מחפש לקנות פרחים בצורה סיטונאית

  • פותח הנושא gadan
  • פורסם בתאריך

gadan

New member
מחפש לקנות פרחים בצורה סיטונאית

בנוסף, מחפש למצוא מידע על איך מתמחרים זרי פרחים. יש לי רעיון להקמת חנות פרחים קטנה וחשבתי שזה מקום טוב להתחיל (אחרי חיפושים בגוגל - שהניבו טיפה תוצאות).

האם יש למישהו מידע בנושא?

האם עסק פרחים נחשב לעסק קשה?
 
עסק פרחים

היי
אז ככה, יש שני דברים מאוד חשובים שכדי שתדע בעסקי הפרחים:
1. ניהול מלאוי - למלאי שלך יש בלאי, זה לא כמו לפתוח חנות רהיטים שהם יכולים לשכב אצלך תקופה. בנוסף לכך, עלית על חלק מהבעיה... משווקים, לא כולם יכולים לתת לך את כל סוגי הפרחים ולא כל סוגי הפרחים זמינים כמובן תמיד.
2. שרות לקוחות - לגבי ניהול המלאי אז הפעילות דומה לחנות ירקות, אבל לגבי שירות הלקוחות, אז כאן יש דרישות מאוד תובעניות ושרות יחסית מורכב עם נושא של משלוחים, נקודות אריזה, שליחים,נציג קבלת שיחות, ועוד. בנוסף לכך מאוד מומלץ אתר אינטרנט ואז יש צורך לקדם אותו ( הוצאה כספית) או שצריך מיקום טוב ואז יש לך הוצאות על מיקום שלא משתנות כאשר יש תקופות חלשות ( ויש כאלו ).

בכל מקרה... בהצלחה
 

gadan

New member
תודה רבה על ההתיחסות :)

יש לך עצות בנוגע לקניה סיטונאית של פרחים?
 

Alexsushi

New member
העצה שאני יכולה לתת רגע לפני

מבחינת עלויות מסיטונאים, חיפוש "סיטונאי פרחים" יפנה אותך וזה בטח עשית,
אך מבחינת התמחור הכללי של הזרים, יש המון פרמטרים שנכנסים למשחק - מחירים של מתחרים, הוצאות עסק, משלוחים, הזמנות באתר ועוד המון המון דברים.

העצה שאני יכולה לתת לך זה להתייעץ עם מישהו שנמצא בתחום והוא לא הולך להיות מתחרה ישיר שלך, כך שאולי הוא יתן לך מידע. תוכל לבקש את זה כפגישת ייעוץ, אולי להציע תשלום כי אם אתה רציני עם זה, אז ממישהו כזה תקבל את המידע מהשטח.
אם זה מעניין אני מכירה מישהו בחיפה שמנהל חנות פרחים..
 
למעלה