנים שמתיימרים להוביל אותה ומשום מה תמיד מצליחים לצאת נקיים, בראש ובראשונה השחקן הכי עלוב יחסית לשכר שהוא מקבל שראיתי בחיים שלי במכבי, מר אלירן עטר, שכל משחק מאבד עשרות כדורים בדריבלים חסרי התועלת שלו, שחקן בן 23 שלעולם לא ישתנה, תמיד יהיה אגואיסט חסר יכולת עם תרגיל וחצי של הטעייה ימינה שכל מגן ובלם לומד לפני משחק ומנטרל אותו, לפני שתצאו על קונאטה, וגם הוא היה היום חלש להחריד, תפנימו שכל הסיפור עם עטר ויצחקי הרג לו את הביטחון, ילד בן 18 בארץ זרה שצריך להתמודד עם צמד המסרטנים הללו, אני מאחל לו לעוף מכאן ולקבל צ'אנס בקבוצה בריאה.

אמנם כל עונה מכבי עוברת את אותו תהליך טיהור של זריקת חצי סגל, אבל אין ברירה גם השנה, ניבלדו, זיו וסבן בהגנה הם קטסטרופה מתמשכת, גם אלברמן שחלק גדול מאוהדי מכבי סוגדים לו כנראה לא עוקבים אחריו במשחק, כי איבודי הכדור הסתמיים שלו, התפוקה האפסית שלו ( אפס שערים ואפס בישולים ) היא אינדיקציה מספקת לחוסר היעילות שלו בהשוואה לשכר שהוא מקבל.


וכל זה גם מנובע לא רק מחוסר הניהול, אלא מהעובדה שהמאמן הנוכחי הוא סך הכל סותם חורים במקצועו שרק רוצה לחזור לחור בנוער ממנו צץ כדי להציל את המולדת, הוא לעולם לא יחליף את עטר על עוד בזבוז כדור, הוא אפילו לא יעיר לו, למה? כי ניר לוין הוא יס מן, אני לא מאשים אותו, אבל עצם זה שבחרת לאמן עד סוף העונה, בתוספת השכר שבאה עם זה, מספיק לי כדי לתעב גם אותו מקצועית, בחור נחמד, אבל מאמן מוביל בליגת העל הוא בחיים לא יהיה.

אבל אל דאגה, גם שנה הבאה מחיר המנויים יהיו היקרים בליגה, הרי אנחנו מקבלים כל כך הרבה בתמורה :}.
 

bister

New member
בחזרה למציאות

מדהים עד כמה טבעי ונורמלי נראית התבוסה כיום, כאילו השבועות האחרונים היו אנומליה על זמן שאול. למען האמת, שום דבר באמת לא השתנה. לא נראינו טוב במיוחד בשבועות האחרונים, ומה שהיה נבע מקצת גורמים חיצוניים בצירוף מינימום ציפיות ואכפתיות. ברגע שקצת ציפיות הועמסו עם תחילתו של מעין רצף ומומנטום חיובי היה ברור שהעסק יקרוס. אז מה, מה אמרתם לגבי מנהל מקצועי?
 

Rygon

New member
נתניה יכלה לתפור לך שביעייה

אם לא הייתי בטוח שזו היכולת האמיתית של מכבי העונה מול קבוצה שיודעת מול מי היא מתמודדת עם מאמן שיודע להכין ולדרבן את שחקניו הייתי אומר שהייתה כאן מכירה של משחק, בייחוד במחצית השנייה, כמות המצבים של נתניה מול חיימוב הייתה מטורפת, מצבים של גול עם טיפת ריכוז, שום מנהל מקצועי לא יעזור, זה לא משנה אם כל שחקן אינדיבידואלית הוא תותח, ורובם לא, דוגמת עטר, מבחינת דינמיקה חברתית ברור איפה הקבוצה הזאת נמצאת, כששחקן כל כך איטי כמו סבע עם מתיחה! עובר את רביעיית ההגנה שלך, במיוחד זיו שלא מנסה אפילו לעצור אותו, אפילו למראית עין אתה רואה את ההבדל בין קבוצה מאומנת לקבוצה שלא מעניין אותה כבר מה מתרחש על כר הדשא, אני מציע לכל אוהד של מכבי לשים עין על הגיבור אלירן עטר בשידור החוזר של המשחק, ולספור את כמות איבודי הכדור, נסיונות המסירה הווירטואוזים עלאק שהלכו לאיבוד איפה שפס פשוט כמו של קהת משאיר שחקן מול שוער, שלא לומר המצבים הנייחים, הקרנות והכדורים החופשיים שהוא מבזבז כל משחק, זה שחקן שכונה שלעולם לא ישתנה, חלוץ בחצי מחיר היה נותן יותר תפוקה מהאפס הזה.


וכל זה חוזר חזרה למר אבי נימני, שחקן גדול אמנם, אבל הוא אחראי להבאתם של חבורת הרפש שמסרטנים את הקבוצה והורסים כל סיכוי לבנייה של שלד בריא, אין פלא שהם השחקנים הכי חלשים בקבוצה (זיו, סבן, ניבלדו, יצחקי ועטר), השכר שלהם שווה לתקציב הכללי של נתניה, בושה.
 
למעלה